
Hartelijk dank voor uw reactie op onze werkzaamheden.
Hartelijk dank nogmaals voor uw reactie op onze werkzaamheden.
Hartelijk dank voor uw beoordeling kunt u het onderwerp Afspraak nakomen nader toelichten zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw beoordeling maar kunt u de punten met een score van een 7 nader voor ons toelichten zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw beoordeling, kunt u de punten Prijs-/Kwaliteitsverhouding en Professionaliteit toelichten zodat wij deze in de toekomst kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Dank voor uw beoordeling.
Dank voor deze reactie.
Dank voor uw beoordeling maar kunt u de score afspraak nakomen toelichten zodat wij deze in de toekomst kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw reactie, kunt u de score klantvriendelijkheid toelichten zodat wij dit als verbeterpunt kunnen opnemen.
Hartelijk dank voor uw goede beoordeling
Dank voor jullie reactie
Dank voor uw reactie maar graag nog een nadere uitleg omtrent de score Orde en Netheid van werken zodat wij dit zeker kunnen verbeteren.
Dank voor uw reactie en de feedback waar wij zeker wat mee gaan doen.
Hartelijk dank voor jullie reactie maar willen jullie wat feedback geven op het punt orde en netheid van werken 7,0 zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw reactie
Dank voor uw reactie
Hartelijk dank voor uw reactie
Hartelijk dank voor uw reactie
Hartelijk dank voor uw reactie en hoe kunnen wij volgens u onze afspraken nakomen verbeteren in de toekomst
Hartelijk dank voor uw reactie
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Passie voor het vak is niet zomaar de slogan van 079-Schilderwerken. Vijftien jaar geleden volgde Robin de Kok zijn hart om een zelfstandig schildersbedrijf op te zetten. Daarvoor had hij volop ervaringen bij andere bedrijven opgedaan. Bij de start had Robin een klantvriendelijk schildersbedrijf voor ogen dat kwalitatief goed werk verricht. Nu, ruim vijftien jaar later kan worden geconcludeerd dat hij daarin is geslaagd. Het bedrijf met een vaste kern aan vakschilders en een flexibele schil van vakspecialisten is inmiddels een vertrouwde verschijning in de Zoetermeerse regio en zelfs daarbuiten. Een vaste klantenkring van particulieren maar ook zakelijke opdrachtgevers.
Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd