Over Arnold van Essen de Schilder

Het is een bedrijf dat persoonlijk meer dan 15 jaar advies en service als speerpunt heeft. Het in één hand houden van opname en uitvoering van de opdrachten werkt bijzonder goed voor opdrachtgever en geeft helderheid en zekerheid. Door het verstrekken van de juiste verftechnische adviezen en applicatiemethoden ben ik in staat de kwaliteit hoog en de onderhoudskosten laag te houden Het gebruik van kwalitatief hoogwaardige producten als Sikkens en Sigma is vanzelfsprekend. Een erkend Betere Schilder biedt u vele voordelen ten opzichte van een niet-erkende schilder. U hebt namelijk de zekerheid dat u zaken doet met een gecontroleerd en betrouwbaar schildersbedrijf en hebt u gegarandeerd perfec

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder