Ik ben zeer tevreden met de benadering en de afhandeling van mijn nieuwe bril.

zie hierboven

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips zou het zo niet weten

De beste optiek!

Fantastisch geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bril (het werden er zelfs twee :)) Ik ben erg blij met de monturen en glazen. Zoals altijd, ben ik zeer tevreden met de geweldige service! Ook voor mijn lezen en controles. Bedankt, toppers!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Zeer professioneel in een prettige sfeer geholpen door vriendelijke deskundige mensen.men

Kom je als klant voor de tweede of derde keer binnen dan begroet men je bij naam. Je voelt je thuis en zeker geen nummer. Toevallig ken ik vrij veel mensen, zeker hier in Haarlem Noord, en van hen hoor ik eveneens zeer positieve geluiden. Paul of een van zijn medewerkers hebben mij ( en eveneens mijn betere wederhelft Netty ) met goed resultaat geholpen. KLASSE !!!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips `k zou niet weten

Betrouwbaar en snel

Ik kom altijd naar deze zaak

• Verbeterpunten/tips De collectie is niet modern

Bovenal professioneel en dienstverlenend.

Na 20 jaar vond ik bij paul niet het montuur dat ik zocht. Overgestapt naar een andere opticien en na 3 weken al spijt. Drie jaar later toch weer terug bij Paul. Zijn professionaliteit is boven alles verheven. Tel daarbij zijn klantenkennis en een gastvrij team en je weet waarom ik nooit meer ga shoppen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Geen

Zeer professioneel

Een brillenwinkel zoals het hoort. Goede service, vriendelijk personeel en uiteindelijk een mooie en goede bril.

Kwaliteit en betrokkenheid

mijn multifocale ogen waren veranderd dus oogmeting aangevraagd die door Paul zeer consciëntieus werd uitgevoerd. nieuwe glazen besteld en later ook besloten een nieuw montuur te nemen om mijn oude bril nog als reserve te kunnen gebruiken. heel goed advies bij uitzoeken montuur en paar dagen later was bril klaar. ook aan afstellen bril wordt veel aandacht besteed. ik ben zeer tevreden, professionele afhandeling, heel aardige en behulpzame medewerkers, een heleboel geld uitgegeven maar je moet je ogen koesteren.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, zonnebril
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Had ik jaren eerder moeten doen

Door Milly Vink Uitstekend en vriendelijke maar vooral professioneel geholpen. Al de medewerkers nemen ruim de tijd voor elke klant.. Ook al komt er iemand even lang die verlegen zit om een praatje. Waar vind je het nog. Heb de bril nu twee weken en wat een openbaring en bevalt me uitstekend.

• Verbeterpunten/tips Nee ga vooral zo door

Vakkundig, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk met een fantastische service

Al vanaf mijn 1e bril vaste klant en altijd, zonder onderscheid, geholpen door vakkundige en zeer vriendelijke mensen in een bijna huiskamerachtige omgeving waar ik me zeer op m'n gemak voel en alle tijd en aandacht krijg die nodig is om tot goede keuzes te komen. Voorbeeld wat mij bijstaat: 5 minuten voor sluitingstijd kwam ik binnen met mijn, op de weg overreden bril...hij zag er zielig en zeer verkreukeld uit. Na 3 kwartier overwerken stond ik weer buiten met een volledig gerevalideerde bril, glanzend opgepoetst. Kosten: 0,00 gewoon service!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips koekje bij de koffie? haha!

Compleet goed en snel

Ik was toe aan een oogmeting en een nieuwe leesbril en een bril voor tv en autorijden

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.

perfecte service, perfecte nazorg

ik heb veel vertrouwen in Paul Luyf Optiek, er wordt tijd genomen bij het opmeten, het uitzoeken van een montuur en bij het ophalen van het montuur Kortom aandacht voor de klant

• Verbeterpunten/tips geen enkel verbeterpunt

Het is als thuiskomen

Na 6 jaar opnieuw een nieuwe bril. Na 6 jaar weten de mensen hier nog wie je bent en tonen belangstelling. Oogmeting vakkundig en secuur! Advies m.b.t. montuur niet opdringerig maar wel vriendelijk, niet sturend maar begeleidend. Kwaliteit van de uiteindelijk geleverde bril is uitstekend, er wordt alles maar dan ook alles aan gedaan om het goed passend en comfortabel zittend te krijgen en en passen wordt de oude bril ook nog even (als reservebril) onder handen genomen. Topservice! Daar kan geen ketelwinkel tegenop! En ze hebben ook nog erg lekkere koffie!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Verbeterpunten/tips nee

Deskundige behandeling en zeer klantvriendelijk

Zeer enthousiast en deskundig team waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Met veel zorg wordt de bril samen met de klant uitgezocht en je mag rustig de tijd nemen om een voor jou geschikt montuur uit te zoeken. Daarbij is het team ook eerlijk als een montuur je iets minder mooi past bij jouw gezicht, sterkte en/persoonlijkheid.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Geen

Deskundig, klantvriendelijk, kwaliteit

Voor een oogmeting en aankoop van een leesbril én een bril voor veraf heb ik wederom bij Paul Luyf Optiek een afspraak gemaakt. De medewerkers zijn vriendelijk, kundig en geven goede adviezen. Het assortiment monturen en glazen is aanzienlijk en van goede kwaliteit. Bovendien kan ik na aankoop een prima service verwachten.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Heel erg prettig geholpen op een deskundige manier.

Alle keren toen ik kwam, voor mijzelf of voor mijn dochter ben ik heel erg prettig en deskundig geholpen en te woord gestaan. Ze nemen bij Paul Luyf Optiek alle tijd en leggen alles prima uit.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Professionele begeleiding en meting bij aanschaf lenzen en bril.

Uitstekend, al jarenlang klant hier :)

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips wellicht iets vaker van e-mail gebruikmaken, kan bijvoorbeeld drukkosten schelen voor het versturen van kaartjes omtrent dat het tijd is voor halfjaarlijkse lenzencontrole

Geweldige service

Voor een reparatie ben ik spontaan binnengelopen en ondanks dat het redelijk druk was zeer correct en snel geholpen. Daarnaast een afspraak gemaakt voor het maken en ophalen binnen 5 dagen van een aanvullende leesbril op maat. Bril is perfect en het hele traject zeer tevredenstellend. Zoals vanouds ....

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.

perfect

Ben door langdurig medicijn gebruik Slechter gaan zien. Omdat ik aan beide ogen aan staar ben geopereerd was ik bang dat mijn bril niet sterker gemaakt kon worden..Al jaren kom ik bij Paul dus ook nu en wat bleek het lukt Paul om toch nog sterkere glazen voor mijn bril te maken.Wat een kundig man.En dat niet alleen hij straalt het plezier in z'n vak uit.Kan nu weer een stuk beter zien en werken op de computer en beter T.V kijken.Ben helemaal gelukkig.Dank je Paul voor je inzet.

• Verbeterpunten/tips geen, prima zo

Superfijn en professioneel, vol aandacht en met luisterend oor geholpen.

Ik ben erg fijn ontvangen, er wordt echt naar je geluisterd en er wordt ruim de tijd genomen voor de oogmeting. Uit al die monturen in één keer de goede kiezen....dat is toch ook een vorm van echt vakmanschap.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Blijf zoals jullie zijn!

Zeer goede service en lekker in de buurt!

Met de aankoop van een nieuwe multifocale bril, twijfelde ik over wel of niet zelf keurende glazen. Ik kreeg uitgebreide uitleg, zodat ik een goede keuze kon maken. Zo ook met het uitzoeken van het montuur, goede adviezen zonder dat je in een bepaalde richting wordt geduwd. Prettige sfeer, men neemt de tijd voor je. Ik kreeg uiteindelijk ook nog eens 25% korting op de bril omdat ik tegelijkertijd lenzen bestelde.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Gezien de drukte, misschien ook op dinsdag open?

gewoon geweldig

kom er al jaren, is gewoon altijd super !

geweldig professioneel en vriendelijk

Ik had behoefte aan een opticien in mijn omgeving, liefst een die niet meedoet met de "stunters". Ik ben bij Luyf (10 min. lopen) in een warm bad terechtgekomen. Er werd ruim de tijd genomen om alles - zeer professioneel - te meten en tegelijkertijd persoonlijke aandacht en advies te geven. Vandaag heb ik mijn bril, binnen 1 week, gekregen en ben er heel enthousiast over. Dus: ga naar Luyf!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Een keer binnen ga je nooit meer weg

Inmiddels 25 jaar klant. Altijd tot in de puntjes geholpen door meer dan vriendelijke mensen. Lopen verder mee dan je denkt. Winkel ademt een prachtige visie en missie uit. Wanneer het kan loop ik deze winkel uit tot aan mijn laatste bril. En zo niet, dan weet ik dat mijn bril ook bij mijn einde goed op mijn neus zal staan. (persoonlijke ervaring ;)

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Professioneel en ontzettend klantvriendelijk.

Nemen rustig de tijd voor oogmetingen. Goede keuzes van monturen, hangt de juiste er niet bij? dan wordt er de volgende bestelling rekening mee gehouden. De goede service stopt niet als je met bril de winkel uit gaat. Pootjes rechtzetten, neusdingetjes vervangen en de bril weer oppoetsen. Goed advies, denken ook aan jouw portemonnee.

• Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips De dinsdag weer open.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl