Snel, goed, vakkundig, plezierig !

Via internet gevonden. Communicatie (zelfs tijdens feestdagen) verliep snel, vriendelijk en soepel. Op korte termijn een afspraak. Werk wordt vakkundig en zorgvuldig uitgevoerd. Goede bescherming tegen beschadiging. Goed overleg over gewenste plaatsing. En de koffie is ook niet slecht ;-)

• Personeel

Top service voor een eerlijke prijs

Waar Autotaalglas mij niet kon helpen ( ouder busje ) en Carglass ruim 235 euro meer rekende, werd ik bij Autoglaz Hoofddorp het snelst geholpen voor een acceptable prijs. Goede service hoeft niet moeilijk te zijn!

Prettig geholpen.

Mijn kapotte autoruit is snel vervangen. Fijn bedrijf.

Over Autoglaz

Autoglaz is de nieuwe expert in autoruitherstel. Een organisatie die Excellente Service, de beste producten en een innovatieve aanpak centraal stelt. Ons doel is om alle automobilisten (particulieren, leasemaatschappijen en fleetowners) met ruitschade direct en voor de beste prijs weer op weg te helpen. En alle klanten te ontzorgen door een zorgvuldige en effectieve procesafhandeling. Altijd en overal. Autoglaz is een door Focwa gecertificeerde kwaliteitsketen die duurzaam ondernemen hoog in haar vaandel draagt. Dit wordt bevestigd door een hoge GlasGarant score. Autoglaz toont daarmee aan dat excellente service, kwaliteit en levenslange garantie leidend zijn.