Al jaren klant, erg tevreden!
Van der Hurk, neemt de tijd, legt alles goed uit. Als er iets mis is met mijn lenzen word dit zo snel mogelijk verholpen.
Er is een goede service, en werd vriendelijk geholpen.
Goed uitleg en servies ook top
Na veel gezeur bij de grote ketens, toch naar van de Hurk gegaan samen met John Brussel. Wat een goede zaak, je kan alles vragen en je krijgt ook een duidelijk antwoord waar je wat aan hebt, niet zoals de grote ketens, die je maar alles aansmeren, wereld zaak en super aardig nemen ook alle tijd voor je...!! Echt een aanrader ik kom speciaal uit Almere naar Leiden voor deze zaak, dus wees slim en wip eens binnen.....(veel plezier met de oesters vanavond trouwens).
Wederom geweldige service.
Nette winkel, goed bereikbaar, snelle reactietijd als het om bellen, appen of mailen gaat. Zeer snelle levering van produkten. Afwerking is perfect. Goede nazorg. Eigenaar doet wat hij beloofd en laat zien waar hij voor staat!
Ultimate high quality practice. Friendly, fast, took all the measurements (even those I didn’t know existed). I have high quality contact lenses and a solution for my eyes too.
Fijne zaak om te komen.
Na een slechte ervaring met een van de grote brillenketens, naar van den Hurk Optiek gegaan. Wat een verschil. Heel kundig, en een perfecte service. Sinds dien draag ik zorgeloos een bril
Ik heb vorig jaar nieuwe lenzen aangeschaft bij Van den Hurk. Ik ben erg tevreden
Heeft sinds kort betalingen middels automatisch incasso. Deze gaan wat mij betreft tegen moraliteit in. Er wordt verteld bij aanschaf dat je kunt kiezen of het gehele bedrag van nachtlenzen in een keer te betalen of in 12 maanden. Voor dit laatste gekozen dus na 12 maanden was ik klaar met afbetalen van wat ik heb aangekocht. Echter liep de incasso door. Hierover gemaild -> geen reactie. Langs gegaan; ik moest het maar zien als een sport abonnement, in principe moet ik nieuwe lenzen afnemen na een jaar en dus loopt de incasso vast door ookal heb ik nog geen enkele nieuwe service gehad, was er geen afspraak en was ik ook niet van plan om hier weer lenzen aan te schaffen. Mijns inziens is dit niet te vergelijken (voor sport abonnement krijg je ook daadwerkelijk die maanden iets waar je voor betaalt, namelijk toegang totdat je opzegt). Je betaalt nu geld omdat je incasso nu eenmaal doorloopt maar krijgt hier nog niks voor. Ik vind de vergelijking met een tandarts of automonteur die alvast geld afschrijft nog voor je überhaupt een afspraak voor de jaarlijkse controle/onderhoudsbeurt hebt passender. Er wordt ook geen oplossing aangeboden, incasso is incasso ook al staat er bovenaan je contract dat het incasso ten behoeve van GELEVERDE lenzen wordt gebruikt. In de kleine lettertjes er onder staat inderdaad dat je zelf maandelijks moet gaan opzeggen na een jaar, ik ben benieuwd hoe rechtsgeldig dit is. Ook is dit mondeling nooit ter sprake gekomen en komt dat nu uit de hoge hoed omdat ik er tegen aanloop. Geen herinnering gehad om überhaupt voor een nieuwe afspraak te komen dit jaar, maar wel vast het geld innen... Bij mijn vorige opticien liep alles netjes na 12 maanden af want dan heb je betaalt wat je hebt aangeschaft en gaat je betaling weer in als je ook daadwerkelijk weer een nieuw jaar aanschaft. Bij opticiens van vrienden gaat het ook zo. Jammer dat dit hier schimmiger gaat en het blijkbaar belangrijker is mensen op deze manier geld afhandig te maken dan om hier samen uit te komen. Klant en aanbeveling minder.
winkel kan wat ruimer...
Betrokken, gezellig en professioneel
N.V.T.
Stefan neemt alle tijd en levert topservice om ervoor te zorgen dat ik weer goed kan zien.
Soms moet je lang wachten als je langskomt zonder afspraak. Maar dat is te voorkomen door van te voren een afspraak te maken, dus niet vervelend.
Ik zit nu in een soort systeem waarbij je via automatisch incasso iedere maand een klein bedrag betaald voor de lenzen. Dat vind ik top! Alleen heb ik vandezomer wat herinneringsmailtjes gemist om langs te komen voor de controle en nieuwe lenzen. Waarschijnlijk gewoon een systeemfout hoor. Maar ik vind dit altijd heel prettig om wel te krijgen omdat ik het zo druk heb dat ik het snel vergeet anders. De mails zijn een fijne reminder. Enig verbeterpunt wat ik kan bedenken :)
Zeer persoonlijke en professionele behandeling. Out of the box denken, niet tevreden zijn als iets niet helemaal goed is maar verder (mee)denken. De klant is hier echt koning!
Vriendelijk en meedenkend. Wenst de klanten volledig tevreden uit de winkel te laten gaan waarbij zei wederom een goed en comfortabel zicht hebben.
Beste service in Leiden (en misschien zelfs Nederland). Stefan neemt altijd de tijd om de perfecte oplossing voor jouw situatie te vinden, hij is vakkundig en super servicegericht. Ik vertel letterlijk al mijn vrienden over zijn winkel, want dit is niet normaal :)
Ik ben al jaren en zeer tevredene klant, en altijd deskundig en vriendelijk geholpen.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.