Zeer goed bevallen, alles zit weer strak in de lak!

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Keurig bedrijf met ervaren mensen dit merk je aan alles. Alles is bespreekbaar, voor ons een echte aanrader.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

de gemaakte afspraken zijn nagekomen, extra werkzaamheden naar wens en soepel uitgevoerd. behalve een paar kleine puntjes die nog nagelopen dienen te worden zijn wij tevreden met het resultaat.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Wij hebben een zeer prettige ervaring met schildersbedrijf C.Nederhoff. En zijn 100 procent tevreden. Een echte aanrader.

Prima, geen klachten

• Totaal oordeel offertestadium
  • Totaal oordeel factuur N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Bij 'oplossen klachten' heb ik een 8 gegeven. Er is iets beschadigd en dit heb ik aangegeven. Het bedrijf kwam zeer snel met een reactie en er is aangegeven dit te verhelpen, dus het bedrijf kennende zal dit ook vlot gebeuren als alles goed uitgedroogd is. Verder zijn we erg tevreden met hoe alles gelopen is. Na een mail te hebben gestuurd dat wij graag ons huis van de buitenkant geschilderd wilden hebben is hij zéér snel langsgekomen om een offerte te maken, en deze heb ik ook snel ontvangen. Korte tijd later zijn ze al bij ons begonnen met het schilderen. Ze zijn erg druk geweest en het zijn erg fijne en leuke mensen om rond je huis te hebben. Het resultaat is ook erg mooi. Vragen worden ook snel en duidelijk beantwoord en ze denken mee met alles en komen met voorstellen. Al met al zijn we er positief tot zeer positief mee. Wij kunnen het bedrijf aanbevelen. De schilder moet dus nu alleen nog langskomen om de beschadiging bij te werken. Daarom een 'ja' bij dat de schilder nog contact met mij moet opnemen.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder