Zijn woorden kost absoluut niks

Na één week van belooftjes zoals 'vandaag zal verstuurd worden' zij hebben de bestelling niet verwerkt en ik moet deze annuleren. Zij gebruikte mijn geld voor één week zonder compensatie. Mijn job was op pause gezet worden. En zij durven om te zegen dat zij niks kunnen beloven. Zijn woorden kost absoluut niks

• Snelheid/Levertijd*
  • Kennis/Vakmanschap*

Over Quantore

Bij elke Quantore winkel kun je terecht voor deskundig advies over alle artikelen die in kantooromgevingen gebruikt worden. We helpen je graag bij het vinden van de oplossing die bij jóu past, of het nu gaat om kopieerpapier of een nieuwe bureaustoel. Lastig om een keuze te maken? In een Quantore winkel ben je altijd welkom voor een persoonlijk gesprek en advies op maat. In de toekomst kun je bij jouw Quantore winkel ook terecht voor bijzondere services, zoals een graveerservice, stempelservice en print- en bindservice.