
Wij betreuren het dat u met ons communiceert via een review en niet telefonisch of per e-mail. In maart 2018 ben ik bij u langs geweest voor een gesprek over de schilderwerkzaamheden voor uw huis. Ik heb dit gesprek als prettig en respectvol ervaren. In mijn offerte staat op meerdere plekken vermeld dat ik werk met verwachtingsuren en een aanneemsom. Ik ben niet werkzaam op regie-uren (uur-factuur). U heeft deze offerte ondertekend. Eerst diende het houtrotherstel uitgevoerd te worden alvorens te kunnen starten met de schilderwerkzaamheden. Dit heeft mijn timmerman eind mei 2018 voor u uitgevoerd. U heeft aangegeven dat hij dit keurig en met vakkundigheid heeft gedaan. (Ik vind dat niet terug in uw review, u schrijft daar n.v.t). U had wel vraagtekens bij de verwachtingsuren uit de offerte versus de daadwerkelijke uitgevoerde uren door de timmerman. Er is navraag gedaan bij de timmerman over de daadwerkelijke uren. De timmerman vertelde dat u de ene dag wel aanwezig was bij het uitvoeren van zijn werkzaamheden en de andere dag niet. Daarnaast heeft de timmerman extra tijd besteed aan het zoeken van specifieke rabatdelen en de reistijd van en naar deze houtleverancier. Ik heb u per e-mail inzichtelijkheid gegeven over de daadwerkelijke uren. Ik heb hier met u telefonisch een gesprek over gehad. U gaf aan de van de offerte voor schilderwerkzaamheden te willen afzien. Uit klantvriendelijkheid ben ik u tegemoet gekomen en heb ik na overleg met mijn advocaat u een schikkingsvoorstel gedaan wat betreft het timmerwerk en de factuur aangepast. U heeft daar niet op gereageerd, wel heeft u zonder mij daarvan op de hoogte te brengen een bedrag naar eigen inzicht overgemaakt. Daarna is getracht meerdere malen contact met u op te nemen met de vraag waarom u een ander bedrag heeft overgemaakt. U heeft daar nooit op gereageerd. In september 2018 lukt het bedrijfsbureau om telefonisch contact met u te hebben. Ondanks herhaaldelijke uitleg over bovenstaande, de rechtsgeldigheid van de getekende offerte en de tegemoetkoming in de factuur weigert u het restant bedrag te betalen. Wij hebben meerdere malen per e-mail aangekondigd dat wanneer het restant niet betaald wordt, dit overgedragen zal worden aan het incasso bureau. U reageert niet op deze e-mails. Deze week heeft het incasso bureau contact met u gehad. Uw emoties zijn daardoor dermate opgelopen dat u mijn bedrijf via meerdere kanalen op social media imagoschade tracht toe te brengen. Wij betreuren dit ten zeerste. Toch, blijven wij en het incasso bureau open staan voor een gesprek bij u thuis of telefonisch. Ik ben veelvuldig bij u in de wijk werkzaam, ik hoop dan ook van harte dat wij elkaar respectvol te woord kunnen blijven staan.
Hartelijk dank voor uw beoordelen en dat u tevreden bent met het mooie eindresultaat.
Hartelijk dank voor uw beoordelen en dat u tevreden bent met het mooie eindresultaat.
Hartelijk dank voor uw beoordeling de lage score van onze factuur komt waarschijnlijk door het vele meerwerk wat is uitgevoerd
Hartelijk dank voor uw reactie maar kunt u ons een toelichting geven voor de score bij klantvriendelijkheid zodat wij deze in de toekomst kunnen verbeteren. Opruimen doen wij altijd maar uw tuin heeft te maken met de vrije werkruimte.
Dank voor uw reactie kunt u nog de score 7 voor het gegeven advies nader toelichten.
Dank voor uw reactie, kunt u nog de score 7 van afspraak nakomen nader toelichten.
Dank voor uw reactie kunt u de score 7 totaal oordeel factuur nader aan ons toelichten zodat wij dit eventueel in de toekomst kunnen verbeteren.
Dank u voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw reactie maar ook wij hebben te maken met een planning, weersomstandigheden en beschikbaarheid. Dus uw NEE bij aanbeveling is niet terecht.
Hartelijk dank voor uw reactie
Hartelijk dank voor uw reactie, graag een toelichting op het puntje Orde en netheid van werken.
Hartelijk dank voor uw reactie, graag een toelichting op het totaal oordeel factuur 7.0
Hartelijk dank voor uw beoordeling op basis van al onze werkzaamheden.
Hartelijk dank voor uw reactie op onze werkzaamheden.
Hartelijk dank nogmaals voor uw reactie op onze werkzaamheden.
Hartelijk dank voor uw beoordeling kunt u het onderwerp Afspraak nakomen nader toelichten zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw beoordeling maar kunt u de punten met een score van een 7 nader voor ons toelichten zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw beoordeling, kunt u de punten Prijs-/Kwaliteitsverhouding en Professionaliteit toelichten zodat wij deze in de toekomst kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Dank voor uw beoordeling.
Dank voor deze reactie.
Passie voor het vak is niet zomaar de slogan van 079-Schilderwerken. Vijftien jaar geleden volgde Robin de Kok zijn hart om een zelfstandig schildersbedrijf op te zetten. Daarvoor had hij volop ervaringen bij andere bedrijven opgedaan. Bij de start had Robin een klantvriendelijk schildersbedrijf voor ogen dat kwalitatief goed werk verricht. Nu, ruim enige jaren later kan worden geconcludeerd dat hij daarin is geslaagd. Het bedrijf met een vaste kern aan vakschilders en een flexibele schil van vakspecialisten is inmiddels een vertrouwde verschijning in de Zoetermeerse regio en zelfs daarbuiten. Een vaste klantenkring van particulieren maar ook zakelijke opdrachtgevers.
Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.