Hebben neutrale expertise moeten inschakelen. Dramatisch werk.

Het volledige buitenschilderwerk (tijdens werken wij grotendeels op vakantie - zijn voorkeur - we weten nu waarom). Deze ‘vak’man levert uiterst slordig werk, delen worden niet of slechts gedeeltelijk geverfd - uitlijningen zijn dramatisch. Zoek alvast naar een hersteller, want daar heeft hij ook geen zin in. Daarentegen is Erik wel een topper in onredelijkheid, wanneer blijkt dat klant niet akkoord gaat met het eenzijdig opgeleverd werk. Een kort lontje. De vakorganisatie - Erik is lid - kan/wil hem blijkbaar niet tot het verstand brengen dat hij dramatisch werk aflevert. Uiteindelijk moest de Betere Schilder wel schoorvoetend toegeven (op basis van het rapport van neutraal expert) dat er toch wel erg veel (te veel) problemen zijn geconstateerd. Maar wij weigeren herstelling door hem, dus wij moeten maar op de blaren zitten. Dixit de Betere Schilder. Helaas voor Erick zijn wij ook niet akkoord gegaan met zijn eenzijdige oplevering, en hebben via verzekering een neutrale expert laten langskomen van het Verf- en Adviescentrum. Ik citeer uit het ontvangen rapport van de expert : ‘een groot deel van de geconstateerde gebreken zijn toe te rekenen aan Erick’. Het rapport bevat 9 (!) pagina’s. En omgerekend 40% van het initiële offertebedrag als claim aanvaard. Hadden gelukkig niet alles betaald. Waar het mantra van Erick is, eerst betalen, dan herstellen. De expert was nochtans duidelijk. Eerst goed werk leveren, dan correcte betaling. Zijn ultieme en laatste poging om zijn gelijk te halen, na ontvangst van het rapport : 'het pand in dermate slechte staat dat hij er niks beter kon van maken'. Blijkbaar had de expert toch een neutralere en professionele kijk op het werk. Dramatisch.

• Indien anders: BS
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder
  • Indien anders: BS
  • Uw tips voor deze offerte Offerte zag er goed uit. Het afgeleverd werk helaas 'net iets minder.

Perfect schilderwerk

Erik levert gedegen schilderwerk, werkt nauwgezet en hij is prettig in de omgang.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Indien anders: Eerdere ervaringen

Prachtig schilderswerk!

Heel goed werk en heel prettig contact. Aan te raden.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Nextdoor
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.

Uitstekende schilder

Eric heeft bij ons geschilderd na een verbouwing en heeft uitstekend werk geleverd. Hij is daarnaast heel prettig in de omgang en denkt goed met je mee hoe het mooiste resultaat bereikt kan worden. Wij bevelen Eric van harte aan.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Schildersbedrijf Erick is een vriendelijk bedrijf dat zorgvuldig werkt.

Mijn huis is netjes en vakkundig geschilderd. Het contact met beide schilders is plezierig. Schilders zijn betrouwbaar, vriendelijk en consciëntieus. Door verschillende omstandigheden heeft het lang geduurd voor de schilder kon starten en daarna duurde het ook lang door weersomstandigheden en andere omstandigheden voor de werkzaamheden waren afgerond. Dat was jammer. Ik ben wel heel tevreden over het resultaat.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Het houtwerk is heel grondig en zorgvuldig geschuurd en hersteld en prachtig geschilderd. Door externe omstandigheden duurde de klus veel langer maar het verblijf van de schilders bij ons thuis was nooit storend en het contact heel prettig. Wat tegenviel was dat er zeer hoge kosten waren voor meerwerk, dit had tevoren besproken moeten worden.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Er waren hoge kosten voor meerwerk, dit had tevoren besproken moeten worden.

Mooi resultaat en fijne communicatie.

Prima!

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.

Betrouwbaar

Heel te vrede en erg betrouw baar

zo gezegd zo gedaan

Uitermate tevreden over de schilder Erik als het mens Erik. Werkt keurig en communiceert duidelijk. Helemaal top.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Eric heeft een aardige wachtlijst maar het is het wachten meer dan waard. Een erg vriendelijke man die te vertrouwen is en waar je gerust je sleutel en je poes bij achter laat. Ik zou hem zeker aanraden.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: Hij had goede reverenties
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Houtwerk goed gerepareerd en mooi geschilderd.

Ondanks het vele slechte weer werd er de tijd genomen om een goed resultaat af te leveren.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte klus ketste bijna af, door misverstanden over de offertes.

Goede schilder die precies en kundig werkt

Schildersbedrijf Erik werkt nauwkeurig en netjes. En voor de onverwachte klussen die er soms te voorschijn komen heeft Erik zeer vakkundige vaklui om zich heen. Ons huis is weer prachtig en kan er de komende jaren weer tegen.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Eric is een vakman die goed meedenkt en adviseert. Prettige persoonlijkheid, heldere communicatie.

Zeer tevreden over de geleverde kwaliteit van het schilderwerk en de wijze van afstemmen en coördineren van de werkzaamheden met de andere specialisten (o.a. timmerwerkzaamheden)

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: website gaf een indruk over de kwaliteit, die werd waargemaakt in de praktijk
  • Uw tips voor deze offerte geen

Uitstekende kwaliteit en betrouwbaar. Communicatie kan beter.

Tien jaar geleden hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van Schildersbedrijf Erick (binnen- en buiten werk). Zeven jaar daarna hebben we op grond van kosten met een ander bedrijf gewerkt voor het buitenwerk. In het voorjaar van 2019 zijn we terug gegaan naar Erick. Op de langere termijn is dat toch beduiend minder prijzig dan de andere partij. Erick schept vertrouwen en neemt de tijd om zijn werk goed af te leveren. Bij onverwacht herstelwerk treedt hij eerst in overleg. Indien hij een andere partij kent die het additionele werk beter uit kan voeren dan doet hij dat liever. Stuk voor stuk goede kwaliteit (ramen vervangen, tussenschot plaatsen, etc). Communicatie is in het algemeen prima, op een tweetal zaken na: we hadden afgesproken in het najaar van 2018 aan de beurt te komen. In november hadden we nog niets vernomen. Kan natuurlijk gebeuren, maar was prettig geweest dat tijdiger te vernemen. Als tweede punt hoorden wij aan het einde van de schilderklus de avond tevoren dat de steigers rond 07:00 uur in de ochtend door de steigerbouwer zou worden weggehaald. Voor ons op zich geen probleem, maar een deel van de steiger stond in de tuin van de buren die we daardoor niet meer konden informeren.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Op basis van ervaringen 10 jaar geleden.
  • Uw tips voor deze offerte Vwb agendering: communiceer helder wanneer de tijdslijnen niet gehaald worden.

Prima!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Prettig meegedacht en mooi en netjes geverfd.

Eric dacht op een fijne manier mee over de kleuren in mijn nieuwe appartement. Het is handig dat hij voor overige klussen contacten heeft, waardoor die ook op betrouwbare wijze zijn gedaan.

• Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte liever per klus uitgesplitst, ook verschil matiaalkosten en arbeidskosten

Tevreden

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Schilderwerk is van goede kwaliteit, heeft antwoord op je vragen. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Eric is een hele goede vakman. De buitenkant staat weer prachtig in de verf en slecht houtwerk is keurig vervangen en gerestaureerd. Ik ben blij met het resultaat!

Adviserend/Goede tijdinschatting qua werkzaamheden/Zeer klantvriendelijk/Goed overleg/Eindresultaat en afhandeling TOP!

Buitengewoon meedenkend en probleemoplossend. Eindresultaat is precies wat we gehoopt hadden.

alles was prima inorde

Vakman. Prettig in de omgang en zeer deskundig. Ook de nazorg was goed. We zullen zeker volgendr keer weer voor Erick kiezen

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder