
Zeer prettige ervaring , zowel met het eerste telefonische contact als later met de adviseur aan huis, Martijn Bandsma. De drie mannen die ons verhuist hebben waren echt "supermannen" zonder moeite langs , door de moeilijke "hoeken en gaatjes" Nils , Max , en G..??? , even de laatste man naam vergeten maar zeker niet minder belangrijk. Een kleine opmerking , in verband met onze voorgenomen vakantie op een vrijdag contact opgenomen met firma de Jong om de factuur per direct te willen betalen aangezien we anders ons emailadres niet meer konden inzien gezien het land waar wij naar toe gingen , dit kon toen niet aangezien iedereen van de administratieve afdeling allemaal al naar huis waren. Maar deze aardige man ( Eric) zou een berichtje achter laten voor de administratie en die zouden dan direct da maandag erop de factuur sturen aangezien we hem dan VOOR onze vakantie konden betalen. Dit ging dus mis met als gevolg waarvoor ik op voorhand voor gewaarschuwd had , dat we pas NA de vakantie de factuur konden betalen , met als gevolg een herinnering dat onze factuur nog niet betaald was. Direct bij thuiskomst natuurlijk betaald , zonder problemen hoor , maar dit had voorkomen kunnen worden als de administratie DIRECT op maandag , of zelf dinsdagmorgen ( toen heb ik VOOR vertrek nog gekeken) de factuur was doorgestuurd. Maar zoals gezegd PRIMA firma, PRIMA mannen om mee te werken die geen probleem maken voor een onverwachte situatie wanneer die zich voordoet(onverwachte niet gemelde demontage van een meubelstuk bijvoorbeeld).
Ervaring met de jong verhuizingen is uitstekend.
Mijn kinderen en ik zijn zeer tevreden hoe de mannen met onze spullen omgingen ,zeer zorgvuldig vonden wij,leuke foto's gemaakt met toestemming hoor van de mannen. Het huis is nu leeg,het geeft mij een apart gevoel na 56 jaar het huis te verlaten,Maar ik heb een mooi plekje aan de Zwartelaan.
Mijn verhuizing is in 2 delen. De boel wordt 3 weken opgeslagen. Het leegruimen van het huis gebeurde heel professioneel en soepel.
Behulpzame en snelle werkers, punctueel en afstemmend.
Ze waren op tijd en alles is prima op zijn plaats gezet vanuit de opslag/container. Vriendelijke en klantvriendelijke verhuizers
Luuc is een sympathiek en hard werkende jonge, het ging soepel en snel, aangeraden.
Jan de Jong heeft een zeer prettig team en proces; van taxatie van verhuisgoederen tot en met de laatste afgeleverde doos in je nieuwe huis. En zelfs nog daarna ivm dozen weer ophalen. Het verhuisteam is vriendelijk, kundig, snel, zetten alles goed op zijn plek en hebben de dozen goed gelabeld. Dit alles geeft gewoon heel veel vertrouwen en maakt de verhuizing zeker minder stressvol.
Super leuke hardwerkende jongens Vriendelijk
Prima
Goede service, gezellige hardwerkende verhuizers met humor.
Duidelijkheid, prettig verhuisteam, vlotte werkers in goede sfeer
Waren vriendelijk en het ging netjes vlot
Ze waren precies op de afgesproken tijd En waren heel beleefd en werkten hard door.
Meerdere keren in mijn leven gebruik gemaakt van een verhuisservice. Dit was onze beste ervaring. Vriendelijke en erg behulpzame medewerkers van het bedrijf. Snel, efficiënt en tijd voor een vraag en antwoord. Helemaal goed.
Goede en prettige mensen. Ik kom nog langs het kantoor in Groningen. Een trui is blijven liggen en die breng ik een deze dagen even langs..
Wat een tof team, zeer vlot en ook nog vele grappen. Binnen 2,5 uur was de boel compleet ingeladen.
Ingehuurd voor minder stress en het snel kunnen verplaatsen van spullen. Echter gingen ze vrij makkelijk met de inboedel om. Het leek alsof de mannen haast hadden 'race tegen de klok' niet alle producten werden verpakt bijvoorbeeld ladekasten,stoelen, bank. Geen hoezen of iets dergelijks ter bescherming gebruikt. Na waarschuwen van de kwetsbaarheid van een lamp alsnog ingepakt anders ze hem ook zo in de bak gelegd. Toen de verhuizing achter de rug was kwamen we erachter dat een lamp beschadigd was, tape op de lamp geplakt. Laagje materiaal eraf) Wel binnen 3uur klaar en alles op zijn plek. Maar voor het zorgvuldig verplaatsen van de inboedel hoef je het niet te doen!
Hallo, Helaas kan ik op dit moment nog niet tevreden zijn. Wij hadden 3 verhuizers waarvan 2 ervaren en 1 onervaren. Tot zover prima. Alleen de ervaren verhuizers moesten in de middag naar Hengelo en Apeldoorn waardoor de onervaren verhuizer alleen onze kledingkast weer in elkaar moest zetten. En de kastdeur schuift niet goed dicht. Wij kunnen onze kleding dus nu niet uitpakken en moeten meer dan een week wachten op de handyman die morgen komt. Waarom blijft er niet een ervaren iemand achter bij de onervaren kracht om deze te helpen met de kast? Wij moesten hier ook nog zelf achteraan omdat de medewerker in eerste instantie gewoon had gezegd dat het werk klaar is (dan ben ik er maar vanaf).. Ik heb ook melding gemaakt van een beschadiging op de kastdeur en van onze plint van de nieuwe vloer . Wanneer krijg ik hier reactie op? De nota staat voorlopig op on hold
Ze weten goed hoe ze dingen moeten aanpakken. Personeel erg vriendelijk.
Goed verhuisbedrijf. Betrouwbaar en vaklui. Heel prettig om mee samen te werken.
Fijn team dat ons kwam ontzorgen op de dag van de verhuizing. Alles keurig volgens plannen, extra dozen mee voor de losse dingen, enthousiaste aardige mannen.
Prima georganiseerd fijn bedrijf met ontzettend fijn personeel. Vanaf het eerste telefoontje alles prima geregeld. De verhuizers zelf ontzettend vriendelijk en netjes. Voorzichtig met de te verhuizen goederen en harde werkers. Ging uiteindelijk sneller dan ik had verwacht.
Goede verhuizer, aardige medewerkers, kundig en voorzichtig met de spullen. Prijs was beduidend lager dan concurrenten. Doen!!
Uw verhuizers stelden mij direct op m’n gemak tijdens deze voor mij stressvolle gebeurtenis
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours