John Hoogenraad is werkelijk de Betere Schilder. Hij levert topkwaliteit werk, denkt met de klant mee, heeft veel oog voor detail en komt zijn afspraken altijd na. Ook heeft hij erg veel ervaring wat je ziet in zijn werk. Tevens doet John niets zonder overleg, waardoor je als klant nooit voor verrassingen komt te staan.

• Totaal oordeel offertestadium
  • Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken
  • Professionaliteit
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder