Na een eerdere uitstekende ervaring met Rik Wiekenkamp heeft Rik opnieuw een klus voor ons gedaan. Dit keer ging het om al het binnen schilderwerk van onze nieuwe, nogal uitgewoonde woning. Een enorme klus met veel reparatiewerkzaamheden. Tijdens de rondgang door de woning werden de werkzaamheden doorgesproken en een dag later hadden we de offerte in huis. Alle werkzaamheden zoals spuitwerk, kozijnen, binnen- en buitendeuren, radiatoren waren keurig netjes gespecificeerd. Tijdens de werkzaamheden zie je direct dat er een vakman aan het werk is. Schuren is ook echt schuren en op de plekken waar het nodig was, tot op het blanke hout. Alle naden zoals bijvoorbeeld langs de glaslatten werden netjes gekit met siliconenkit. Het houtwerk staat inmiddels weer keurig netjes in de verf. Alle plafonds en een aantal wanden zijn gespoten en zelfs de radiatoren zien er weer als nieuw uit! Kortom: een echte aanrader! Rik bedankt!

• Totaal oordeel offertestadium
  • Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken
  • Professionaliteit
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder