fantastisch, zou het zo weer doen

Na meerdere offertes van keukenzaken, keukenrenovatie bedrijven of verfspuiterijen was bij de meeste de prijs ondoorzichtig met mogelijke meerprijzen. Je weet dus niet waar je aan toe bent. Totdat ik van een kennis het adres van meubelspuiterij gooi en vechtstreek kreeg. Na een mail kreeg ik de zelfde dag nog een reactie met de vraag om een foto testuren. Deze heb ik dezelfde dag nog gestuurd. In de loop van de volgende dag ontving ik al een offerte met een duidelijke prijsstelling. Dit gaf me vertrouwen in de werkwijze van het bedrijf en de nette prijs zonder eventuele meerkosten. We hebben telefonische de details besproken waarbij men meedacht en dit heb ik als zeer prettig ervaren en een paardagen later is hij aan de klus begonnen. Twee weken later kon ik alles weer ophalen en was het allemaal keurig verpakt. De deurtjes waren weer als nieuw. Ik betrapte me erop dat ik uit enthousiasme zat te denken of er niet nog meer gespoten moest worden. Mocht ik nog weer eens iets zou willen laten spuiten zou ik zeker weer terug gaan. Prijs was overeenkomstig de afspreek. Ik heb de hele gang van zaken als zeer betrouwbaar en prettig ervaren.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vandaag onze gespoten keukenfronten opgehaald en weer geplaatst. Het ziet er fantastisch uit. Het kontakt met de heer Flink is ook heel prettig. Hij reageert heel snel als je contact zoekt. Het aanvragen van de offerte en het spuiten heeft bij elkaar misschien 2 weken geduurd. Top. Misschien binnenkort nog een andere kast.

• Indien anders: Via borden langs de weg
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.

Zeer slechte service

Ik vroeg om een vrijblijvend offerte om mijn meubels te spuiten in een andere kleur. Vervolgens krijg ik een bericht terug dat arbeid niet goedkoop is en dit best wat kost. Tel daarbij de vervoerskosten op en wordt dan best duur grapje wordt mij verteld. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik ben ontzettend teleurgesteld en wordt hier heel triest van!

• Totaal oordeel offertestadium
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken N.v.t.
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder

Vakwerk en goede service

Ik ben heel blij net m'n 'nieuwe' keuken.. Goede service en adviezen van Bert gekregen.. ik zou het iedereen aanraden

• Indien anders: Facebook
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen

Super vakwerk geleverd!

De folie van onze keukendeurtjes liet los, maar de keuken is verder nog in prima staat. Daarom hebben wij de deurtjes laten spuiten door Bert. Wij hebben zelf de deurtjes gedemonteerd en gemonteerd. Zoals beloofd waren de deurtjes voor de kerst klaar en konden we ze keurig ingepakt ophalen. We kregen ook nog een flesje verf mee voor als er in de toekomst iets beschadigt. We zijn heel tevreden en de keuken is weer als nieuw, zelfs mooier. Bert reageert snel en wat ook altijd fijn is, hij houdt zich aan de afspraak.

• Indien anders: Het bedrijf aan de Franciscusweg gezien
  • Indien anders: Goede reviews

100% Vakwerk heel blij met mijn gespoten werkblad

100% Vakwerk heel blij met mijn gespoten werkblad

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Prettig contact en hoge kwaliteit van spuitwerk

Omdat van de deurtjes en lades van de keuken de folie laag losliet ben ik gaan zoeken naar een schilder die het vakkundig kan spuiten. De prijs is goed en de kwaliteit van het schilderwerk is hoog. Ook wordt er meegedacht dat zowel de sierlijsten en lichtlijsten worden meegenomen in het werk. De mensen die op bezoek komen vragen of er een nieuwe keuken geplaatst is. Eigenlijk is deze nu mooier dan dat die ooit is geweest. Ook was de snelheid van offerte naar uitvoering erg snel. Kortom zeer tevreden, als ik in de toekomst ook meubels wil laten spuiten weet ik waar ik heenga voor mijn klus! Naar Bert!

• Indien anders: En van horen zeggen
  • Uw tips voor deze offerte Geen. Bevat Heldere afspraken

Goede afspraken en en top werk geleverd

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Promotiemateriaal
  • Indien anders: Via via
  • Indien anders: Goede referentie
  • Uw tips voor deze offerte Prima

Bert heeft veel ervaring en komt de afspraken na.

Na het eerste contact kregen we vlot een prijsopgave en na akkoord werd alles vlot en volgens afspraak uitgevoerd. Prachtig gedaan.

Vakmanschap meesterschilder

Lang getwijfeld of wij na 20 jaar o.a. vanwege het loslaten van de geplastficeerde deurtjes daarom een andere keuken zouden moeten kopen. Na het lezen van een advertentie In contact gekomen met meubelspuiterij Gooi en Vechtstreek Bert Flink. Bert vertelde veel ervaring te hebben in het overspuiten van de kast fronten en keukens in het algemeen. Nu alles in een no time door hem onderhanden genomen is toont de keuken als nieuw, werkelijk ongelofelijk wat een prachtig spuitwerk en wel in een slag en stootvaste zeer hoge kwaliteit. Een aanrader voor iedereen die van die ellendige gedelaminerende plastic laag af wil. Een goede beslissing is het halve werk.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Promotiemateriaal
  • Indien anders: Advertentie in plaatselijke krant
  • Indien anders: Mede beoordelen van zijn samples
  • Uw tips voor deze offerte Geen op

Bert kan toveren ‼️

Onze bijna 40 jaar oude Banzbord wand heeft hij weer als nieuw gespoten zodat wij na verhuist te zijn er weer als vanouds van genieten. Het contact met Bert hebben wij als bijzonder prettig ervaren. We kunnen het ieder aanraden om van zijn diensten gebruik te maken ‼️

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Uw tips voor deze offerte Open en ok

Nooit verwacht dat resultaat zo mooi zou zijn!

We hadden lelijke kastdeurtjes met randjes erop en nerven in het oppervlak. Bert heeft door de vele grondlagen alles heel mooi glad gemaakt en ik heb er nu schitterende gladde moderne deurtjes voor in de plaats. Ongelooflijk hoe mooi het resultaat geworden is! Heb nu een totaal nieuwe look in de keuken.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goede voorlichting, uitstekend gelakte keukenfrontjes en goede verzorgde aflevering.

Bij ons eerste contact met Bert Flink heeft hij ons voorbeelden laten zien wat het eindresultaat kan zijn van onze opnieuw te lakken keukenfrontjes. In overleg was hij in staat op een deskundige manier vrijwel dezelfde verfkleur uit te zoeken, volgens onze wensen. Het lukte hem bovendien tijdens onze korte vakantie van 10 dagen de frontjes als nieuw aan ons af te leveren. Als extra leverde hij ons een klein busje verf waarmee wij in de toekomst eventuele kleine beschadigingen zelf kunnen herstellen.

• Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Zeer duidelijk over uit te voeren werk en te gebruiken materialen en de levertijd. Bovendien aantrekkelijke prijs in vergelijking tot andere offertes.

Alles weer beter als nieuw.

De service is top, heldere afspraken. De prijs is realistisch. En mijn keukenkastjes zijn beter/gladder als ze ooit geweest zijn. Ik zal het iedereen met een folie keuken aanraden hier zijn kastjes te laten spuiten.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Aangeraden daar Grandokeukens.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Perfect werk voor een schappelijke prijs

Bert is een echte vakman die met passie werkt en dat zie je terug aan alles. Hij heeft ons Auping bed in een nieuwe kleur gespoten. Ik had het bed al grotendeels uit elkaar gehaald, maar "om het echt mooi te maken" heeft Bert ook de laatste schroeven zelf verwijderd. Het bed ziet er werkelijk uit als nieuw. Binnen de afgesproken tijd en voor de overeengekomen schappelijke prijs geleverd. Ook erg blij hoe het verpakt zat. Het kon zo in de auto mee, zonder dat het zou kunnen beschadigen. Uitstekend werk, aanrader voor iedereen die een meubelspuiter zoekt

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goede en snelle service, fijn contact.

Bert heeft onze keukenpaneeltjes overgespoten, en we zijn ontzettend blij met het resultaat. De service van Bert is heel goed en het contact verloopt snel en soepel. Hij heeft ook voor ons de gaatjes dichtgemaakt van de handgreepjes, omdat wij knopjes wilden. Dit was geen probleem en is supermooi geworden. Bedankt!

• Indien anders: Reviews en foto's op Facebook
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Prima bedrijf, komt afspraak na en 14 dagen later hadden we weer een nieuwe keuken.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Het was zeer prettig om contact te hebben, we kregen gedegen advies en hadden alle vertrouwen in de deskundigheid en de uitvoering aan de hand van de getoonde aanwezige voorbeelden, foto's, de verzorgde werkruimte en het verzorgd inpakken van de gespoten keukedeurpanelen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Superblij met vakmanschap. Betrouwbaar en super opgeruimd. Totaal geen overlast.

Uitstekend, duurzaam werk

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Geen loze beloftes. Kwalitatief het beste werk wat je kunt krijgen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Bert heeft echt fantastisch mooi schilderwerk geleverd. Iedereen die het ziet valt het op hoe mooi het in de verf zit en zelfs vakmensen zijn onder de indruk. Eerlijk gezegd hebben we wel even moeten wachten totdat Bert tijd zou hebben maar we wilden niemand anders.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder