Geweldig vakman

• Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Indien anders: Tip van een fam
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Indien anders: Aangeraden door een ander
  • Uw tips voor deze offerte Lage offerte daar is alles voor gedaan

Bekwaam , meedenkend en oplossingsgericht. Vriendelijke vakmensen met oog en oor voor de klant! Wij zijn zeer tevreden. Goed werk geleverd! Wij zijn enorm tevreden

• Totaal oordeel offertestadium
  • Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken
  • Professionaliteit
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder