Zéér slechte ervaring met dit bedrijf! Gerbers schilderwerk komt structureel zijn afspraken niet na

Mijn ervaring met dit bedrijf is niet positief. Afspraken werden niet nagekomen, en de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer slecht! Hoop praatjes over vakmanschap en professionaliteit, maar zelf zeer slecht werk leveren. Inmiddels heb ik de overeenkomst ontbonden en moet helaas de herstelwerkzaamheden door een ander bedrijf laten uitvoeren.

• Totaal oordeel offertestadium
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: via website Acadius
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder
  • Indien anders: voor het keurmerk
  • Uw tips voor deze offerte prijs/kwaliteit klopt niet

Prima schilder. De stucador had wel netter kunnen werken heeft veel rotzooi laten liggen.

• Totaal oordeel offertestadium
  • Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken
  • Professionaliteit
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder