Fantastische winkel

Een paar weken geleden heb ik een nieuwe bril aangeschaft, ik ben erg goed geholpen, en heb met Karien een montuur uitgezocht, het resultaat is heel goed, ben zeer tevreden. Er staat altijd een kopje koffie klaar en het personeel is super vriendelijk.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Na een complete oogmeting binnen twee weken weer een scherpe blik op de pc en boeken.

Met mijn ca. 14 jaar jaar oude lees- en computerbril kwam ik na aanbeveling van een buurman bij Paul Luyf Optiek terecht. Ik werd ontvangen door Milly. Zij deed een uitgebreide oogmeting en hielp me met het uitzoeken van monturen. Ik wilde er namelijk ook een reserve bril bij. Er werd op een rustige manier veel tijd in mij gestoken. Na de afgesproken tijd werd ik keurig gebeld dat de brillen klaar waren. Ik dacht nog "even opzetten en weg". Maar nee, er werd weer uitgebreid gepast, gemeten en getest tot alles naar wens was. Ik heb nu ook weer zicht op de kleinste lettertjes. Alle lof voor de service!

Vriendelijke en professionele medewerkers

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en zeer kundig geholpen. Wat een fijne winkel en team.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Professioneel en zeer klantgericht!

Hartelijk en gastvrij ontvangst! Deskundig oogmeting en advies. Er wordt de tijd en aandacht gegeven. Zeer blij met mijn prachtige nieuwe bril! Een absolute aanrader!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Nvt

Een fijne klantvriendelijke opticien

Ik ben zeer tevreden over opticien Paul Luyf. Er is regelmatig controle hoe het ervoor staat met je ogen en of de lenzen en de bril nog op de juiste sterkte zijn, De service is goed, ik hoef niet lang te wachten op een bestelling en ik krijg een seintje als het klaar ligt. Er is een prettige, persoonlijke benadering van de klanten. Er wordt tijd genomen voor iedere klant. Het aanbod in brilmonturen strookt niet helemaal met mijn smaak, dat mag wat mij betreft wel wat uitbundiger.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Misschien nog iets diversere brilmonturen aanbieden. Of dat je ze kunt bestellen.

Bij Paul Luijf optiek is het team zeer vriendelijk en bovenal zeer kundig. Hebben "oog"voor iedereen en trekken ook voor alle clienten ruim tijd uit. Of je nu komt voor de aanschaf voor een complete bril of je bril even laten nakijken je voelt je er altijd welkom.

• Verbeterpunten/tips nvt

Mijn echtgenote en ik hebben een uitstekende ervaring met deze optiek.

Zowel bij het aanschaffen van lenzen en brillen is Paul Luyf Optiek ons adres. Prettige en vakkundige assistentie bij het kiezen van een montuur. Wij zijn bij Paul Luyf Optiek gekomen daar mijn echtgenote Fundus foto's moest laten maken.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Ik begrijp dat niet alle merken voorradig kunnen zijn, maar mis wel het merk Lindberg.

Topzaak!

Voor contactlenzen, bril en ja nu een multifocale bril ben ik al jaren klanten Altijd word ik supervriendelijk, vakkundig en behulpzaam geholpen. Vooral door de behulpzaamheid adviseer ik in mijn omgeving altijd Luyf. Jaren kwam ik er namelijk niet alleen voor mezelf. Regelmatig kon ik 2x in de week binnenstappen met onze zoon die al jong een brilletje had. En waar regelmatig wel een pootje weer scheef, afgebroken of wat dan ook was, door het buitenspelen en voetballen. En iedere keer weer werd Wessel z'n bril weer met geduld gefixed. Vanwege drukte was het ook geen moeite om s avonds de bril thuis langs te komen brengen. Wessel heeft ondertussen geen bril meer nodig maar ik blijf er nog zeker om de paar jaar mijn ogen meten en een nieuw monteur uitzoeken!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Aardig( klantvriendelijkheid )/ goed opgeleid opticien/ graag mensen hulpen

Het is zijn goed opgeleid opticien die ook nog klantvriendelijk zijn. Ik heb een bril gekocht bij hun., maar doordat ik te weinig geld had op me rekening heb ik in twee delen mogen betalen. Dank voor jullie hulp Paul en de rest.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips een paar keren bellen als je voicemail ingesproken hebt

Weer heel blij met de uiterst zorgvuldig vastgestelde nieuwe glazen.

Zoals altijd heel vriendelijk en vakkundig geholpen, zodat ik nu weer met veel beter zicht door het leven ga.

• Verbeterpunten/tips geen

Je bent hier altijd welkom. Deskundige begeleiding en er wordt alle tijd gegeven om aan je wensen en vragen te voldoen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Deskundig en top service!

Prettige mensen die je kennen en kennis hebben van hun vak. Mijn familie komt hier al jaren. Wanneer iets opgelost moet worden verlenen ze erg goede service.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Op vriendelijke en adequate wijze een goede bril aangemeten gekregen.

Op vriendelijke en adequate manier een goede bril aangemeten gekregen.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Wat een verademing deze prachtige opticien!

Na nare ervaringen bij een andere (grote keten)opticien kwamen we terecht bij Paul Luyf op advies van de oogarts en er ging echt een wereld voor ons open ! Zo plezierig en ontspannen en met zulke goede adviezen dat is iets heel bijzonders. We gaan nooit meer ergens anders heen!!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

de beste optiek waar ik ooit geweest ben

Enkel 100% tevredenheid is goed genoeg voor dit team mensen Een bezoek aan de zaak is haast een bezoek aan vrienden

Gewoon super!

De beste opticien in Haarlem. Er is enorm veel keuze uit monturen, zowel gewone bril als zonnebril. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk en professioneel. Maar is de persoonlijke benadering die het helemaal compleet maakt.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen. Gewoon nog heel lang zo doorgaan!!

professionele hulp, betrokken personeel, goed team

Ik kom al 20 jaar bij Paul en blijf komen ondanks mijn recente verhuizing naar Nijmegen. Je bent er altijd welkom, er is een vriendelijk woord voor iedereen, de betrokkenheid is groot en krijg altijd een deskundig advies. De collectie brillen is groot en ik heb er al veel 'versleten'.

• Verbeterpunten/tips nee

Geweldig goed geholpen

Omdat mijn rechter oog beperkt zicht heeft is er ruimschoots de tijd genomen voor de oogmeting zodat ik ondanks het probleem nu met een heldere blik de wereld in kijk. Zowel met lezen als in de verte zie ik alles weer scherp.

• Snelheid dienstverlening
  • Waar kent u de optiek van? advertentie

De beste opticien

Je wordt bij Luyf altijd aandachtig en uitgebreid geholpen. De persoonlijke touch van deze zaak is wat het zo speciaal maakt. Ik kom hier al jaren, en zelfs na mijn verhuizing naar de andere kant van het land blijf ik terugkomen voor Luyf. Ze hebben een uitgebreide collectie aan brillen en zonnebrillen, en ook voor lenzen ben je hier aan het goede adres. Altijd bereid om je te helpen en ze nemen altijd de tijd voor je.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting

geweldig

goede ervaring en klantvriendelijk allemaal en de service is ook heel goed

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Al jaren een uitstekende ervaring bij Paul Luyf.

Met zorg en aandacht wordt je bij Paul geholpen ,een mooie collectie brillen en een goed service na de aankoop . Zeker aanbevelingswaardig.Uitmuntend!!!!

• Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen

deskundig en met respect geholpen

Oogmeting met varilux glazen heeft zeer goed uitgepakt. Heb nare ervaringen uit verleden met andere glazen. Het was bril opzetten en niet meer afdoen. De collectie aan monturen is goed en modern heb veel positieve reacties uit mijn omgeving gekregen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, orthoptisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Persoonlijke, kundige en vriendelijke behandeling

Ik ken Paul al vele jaren, vooral als een toegewijde opticien. Zelf ben ik huisarts en heb al vele klanten doorverwezen, eigenlijk allen met een zeer positieve feedback. ik dank Paul, Jan, Milly en Karin voor hun toewijding de afgelopen jaren, en wens hun allen nog veel succes in de komende jaren, Gert Bucher

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips wat vaker de winkel openstellen?

Altijd geweldig goed geholpen.

Voelt als een warm bad. Aandacht, kennis, vriendelijk. Goed en aardig team.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Geen verbeterpunten

Een kick in één ‘ogen blik’, Je zicht door Luyf Optiek verlicht

Weldadige rust in deze snelle tijd.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl