Prima ervaring

Werk netjes afgerond, met aandacht voor de slechte delen in het houtwerk. Zeer tevreden met het eindresultaat!

Vakkundig kliederbedrijf Sollie

Vakkundig kliederbedrijf Sollie Nooit eerder hebben wij een negatieve recensie gegeven aan welk bedrijf dan ook. Luber Sollie dwingt ons helaas om anderen te waarschuwen. Luber Sollie weet zich goed te presenteren. Vol vertrouwen opdracht gegeven voor schilderen plafond, binnenmuren, kozijnen en trap. Eenmaal aan het werk is de werkwijze dubieus. Houdt er vreemde werktijden op na, praat ongevraagd negatief over eigen partner en personeel. Deelt ongevraagd informatie met klant over personeel via WhatsApp. De flexibiliteit waarover Sollie praat is niet waar je je als klant op kan voorbereiden. Op de meest vreemde tijden binnen komen vallen, abrupt weer vertrekken omdat een ander project niet loopt, (’s avonds) werken zonder verlichting…. Lang verhaal kort; wanden, plafond, kozijnen woonkamer volledig verkloot. En dubbele kosten voor herstel. Sollie verwijst bij geschillen in zijn voorwaarden naar De Betere Schilder. Zij vertelden ons dat Sollie na klachten niet meer is aangesloten en derhalve de voorwaarden niet mag hanteren. En al eerder is gesommeerd de informatie van De Betere Schilder van zijn website en uit de voorwaarden te verwijderen. Na telefonisch contact heeft de heer Sollie toegegeven dat hij de klus (met zijn eigen woorden) verprutst’ heeft. En zijn we uiteindelijk een creditnota overeengekomen voor de materiaalkosten in oktober 2023. Tot op heden leidt iedere poging tot contact tot niks. Aangetekende post komt retour. Wij hebben er alles aan gedaan om schildersbedrijf Sollie de gelegenheid te geven te reageren. Een filmpje van het bizarre resultaat en de communicatie is op te vragen via ons Facebook account. Wij zijn de enige in Dronten met deze achternaam. Een persoonlijk bericht is snel gestuurd. Deze man mag wat ons betreft de naam Schildersbedrijf niet dragen! Roesink Dronten

Goed werk geleverd

Alles is bespreekbaar wat werkzaamheden betreft. Vakwerk geleverd

Ik snap niets van sommige negatieve reviews, ik heb alleen maar goede ervaringen.

Schildersbedrijf Sollie heeft mijn houten gevelbekleding 8 jaar geleden ook geschilderd en zo lang ging de verf mee zonder bladderen oid. Vandaag weer prettig contact gehad en het schilderwerk is opnieuw prima gedaan voor een redelijk goedkope prijs. Alles is duur tegenwoordig dus verwacht geen zacht prijsje maar vergelijk maar eens met andere offertes dan ben je niet te duur uit voor een goede kwaliteit schilderwerk.

Firma list & bedrog

Vreselijk werk, eigenaar blijft geld vragen, biedt diensten aan zonder belasting te betalen, alleen maar leugens en bedrog.

Heldere communicatie en oog voor wensen van de klant

Door een heldere communicatie en een oog vanuit het bedrijf voor de wensen van de klant, is het eindresultaat precies zoals verwacht. Wij bevelen dit bedrijf van harte bij iedereen aan.

Netjes gewerkt

Afspraken werden nagekomen en werk dat er niet goed genoeg uitzag naar hun mening, werd opnieuw gedaan.

Denken graag mee over oplossingen! Ze zijn druk dus soms moet je even wachten voordat de klus afgemaakt kan worden. Tevreden over resultaat.

Prachtig eindresultaat

Onder de kwalitatieve leiding van Lubèr Sollie is er een goed resultaat neergezet. Hij is niet eerder tevreden dan wanneer het echt goed is en komt daar ook voor terug indien nodig. Tijdens onze klus werd hij geholpen door Christiaan, een heel enthousiaste jonge schilder, die duidelijk oog voor detail heeft. We hadden een lastige klus met een moeilijke kleur [ geel ] maar het is allemaal uitstekend voor mekaar gekomen. Dat dit niet alleen woorden zijn blijkt uit het feit dat we schildersbedrijf Sollie gevraagd hebben een offerte uit te brengen voor het schilderen van de buitenboel.

Zeer goede ervaring

Snelle afwerking top bedrijf

Top adviezen en net werk!

De juiste kleuradviezen van dhr. Sollie en het nette schilderwerk hebben er voor gezorgd dat wij een prachtige woonkamer hebben waar we graag zitten. Bedankt, en tot ziens als jullie de buitenkant komen doen dit voorjaar!

Onze kamer in één dag klaar. Super.

Het plafond en de wanden weer als nieuw. Alles weer netjes achter gelaten. Fijn bedrijf. Komt zijn afspraken na.

Buitengewoon mooi geworden !

wij hebben een appartement gehuurd in Oldebroek de muren zagen er vreselijk slecht uit overal dichtgestopte gaten echt lelijk Toen Schildersbedrijf Sollie benadert deze eigenaar kwam kijken en wij kregen advies en wij spraken een prijs af . Het is een zeer deskundig en netjes werkend bedrijf eerst alles afgeplakt en platen over de vloer daarma alles netjes voorbewerkt op de muren zelfs de lelijkste plekjes werden onzichtbaar .Toen wij na het verven mochten komen kijken wisten wij niet wat wij zagen het leek wel een gloednieuw appartement echt sprakeloos waren wij zo mooi strak geverfd nergens oneffenheden en De pvc vloer die er al in lag zag er nog prachtig uit nergens een verfspatje te vinden .nogmaals keurige deskundige schilders .Wij zijn blij dat wij dit zeer bekwame Schildersbedrijf Sollie uitgekozen hebben uit de vele aanbiedingen .Bij dit bedrijf krijg je echt waar voor je geld niet te duur en vaste prijs afspraak dan weet je waar je aantoe bent .Bedankt Solie jullie zijn toppers

IK ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden dit is al de 4 de keer, dat Sollie ons huis heeft geschilderd.

Goeie schilder.

Werkt heel netjes en levert mooi werk op.

Tevreden

Tevreden Keurig geschilderd. Aardige schilder. Kon binnen 2 weken al komen! Wij zijn tevreden.

Kloten bedrijf

Komt niet opdagen op afgesproken tijden. Laat niets horen Vraagt vantevoren geld. Staat in december om half vier smiddags en in een sneeuwbui buiten werk te schilderen met als resultaat alles verregend en moet opnieuw geschuurt. Echter Sollie in niet meer komen opdagen. Ik zit nu met een half afgeschilderd huis . Ik voel mij door deze kladschilder opgelicht. Verf wat er wel op zit bladdert er al weer af.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: Internet
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Uw tips voor deze offerte Geen

Ronduit onbetrouwbaar

Liegt alles bij elkaar

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Gegeven advies N.v.t.
  • Orde en netheid van werken N.v.t.
  • Vakkundigheid N.v.t.
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Wij snappen dat u teleurgesteld bent na het vergeten van onze afspraak! Maar om nu te zeggen na dat u gewoon een vrijblijvende offerte heeft gehad. ‘Lieg alles aan mekaar’ gaat mij toch iets te ver. Wij snappen de frustratie. Maar wij zijn langs geweest in eerder stadium. En aan de hand daarvan is de offerte opgesteld. Wij wensen u succes met de andere partijen. Tip: zorg dat u bereikbaar bent.😉

Betrouwbaar, goede service en kwalitatief goed

3 jaren verder ziet het lakwerk er nog goed uit

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.

Geweldige schilders.

Kwaliteit voorop en geschikte mensen.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

We zijn zeer netjes geholpen, vrolijke jongens en het verf werk kan er weer een paar jaar tegen aan.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

dit bedrijf is vakkundig, klantvriendelijk, betrouwbaar en werkt heel netjes.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Zeer prettig om mee te werken, uitstekende kwaliteit van het opgeleverde werk, de coordinatie is niet altijd te volgen en was voor ons niet logisch, veel gelachen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed schildersbedrijf, personeel werkt goed en netjes, Luber schildert goed maar werkt niet erg netjes en komt gejaagd over.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

sollie is top.goede, vakkundige en vriendelijke schilder