In 1 woord fantastisch!!

Ik kom voor een bureaustoel vanwege rugklachten. Na een uitgebreide uitleg en persoonlijk advies heb ik en een prachtige stoel die heerlijk zit tegelijk ook gelijk een hele nieuwe ingerichte werkplek. Mijn twee schermen bleken namelijk veel te ver van mij te staan wat nek en rugklachten maar ook vermoeidheid brengt. Zeer persoonlijke aanpak en ook nog geholpen met installatie van het nieuwe scherm door de ICT man wat ik niet wist dat Hijdra ook kon regelen. Dus problemen op kantoor gebied.... Hijdra lost het op. Top gedaan en hartelijk dank. Elstgeest Administraties Petra Elstgeest

• Snelheid/Levertijd*
  • Kennis/Vakmanschap*

Mensen bij Hijdra weten waar ze het over hebben. Je kan met al je vragen bij Hijdra terecht en adviseren je goed. Blij met mijn geleverde product.

• Prijs

Snelle levering en eenvoudig bestellen via hun webshop. Prima ervaring.

• Prijs

De Ontwerpsalon heeft prima ervaringen met hijdra.com.

• Prijs

hijdra.com heeft mij erg goed op weg geholpen tijdens de start van mijn bedrijf. Advies en installatie van bijvoorbeeld de printer. Ik kan nu zonder gedoe aan de slag. Fijn! Thanks.

Over Quantore

Bij elke Quantore winkel kun je terecht voor deskundig advies over alle artikelen die in kantooromgevingen gebruikt worden. We helpen je graag bij het vinden van de oplossing die bij jóu past, of het nu gaat om kopieerpapier of een nieuwe bureaustoel. Lastig om een keuze te maken? In een Quantore winkel ben je altijd welkom voor een persoonlijk gesprek en advies op maat. In de toekomst kun je bij jouw Quantore winkel ook terecht voor bijzondere services, zoals een graveerservice, stempelservice en print- en bindservice.