service zoals service moet zijn

op vrijdagmiddag ontdekte ik dat ik geen kleuren cartridges meer had en in het weekend had ik die echt nodig, telefoon naar More Office en die hebben mij die zelfde middag nog uit de nood geholpen

Betrokken met de klant

Een product was niet leverbaar en ik werd benaderd voor een alternatief of dat ik wilde wachten of de bestelling wilde annuleren. Erg vriendelijke vrouw aan de telefoon.

• Kennis/Vakmanschap*

Fijn contact en snelle levering

Ik was opzoek naar een goede thuis plek en daarbij heeft more-office mij erg goed geholpen. Fijn contact en snelle levering!

snelle, en vriendelijke dienstverlening

Een van de weinige bedrijven die nog printers uit voorraad kon leveren, na telefonisch overleg de volgende dag in huis.

• Kennis/Vakmanschap*

ben verbaasd dat alles op tijd geleverd werd

voor mijn thuiswerkers heb ik een 50 tal bureaus met toebehoren besteld, deze zijn binnen record tijd geleverd op tientallen adressen en alles is zeer goed verlopen, ben blij dat ik met More Office in zee ben gegaan

Goed geholpen, fijne winkel

Ik zocht een inbindsysteem en daar hebben ze mij prima mee geholpen.

• Kennis/Vakmanschap*

Medewerkers met verstand van zaken en zeer goede service.

Ik ben erg goed geadviseerd in de winkel. Nog dezelfde dag werd mijn bureaustoel afgeleverd en ter plekke ingesteld. Goede service. Niets op aan te merken.

Uitstekend!

Snelle service, klantgericht, vriendelijk.

Uitstekende service

Altijd vriendelijk en behulpzaam op zoek naar wat je nodig hebt.

geweldig en behulpzaam

Al 20 jaar een vaste en tevreden klant

• Kennis/Vakmanschap*

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en dienstverlening!

Positieve punten: - Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. - Uitstekende dienstverlening. - Eigen nette en klantvriendelijke chauffeur in dienst. Dus geen ergernissen zoals zo vaak met PostNL of GLS. - Bestellingen komen altijd heel en compleet binnen, en worden op de plek gezet die wij willen. - More-Office denkt mee met de klant en doet daardoor aanbiedingen waar je als klant ook wat aan hebt. - Makkelijk bestellen via de website. Negatieve punten: - Levering duurt een paar werkdagen/niet vandaag besteld, morgen in huis.

• Kennis/Vakmanschap*

Helpen zoals je zelf geholpen wil worden

More-Office is een geweldig bedrijf, waar de relatie met de klant boven aan staat. Je voelt je echt klant.

• Kennis/Vakmanschap*

hebben verstand van zaken, ben goed geholpen

Kwam voor bureaustoel. ze hebben veel modellen in de showroom en konden er alles over vertellen. Heb perfecte stoel nu + advies om ook eens staand te werken of vergaderen.

• Kennis/Vakmanschap
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs

Over More-Office Allesvoorjekantoor.nl

Kantoorartikelen vormen een wezenlijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Zonder kantoorartikelen kan er immers niet gewerkt worden. More-Office allesvoorjekantoor.nl heeft 20 jaar ervaring op het gebied van kantoorartikelen en adviseert over innovatieve nieuwe artikelen en diensten. Met uiteindelijk één gemeenschappelijk doel: snel, goed en een complete levering van echt alle op kantoor gebruikte artikelen. Van paperclip tot vaatwastabletten, van kopieerpapier tot archiefsystemen. Bestellen maken wij zo gemakkelijk mogelijk: via de telefoon, door te mailen of bestel via onze webshop.

Over Quantore

Voor een compleet assortiment en deskundig advies ga je naar de Quantore kantoorvakhandel. Bij jouw kantoorvakhandel vind je naast het Quantore huismerk ook de bekende A-merk artikelen. Van kantoorartikelen tot facilitaire producten en van schrijfwaren tot hobbyartikelen. Alles wat je nodig hebt op één plek.