Zeer tevreden! Er wordt uiterst zorgvuldig en netjes gewerkt. Zeer tevreden over het eind resultaat van foliecoat.de werkhouding en intentie waarmee gewerkt wordt en waarop er gewerkt wordt spreken ons zeer aan. Een zeer tevreden klant achterlatend met een prachtig eindresultaat!! Dank!!!!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Bijzonder goed geholpen met het afwerken van 2 dakkapellen op een schuin dak. Medewerkers zijn bleeks,betrokken en bekwaam. Ze mogen ook het bedrijfsgebouw gaan doen nu. Logisch vervolg.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Mooi schilderwerk, vakmanschap en goede communicatie. Plezierige samenwerking en houden aan afspraken tellen ook mee! Van harte aanbevolen dus. (PS Nederlanders geven geen tienen...)

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Prima schilders, werken netjes en proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen. Zijn later nog terug gekomen om een stuk over te schilderen waar door vocht blaasjes in waren gekomen net na het schilderen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Uitstekend en professioneel schildersbedrijf.Cornelis en Gijs prima op elkaar ingespeeld team.Gehele woning en schuur zien er weer uit om door een ringetje te halen.Mocht U schilderwerk hebben, niettwijfelen maar bel Cornelis en hij staat U met raad en daad bij.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

De firma Klopman heeft zich zowel in presentatie, uitvoering en afronding betoond als een kwaliteitsfirma. Deze nog jonge firma wensen wij een goede toekomst toe.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Begint met een duidelijke offerte. Houdt zich aan de afspraken en voert het schilderwerk correct en vakkundig uit. Aan te bevelen !

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Klopman Schilders heeft de slaapkamer van onze dochter geschilderd, we zijn erg tevreden over de nette oplevering inclusief stofzuigen, ga zo door!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Goed op patroon gewerkt van behang.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk van Klopman Schilders. Omdat wij kunststof kozijnen hebben dachten wij dat we aan de kleur vast zaten die er op zat. Klopman kwam met een prachtige folie die het mogelijk maakt om kunststof in elke gewenste kleur te krijgen. Het resultaat is in 1 woord te beschrijven: Geweldig. In een straat met allemaal dezelfde kleuren springt ons huis er nu echt uit. We bevelen Klopman Schilders zeker aan!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Nadat Klopman in de zomer 2015 - tot onze volle tevredenheid - de buitenkant van onze woning heeft geschilderd hebben we het binnenschilderwerk ook graag aan hem toevertrouwd. Ook nu weer tot onze volle tevredenheid.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Op korte termijn is er prachtig werk geleverd, zodat we er voorlopig weer keurig netjes bijzitten! Bedankt!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Dit was mijn eerste ervaring met dit schildersbedrijf en heb het heel positief ervaren en betrouwbaar.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Geen enkel minpuntje te benoemen, Ook personeel zeer vriendelijk.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Een echte vakman die gaat voor kwalteit en duurzaamheid.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Klopman schilders kan ik van harte aanbevelen. Het advies is duidelijk over de te gebruiken materialen/verven. Samen wordt gekeken naar de beste kleuren die passen bij de stijl van de woning. Als elementen niet goed geverfd kunnen worden wordt dit gemeld en zal Klopman schilders het niet in de verf zetten zodat de klus af is maar komt er een andere keer voor terug zodat het schilderwerk voor de langere termijn goed in de verf zit. De uitleg daarbij is helder. Klopman schilders werkt rustig maar gestaag door, houd rekening met de wensen van de klant qua werktijden en meld wanneer hij komt of weggaat. Je hebt niet het gevoel dat er iemand aan het werk is waar je steeds rekening mee moet houden waardoor je zelf ontspannen door kunt gaan waar je mee bezig bent. Heel prettig is dat er geen radio aangezet wordt met muziek. Klopman schilders wat ons betreft een vakman en zullen we zeker aanbevelen bij anderen, ook wat betreft de prijs.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

In ons bedrijfspand heeft Klopman Schilders diverse opdrachten uitgevoerd naar volle tevredenheid. Het meedenken vonden wij erg prettig. Ook het extra advies (bijvoorbeeld het verplaatsen van een binnendeur) en dit vervolgens naadloos afwerken waren wij erg blij mee.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Klopman Schilders heeft diverse klussen in onze woning verricht. Wij zijn erg tevreden en bevelen ze zeker aan!

• Vakmanschap

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder