• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw reactie over de uitvoering van onze werkzaamheden

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Fantastisch werk afgeleverd. Erg professioneel. Robin, complimenten voor je vakwerk en vooral ook je manier van werken, het oplossingsgericht meedenken, je advies en het fijne contact. Ook na oplevering huis nog keurige nazorg. Wij komen zeker terug en zullen je zonder enige twijfel aanbevelen aan anderen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Onze dakkapel moest gerenoveerd worden, schilder, timmerwerk en glasvervangen. Dit is allemaal zoals afgesproken uitgevoerd. Wij hebben ervoor gekozen dit uit te laten voeren tijdens onze vakantie (anders zou de praktijk tijdelijk gesloten moeten worden. Bij terugkomst van onze vakantie was alles zoals afgesproken tijdig en vakkundig uitgevoerd. Zijn zeer tevreden met het resultaat opbasis van de gemaamte afspraken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer inflexibel, slechte communicatie, klantonvriendelijk, totaal geen inlevingsvermogen. Zet incasso buro in om zijn gelijk te halen. Alleen factuur telt, klanttevredenheid onbelangrijk

• Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken N.v.t.
  • Vakkundigheid N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Wij betreuren het dat u met ons communiceert via een review en niet telefonisch of per e-mail. In maart 2018 ben ik bij u langs geweest voor een gesprek over de schilderwerkzaamheden voor uw huis. Ik heb dit gesprek als prettig en respectvol ervaren. In mijn offerte staat op meerdere plekken vermeld dat ik werk met verwachtingsuren en een aanneemsom. Ik ben niet werkzaam op regie-uren (uur-factuur). U heeft deze offerte ondertekend. Eerst diende het houtrotherstel uitgevoerd te worden alvorens te kunnen starten met de schilderwerkzaamheden. Dit heeft mijn timmerman eind mei 2018 voor u uitgevoerd. U heeft aangegeven dat hij dit keurig en met vakkundigheid heeft gedaan. (Ik vind dat niet terug in uw review, u schrijft daar n.v.t). U had wel vraagtekens bij de verwachtingsuren uit de offerte versus de daadwerkelijke uitgevoerde uren door de timmerman. Er is navraag gedaan bij de timmerman over de daadwerkelijke uren. De timmerman vertelde dat u de ene dag wel aanwezig was bij het uitvoeren van zijn werkzaamheden en de andere dag niet. Daarnaast heeft de timmerman extra tijd besteed aan het zoeken van specifieke rabatdelen en de reistijd van en naar deze houtleverancier. Ik heb u per e-mail inzichtelijkheid gegeven over de daadwerkelijke uren. Ik heb hier met u telefonisch een gesprek over gehad. U gaf aan de van de offerte voor schilderwerkzaamheden te willen afzien. Uit klantvriendelijkheid ben ik u tegemoet gekomen en heb ik na overleg met mijn advocaat u een schikkingsvoorstel gedaan wat betreft het timmerwerk en de factuur aangepast. U heeft daar niet op gereageerd, wel heeft u zonder mij daarvan op de hoogte te brengen een bedrag naar eigen inzicht overgemaakt. Daarna is getracht meerdere malen contact met u op te nemen met de vraag waarom u een ander bedrag heeft overgemaakt. U heeft daar nooit op gereageerd. In september 2018 lukt het bedrijfsbureau om telefonisch contact met u te hebben. Ondanks herhaaldelijke uitleg over bovenstaande, de rechtsgeldigheid van de getekende offerte en de tegemoetkoming in de factuur weigert u het restant bedrag te betalen. Wij hebben meerdere malen per e-mail aangekondigd dat wanneer het restant niet betaald wordt, dit overgedragen zal worden aan het incasso bureau. U reageert niet op deze e-mails. Deze week heeft het incasso bureau contact met u gehad. Uw emoties zijn daardoor dermate opgelopen dat u mijn bedrijf via meerdere kanalen op social media imagoschade tracht toe te brengen. Wij betreuren dit ten zeerste. Toch, blijven wij en het incasso bureau open staan voor een gesprek bij u thuis of telefonisch. Ik ben veelvuldig bij u in de wijk werkzaam, ik hoop dan ook van harte dat wij elkaar respectvol te woord kunnen blijven staan.

Het 079-schildersbedrijf heeft ons hele huis van binnen aangepakt en alles nieuw in de verf gezet. Een giga-klus, maar een prachtig eindresultaat.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw beoordelen en dat u tevreden bent met het mooie eindresultaat.

Betrouwbaar, mooi resultaat

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Het werk is heel gemotiveerd uitgevoerd. Helaas is een grote inschat fout gemaakt met de omvang van de klus. Deze klus vraagt om veel meer uren. Door jullie is tot het laatste moment heel gemotiveerd gewerkt om optimale resultaten te geven.s

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw beoordeling de lage score van onze factuur komt waarschijnlijk door het vele meerwerk wat is uitgevoerd

Ervaring is prima. Goede kwaliteit wat betreft het schuilderen zelf. Er zou nog wat meer aandacht kunnen zijn voor de netheid in en om het huis. Nu moesten we zelf toch wel veel rommel opruimen en ook de planten in de tuin hadden iets meer kunnen worden ontzien.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw reactie maar kunt u ons een toelichting geven voor de score bij klantvriendelijkheid zodat wij deze in de toekomst kunnen verbeteren. Opruimen doen wij altijd maar uw tuin heeft te maken met de vrije werkruimte.

Goed vakmanschap! Het project duurde wat langer als afgesproken.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Dank voor uw reactie kunt u nog de score 7 voor het gegeven advies nader toelichten.

Dankzij slecht weer is werk behoorlijk uitgelopen, maar dat was voor ons niet belangrijk. Netjes gewerkt

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Dank voor uw reactie, kunt u nog de score 7 van afspraak nakomen nader toelichten.

Er werd goed en vakkundige gewerkt

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Dank voor uw reactie kunt u de score 7 totaal oordeel factuur nader aan ons toelichten zodat wij dit eventueel in de toekomst kunnen verbeteren.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Dank u voor uw beoordeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tja veel te lange tijdsduur tussen offerte en uitvoering, ik moest teveel achter de zaken aanlopen, dat schaadt de reputatie

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw reactie maar ook wij hebben te maken met een planning, weersomstandigheden en beschikbaarheid. Dus uw NEE bij aanbeveling is niet terecht.

Professioneel afhandeling van de geoffreerde werkzaamheden.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw reactie

Vaktechnisch gezien prima schilderwerk afgeleverd. Een liggend deel 1e etage vergeten eerst weer even te schuren alvorens definitief af te lakken. (Zaten putjes in na regen).

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw reactie, graag een toelichting op het puntje Orde en netheid van werken.

het is mij goed bevallen en zal iedereen aanraden

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw reactie, graag een toelichting op het totaal oordeel factuur 7.0

Keurig werk geleverd, ons huis niet vies gemaakt en alles heel netjes opgeleverd, ook door schilder aanbevolen extra werk door derden tot volle tevredenheid (timmerman en dakkapelreininger)

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw beoordeling op basis van al onze werkzaamheden.

Van eerste kennismaking tot het laatste schilderwerk kan ik alleen maar tevreden zijn!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw reactie op onze werkzaamheden.

Goeie ervaring. Het enige minpuntje was dat het helaas een tijd duurde voordat we ingeroosterd konden worden. Deels onze eigen schuld.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank nogmaals voor uw reactie op onze werkzaamheden.

079 schilderwerken is een betrouwbare schilder die goed werk levert. Onverwachte problemen werden goed opgelost in overleg.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw beoordeling kunt u het onderwerp Afspraak nakomen nader toelichten zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw beoordeling maar kunt u de punten met een score van een 7 nader voor ons toelichten zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Vakkundig, meedenkend en professioneel.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor uw beoordeling, kunt u de punten Prijs-/Kwaliteitsverhouding en Professionaliteit toelichten zodat wij deze in de toekomst kunnen verbeteren.

Over 079 - Schilderwerken

Passie voor het vak is niet zomaar de slogan van 079-Schilderwerken. Vijftien jaar geleden volgde Robin de Kok zijn hart om een zelfstandig schildersbedrijf op te zetten. Daarvoor had hij volop ervaringen bij andere bedrijven opgedaan. Bij de start had Robin een klantvriendelijk schildersbedrijf voor ogen dat kwalitatief goed werk verricht. Nu, ruim enige jaren later kan worden geconcludeerd dat hij daarin is geslaagd. Het bedrijf met een vaste kern aan vakschilders en een flexibele schil van vakspecialisten is inmiddels een vertrouwde verschijning in de Zoetermeerse regio en zelfs daarbuiten. Een vaste klantenkring van particulieren maar ook zakelijke opdrachtgevers.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder