Filters

10

Snel en goed advies.

Ben snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Super vriendelijk en goed !

De eerste keer bij vVeen ! Prima geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Vriendelijk behulpzaam en op tijd geholpen

Al jaren klant en altijd vol tevredenheid Voel me echt klant en geen nummer. Er wordt altijd gezocht naar een passende oplossing . Echt heel erg goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Nee
10

Fijne winkel en behulpzaam personeel

Fijne winkel met klantvriendelijk en kundige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips nee
10

Zonder kosten zoeken naar de goede lenzen.

Eind vorige eeuw is er, denk ik, wel een dikke 5/6 maanden gezocht naar de juiste lenzen, omdat mijn ogen niet zomaar alles verdroegen. Door deze service ben ik blijven hangen ondanks dat ik in Epe woon. Speelt ook mee dat mijn vrouw ,Dyane De La Mar al jaren bij de oude meneer van Veen kwam, omdat het zo'n aardige kerel was/ is. Zijn zoon doet daar gelukkig niet voor onder. succes met de volgende stap in de brillen/contactlenzen wereld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geef vaste klanten een gratis bril.
10

Altijd kundig en vriendelijk.

Zeer degelijke en nette zaak. Met uiterst vriendelijk personeel dat niet schroomt om elkaar om advies te vragen. Ik heb in mijn geval een zeer moeilijke combinatie van glazen in mijn bril. Maar wederom goed en professioneel geholpen. De persoonlijke aandacht en het meedenken in jouw situatie geeft je een vertrouwd gevoel. Zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Optiek van Veen is een winkel, waar als je er eenmaal geweest bent je er altijd terug blijft komen.

Eigenaar klantvriendelijk en behulpzaam en met hem.het het personeel zeer deskundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Prima service, deskundig en klantgericht

Prima service, deskundig en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Prima service en uitstekende meetservice

Goede meting en advies bij aanschaffen van een bril

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

PRIMA!

Goed geholpen, service zoals het hoort te zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
6

Ik kom met mijn dochter om haar eerste(!) bril op te halen.

Tot mijn grote verbazing begint de verkoopster over nachtlenzen op het moment dat ik met mijn dochter haar eerste bril kom ophalen. Ze haalt nog een folder er bij om meer te laten zien. Ze heeft in haar enthousiasme niet door dat ik haar beleefdheidshalve uit laat praten. Voelt niet afgestemd met mijn als klant. Ze merkt niet op dat wij niet geïnteresseerd zijn. Uiteindelijk gaat ze vrij kort over op de nieuwe bril, maar ik merk bij mij zelf op dat haar enthousiasme mij geïrriteerd heeft en ik het ophalen van haar nieuwe bril daardoor minder als feestje heb ervaren dan ik gehoopt had. Gelukkig ken ik Optiek van Veen ook heel anders in de inmiddels ruim 30 jaar waarin ik al bij deze optiek kom. Ik heb door de jaren heen altijd positieve ervaringen opgedaan, daar wil ik niet aan voorbij gaan. Als dit mijn enige ervaring was zou ik niet terugkomen. Daarom goed om deze ervaring met u als optiek te delen, mogelijk kunt u het bespreekbaar maken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Bij aankoop van een (1e!) bril geen reclame maken voor nachtlenzen. En het halen vd bril (daar waar de klant voor komt) meer aandacht geven dan nu gedaan werd. Ook zou ik het op prijs stellen als ze vraagt of ik interesse heb in informatie Bovendien zegt ze: heeft mijn collega niets verteld over nachtlenzen? (Voelt niet fijn, want bij deze medewerker had ik een goed gevoel bij de aankoop van de bril)

Reactie van het bedrijf

dank voor u reactie, het spijt ons dat we niet op juiste manier ons enthousiasme hebben gedeeld. De gedachten was misschien goed, maar de manier waarop niet de juiste. Excuses voor deze ervaring, ik hoop dat u de ervaringen uit het verleden niet zult vergeten. Met vriendelijke groet, Hendri van Veen

10

Professioneel, hip en vakmensen.

Door mond op mond reclame besloot ik mijn nieuwe meeting en bril bij van Veen aan te schaffen. De meeting was kundig en de verkoopster was oprecht en kon me verrassen. Precies wat ik zocht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips /
10

Oog en oor voor wat mijn vraag is.

Wordt adequaat gereageerd op je vraag en er wordt met kennis van zaken op ingegaan enz. enz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop gehoorbescherming, aankoop hoortoestel, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Zeer deskundig en persoonlijk, je bent beslist geen nummer

De contacten zijn goed en prettig, ook de service is prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekende service

Ik ben altijd tevreden geweest met de service en klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

heel goed en vriendelijk geholpen

al jaren klant, vanwege de kennis van de medewerkers (ivm oogziekte in de familie) en de voortreffelijke service die wordt geboden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zoals altijd:uitstekend

Ben al jaren voor mijn lenzen ondercontrole en nog nooit een vervelende ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Fijne service, snelle en vakkundige hulp

Onder behandeling vanwege medische lensen bij Lisa. Zeer fijne, kundige medische begeleiding en advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
5

Onpersoonlijke en foute oogmeting

Uitgebreid oogonderzoek in april voelde ik me niet gezien als mens. De meneer was gewoon niet vriendelijk en had na elke meting een standaard zinnetje. Het voelde niet dat hij plezier had in het bedienen van mensen. Achteraf bleek oogmeting ook echt fout te zijn. Waardoor ik een half jaar niet goed ver heb kunnen zien. Toen dit ontdekt werd ben ik met snelheid geholpen aan nieuwe glazen. En vriendelijk ook, en ik mocht mijn beklag doen, die werd open ontvangen. Dat voelde als erkenning. Een bloemetje van jullie voor deze voor mij vervelende ervaring zou het wel beter en mooi afgerond hebben. Het personeel verder is heel vriendelijk en meedenkend. Er is zelfs melding gedaan in het systeem en naar de baas wat mijn ervaring was en dat ik niet meer door betreffende medewerker wens geholpen te worden. Ik blijf wel klant bij jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips De kwaliteiten van het personeel kennen, ook in de omgang met mensen tijdens de oogmeting. Zo’n meting kan je best onzeker maken en dan is geruststelling en tijd nemen door het personeel heel belangrijk

Reactie van het bedrijf

Beste klant, dank voor u openheid. We zijn blij dat we het voor u hebben mogen oplossen. En dat u weer plezierig kunt kijken en hopelijk tot snel ziens. Met vriendelijke groet, Hendri van Veen

10

Ontzettend fijn.

Bij de laatste controle was er prive nogal wat gebeurd. Ik ben zo ontzettend fijn geholpen; niet alleen als klant, maar vooral als mens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Heel prettig

We werden geholpen door een vakkundige medewerker met duidelijk veel ervaring. Rustige prettige benadering met een goede, begrijpelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen, ik hoop dat alles zo blijft zoals het nu gaat.
10

Fijne behandeling en duidelijk uitleg

Kreeg overal duidelijke uitleg over

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen
8

Zicht op de klant

Fijn net goed doorgevraagd en. Top bril geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Grotere collectie apartere brillen
7

Top service

Ik had vragen en die zijn keurig beantwoord, ook waar ik daadwerkelijk iets aan heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Mensen laten lezen wanneer ze de nieuwe lenzen/bril op komen halen, voordat ze betalen en later een negatieve ervaring hebben.
10

Top en super deskundig met fantastische service

Er wordt altijd met mij meegedacht en komt men met verrassende oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.