Dolder Schilderwerken speelde direct professioneel in op mijn wensen om mijn salon een wellness uitstraling te geven. Ze kwamen met goede ideeën en hebben deze zorgvuldig uitgewerkt en uitgevoerd. Ik krijg ontzettend veel complimenten over de uitstraling van mijn salon!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Als reclamefotograaf ben je nogal visueel ingesteld en weet ik als geen ander hoe belangrijk het is als de "buitenkant" er goed uit ziet er goed uitziet. Het visitekaartje. Ons huis was erg duidelijk aan een nieuw verfje toe maar ik vond het lastig een goede schilder te vinden. Het aanbod is groot en komt allemaal over alsof men wel even wat verf op de kozijnen komt smeren. En veruit de meeste zijn veel te duur. Via een een opdracht voor bruidsfotografie kwam ik een jonge en zeer vriendelijke schilder Patrick van Dolder, van Dolder Schilderwerken tegen, was net zijn bedrijf gestart en zat vol energie en had echt slimme ideeën. Eerst hebben we binnen laten schilderen, dat is inmiddels 5 jaar geleden, en het ziet er nu nog steeds perfect uit! Razendsnel, op tijd en alles werd direct zonder vragen opgeruimd. Nu was dus ons huis aan de buitenkant aan de beurt samen met de buren hebben we een plan gemaakt en Patrick een offerte laten uitbrengen. De prijs was echt goed hij zat ver onder het gemiddelde en omdat we samen met de buren de opdracht aannamen zat er zelfs een leuke korting in verwerkt. En in tegenstelling wat je zou verwachten gaat Dolder Schilderweken voor kwaliteit de jongens zien er keurig uit zijn iedere morgen op tijd niet luidruchtig en werken strak en schoon. Schuren gaat met stofafzuigers en alles wordt keurig afgedekt en opgeruimd. Heerlijk, zo zou ik het ook hebben gedaan!! Ik heb hem beloofd dat we de achterkant volgend jaar zeker weer door hem laten schilderen. In de tussentijd maak ik prachtige foto's voor zijn website zodat iedereen kan meegenieten van topkwaliteit. Bekijk zijn website maar eens; Een jonge ambitieuze snelle vakman.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Veruit de allerbeste verf

Zeer prettige vakmensen. Dhr. P van Dolder, tevens aanspreekpunt, heeft zeer veel kennis en verstand van zaken. Denkt echt mee met de klant!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Top kwaliteit werk afgeleverd. Duurde langer dan gepland maar was het meer dan waard.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Heeft de schilder gedaan

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

de jongemannen die hier hebben gewerkt bleken allemaal goede vaklui te zijn, vanaf de eerste t/m de laatste dag. Ook behulpzaam bij het versjouwen van zware stukken. Alles goed afgedekt voordat de werkzaamheden begonnen. Prima en goed werk afgeleverd. Zeer aan te bevelen voor andere werkzaamheden. Prettig in de omgang om bij je in huis te hebben.

• Bereikbaarheid (telefoon, e-mail)
  • Snelheid offerteaanvraag-traject N.v.t.
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Zorgvuldige omgang met uw eigendommen
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? is door van Dolder zelf bepaald

Dolder Schilderwerken heeft uitstekend werk geleverd. Duidelijke afspraken, goede communicatie en boven alles superstrak schilderwerk. Ik kan iedereen aanbevelen dit bedrijf in te huren.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Op zoek naar duurzaam en kwalitatief hoogstaand schilderwerk

Prettige samenwerking. Schilders met oog voor kwaliteit

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Sikkens werdt door Dolder schilderwerken aanbevolen

Schitterend werk, heel tevreden!

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? aanraden Patrick

Met Dolder schilderwerken haal je een vakman in huis. Mooie schilderwerk en alles in overleg met de klant.

• Snelheid offerteaanvraag-traject
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Geadviseerd

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder