Van Hasselt komt helaas structureel zijn afspraken niet na.

Aan zijn vakmanschap hoeft men niet te twijfelen. Maar als wordt overeengekomen een vrij eenvoudige klus deze zomer 2019 te komen uitvoeren dan laat men een klant niet bungelen tot halverwege de herfst zonder enig teken van leven naar de klant te laten blijken. Gezien de aard van het werk en de veranderen weersomstandigheden is het uitvoeren van het werk bij vochtig weer niet meer verantwoord. Van Hasselt geeft geen garantie op zijn werk; althans in zijn offerte wordt daarover niets vermeld. Gaat het fout dan ligt het risico dus bij de klant.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Nakomen afspraken
  • Gegevenadvies N.v.t.
  • Orde en netheid van werken N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Vakkundigheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: Toeval
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder