10

Ze staan garant voor hun garantie!

Na een vol jaar kreeg ik op onverklaarbare wijze een breuk in mijn prachtige Marni-montuur. Zonder een enkel voorbehoud werd het montuur vervangen door een nieuw exemplaar. "Mag niet gebeuren", kort en bondig. Es import-Mestreechteneer -de zoon deit z'ch alle meujte Mestreechs te spreke- verdeent deez zaak 'ne groete Merci! Stokstraotwierdeg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geen
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Maasland (gemeente Midden Delfland)
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|optometrisch onderzoek
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Bril werd goed en vakkundig aangemeten. Snelle bezorging.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

nvt
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)|zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: prettige service en altijd bereid om een snelle, servicegerichte oplossing te zoeken. Betrouwbaar en vakmensen!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De mevr. was mij aan het helpen mbt ogentest en toen werd haar gevraagd plaats te maken, waarbij er een grappig bedoelde opmerking werd gedaan over haar als zijnde stagiaire. Een mevr. van + 40 zet je zo niet weg. Ik begrijp dat het niet zo bedoeld was, maar het kwam een beetje beschamend over. Zij was zeer behulpzaam tot dat moment en ik kan niet anders oordelen dat jullie aan haar een zeer goede kracht hebben.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Gulpen
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Zoals altijd een positieve ervaring, naast de goede service van Dhr. Siefers persoonlijk, wil ik ook een compliment uitspreken naar de mevrouw die ons in het begin hielp.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Tongeren
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

n.v.t.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Maastricht
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)|zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Bijzonder gastvrij en ongedwongen in contact tredend met hun klanten. Professioneel, deskundig klantgericht en klant vriendelijk adviserend en handelend bij aanschaf[ zonne] bril. Prettig uitnodigend om naar toe te gaan.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

als een medewerker iets niet weet en boven moet navragen ,wat niet erg is, laat dan de expert zelf uitleggen naar klant, dat geeft een meer betrouwbare indruk dan iemand die reproduceert wat er gezegd is
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: hasselt
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Omschrijf uw positieve ervaring: aparte brilkeuze, eerlijke feedback of montuur staat, duidelijk uitleg over glazen, tijd nemen om correct te meten. een verademing en zorg voor je ogen. fijn om te ontmoeten dat mensen hun vak graag en goed willen doen scchoonmaakproducten meegeven is iets extra , ik weet ook dat in prijs zit maar geeft extra zorggevoel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Ham
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundig/klantvriendelijk
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: lanaken
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

geen
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Utrecht
  • Ervaring met: zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Zeer snel en goed geholpen, fijne mensen.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geen
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Rotterdam
  • Ervaring met: oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)|zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Alles wat top! Goede Service
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een groot compliment voor het team van Siefers maar in het bijzonder voor Dominique.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Houten
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Wemmel(BelgiĆ«)
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

twee keer dat ik een bril gekocht heb bij Siefers. Top behandeling door het personeel van een TOP! zaak
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Stein
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ga zo door
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Maastricht
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Omschrijf uw positieve ervaring: uitermate correct, sympathiek, professioneel ("verstand van zaken")
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super, zo wel qua service, kennis en klantvriendelijkheid. We rijden er graag 300km heen voor hun prima producten.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Heerhugowaard
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

groot assortiment van brillen en perfecte service
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: berg en terblijt
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

dit is de opticien die je je wenst! Vakkundig, perfecte service, zeer prettig contact. Kortom, ik beveel Laurens en zijn medewerkers van harte aan!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Maastricht
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een zeer goede sevice! Altijd samen zoeken naar een goede oplossing! Eerlijk advies en een waanzinnig mooie collectie!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Maastricht
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|zonnebril
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer professioneel en goede service - maar bovenal verstand van zaken. Ze kennen hun vak goed en komen met goede ideeen.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Maastricht
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|oogmeting|optometrisch onderzoek|zonnebril
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Gronau, Duitsland
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel keuze ivm monturen, prettig geholpen Zeker niet opdringerig, bij 1e en 2e keer niet kunnen kiezen, geen probleem. Altijd voldoende tijd voor klant Oogmeting nooit een probleem
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: M'tricht
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|oogmeting|zonnebril
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden over Siefers Opticum
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: SITTARD-GELEEN
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|oogmeting
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: keulen
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij afhaling van de complete bril, wenste ik nog een tweede bril aan te schaffen. Groot was mijn verbazing dat er een volledig nieuw assortiment en nieuwe merken in voorraad was. Dus voelde ik mij bekocht, er was geen korting. Toen ik mijn overweging aangaf om nog een nieuw montuur te kopen werd ik naar buiten geloodst. Onthutst stond ik ineens buiten. Van dienstverlening gesproken!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril

Reactie van het bedrijf

goedemiddag mevrouw Gailliez, Allereerst hartelijk bedankt voor uw feedback, wij vinden het heel erg vervelend dat u dit heeft moeten ervaren. We waarderen uw eerlijkheid. Voor ons is het iedere dag heel belangrijk om iedere 100% inzet en energie in te zetten in onze zaak. Namens de familie Siefers betreur ik dan ook zeer dat u onterecht behandeld bent. We zouden dit graag willen goedmaken aan u. Siefers opticum hanteert daarentegen ook altijd de regel, dat als iemand anders een tweede bril wenst aan te schaffen dat deze persoon dat 10% korting krijgt over het totaal van de bril. Onbegrijpelijk dat dit niet aan u is gecommuniceerd. Wij zouden u willen vragen of u uw verhaal zou willen doen van deze dag in september, zodat wij met de feedback ons team kunnen aansturen en kunnen verbeteren. Alvast hartelijk dank voor uw tijd en u kunt mij ook telefonisch bereiken op het nummer 0031-433500089 Met vriendelijke groet, Laurens Siefers Siefers Opticum

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl