Keurig

Snelle service, klantvriendelijk.

Zeer korte lijntjes, snel een nieuwe ruit besteld en verder geen omkijken meer na. Autoglaz regelt alles met je verzekering, beter kan niet toch? Waarom kies ik voor autoglaz? Omdat t een relatief klein bedrijf is waar de klant nog koning is in plaats van een nummer.. een aanspreekpunt en dat werkt t fijnste. De ruit was zeer snel en vakkundig vervangen. Ik heb nog nooit zulk goed zicht gehad :)

• Personeel

Perfect geholpen alleen het eindresultaat viel tegen

Geholpen door een vriendelijke en kundige monteur. Alleen het verwachte resultaat viel tegen. Er is nog steeds een pit in de ruit te zien. Mocht dit irriterend blijven,is mij aangeboden de ruit te vervangen.

• Personeel

Perfect geholpen alleen het beoogde resultaatniet bereikt

Geholpen door een kundige monteur. Alleen zie je nog wel een pit in de voorruit zitten. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog van het beoogde resultaat. Heeft wel aangegeven dat als ik ontevreden ben met het resultaat de voorruit vervangen kan worden. Voor de rest vriendelijk en behulpzaam personeel.

Over Autoglaz

Autoglaz is de nieuwe expert in autoruitherstel. Een organisatie die Excellente Service, de beste producten en een innovatieve aanpak centraal stelt. Ons doel is om alle automobilisten (particulieren, leasemaatschappijen en fleetowners) met ruitschade direct en voor de beste prijs weer op weg te helpen. En alle klanten te ontzorgen door een zorgvuldige en effectieve procesafhandeling. Altijd en overal. Autoglaz is een door Focwa gecertificeerde kwaliteitsketen die duurzaam ondernemen hoog in haar vaandel draagt. Dit wordt bevestigd door een hoge GlasGarant score. Autoglaz toont daarmee aan dat excellente service, kwaliteit en levenslange garantie leidend zijn.