Erg vakkundig en klantvriendelijk bedrijf. Duidelijke offerte en goede naleving van afspraken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Goed vakmanschap, gezond verstand en overtuigende argumenten. Durft gemaakte fouten te erkennen en weet zich goed te herstellen. Deskundigheid omvat meer dan alleen schilderen, is all-round vakman voor het buitenonderhoud. Plezierig mens in de omgang, die alleen nog melk in de koffie zou moeten willen...

• Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Onze ervaring is gewoon perfect!! Fijne schilder met liefde voor zijn werk.......kortom, voor ons DE perfecte schilder!!

• Oplossen klachten

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder