Bijna niet één bestelling zonder problemen

Ik heb al meermaals bij Kameel.nl besteld, daarbij steeds zorgvuldig lettende op de directe beschikbaarheid van de artikelen, omdat ik die doorgaans bestel voor cadeaus. Zelden is de bestelling volledig en op tijd geleverd. Wél kreeg ik reeds betaalde facturen nogmaals toegestuurd met een betaalverzoek. Op dit moment wacht ik al meer dan een maand op een (betaalde) DVD die "direct" leverbaar was. Op verzoek via mail om nadere informatie wordt niet gereageerd, evenmin op het verzoek om restitutie. Kameel.nl, ik krijg nog 20 euro van jullie. Of lever de DVD eindelijk eens. Ik ga mijn aankopen voortaan elders doen.

• Snelheid/Levertijd*
  • Kennis/Vakmanschap*

Over Quantore

Bij elke Quantore winkel kun je terecht voor deskundig advies over alle artikelen die in kantooromgevingen gebruikt worden. We helpen je graag bij het vinden van de oplossing die bij jóu past, of het nu gaat om kopieerpapier of een nieuwe bureaustoel. Lastig om een keuze te maken? In een Quantore winkel ben je altijd welkom voor een persoonlijk gesprek en advies op maat. In de toekomst kun je bij jouw Quantore winkel ook terecht voor bijzondere services, zoals een graveerservice, stempelservice en print- en bindservice.