Ronduit slecht

Ben verhuist 2 oktober 2019 MYn ervaring met a tot z verhuizingen geel ronduit slecht een man van de verhuizers rot onvriendelijk ik heb nog nooit zo een onbeschofte tegengekomen moesten naar het 4 verdiep en daar staat beshermglas voor het raam by vertrek zag ik dat er twee stukjes uit het glas waren dadelyk fotos gemaakt doorgestuurd gebeld naar de firma ze zouden het doorgeven heb vier maal gebeld elke keer we geven het door aangetekende brief gestuurd brief van advocaat gestuurd ze reageren op niets ik vind wat zy stuk maken dat moeten ze vergoeden tot heden nog geen antwoord gehad dus mensen neem nooit verhuizingen van a tot z ben niet alleen er staân meer klachten in de review nooit meer een verhuis met a tot z

• Oplossen van klachten
  • Oplossen van schade
  • Datum uitgevoerde diensten 2 oktober 2019
  • Ik wil beoordelen als Particulier
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Nee

• Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing|Opslag

• Oplossen van klachten
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing|De- en montage meubelstukken|In- uitpakservice

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.