Prima schilder Vakman

• Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Dhr. Heer Roelofs, voor ons Martien, is betrouwbaar, werkt netjes en goed! heeft een prettig humeur, komt niet al te vroeg hetgeen voor ons 'oudjes' prettig is heeft niet de hele dag de radio aan en staat niet de hele dag te bellen, dingen die we eerder hebben meegemaakt en de schilder(s) meerdere keren terug moesten laten komen ivm oneffenheden. Dus een zeer tevreden klant!

• Totaal oordeel offertestadium
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Beste Miranda, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Het noodgedwongen een nieuw klant tevredenheid website en kon de oude beoordelingen niet meenemen. Ze staan nog wel op de website, maar ik weet niet hoelang KTV dit nog laat staan. Vandaar dat ik je deze enquette stuur. Dus weer helemaal opnieuw beginnen. Nogmaals dank.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder