Zeer goede ervaring.

Het team van mensen is zeer deskundig en klantvriendelijk. Je bent een welkome gast. Gewoon top in alle facetten. Ik kan het zeker aanbevelen.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Ik zou het echt niet weten. Houden zo.

Topkwaliteit monturen en glazen met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Op aanraden van de oogarts liet ik jaren geleden een oogmeting uitvoeren door Paul Luyf optiek. "Daar werken vakkundige opticiens met de modernste apparatuur", was de strekking. Ik heb de raad destijds opgevolgd en sindsdien ben ik vaste klant. Ik heb weer een meting laten uitvoeren en heb een nieuwe bril aangeschaft. Niet alleen vanwege het bovenstaande, maar ook vanwege het deskundige advies op het gebied van trends en ontwikkelingen op het gebied van bril/ montuurmode. Voeg bij deze professionaliteit de tijd die voor de klant genomen wordt, de vriendelijkheid en service gerichtheid van het gehele team en je zult begrijpen waarom ik Paul Luyf optiek aanbeveel!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Ben al jaren klant bij Paul Luyf Optiek met meer dan volle tevredenheid. Altijd meedenkend, super vriendelijk en zeer goede service!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Wereldtent !!

Zeer vakkundig en met veel persoonlijke aandacht geholpen. Het soort winkel waarvan je zou willen dat er meer waren.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

‘Ouderwetse’ klantgerichtheid

Kom hier inmiddels al wat jaren, ondanks de drukke agenda nemen ze ruim de tijd om je te helpen, zowel bij het opmeten als uitzoeken van een montuur. Je betaalt wat meer dan bij de grote ketens maar daar staat kwaliteit tegenover en dat heb ik graag voor mijn ogen over.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting

Ongeëvenaard in alle opzichten

Service, vriendelijkheid, deskundigheid. Alles is geweldig bij deze zaak. Geen moeite is de medewerkers te veel. Ook al staat de zaak vol (en dat is vaak het geval) dan nog krijgt iedere klant aandacht. Misschien betaal je iets meer dan bij de bekende brillenketens, maar wat je ervoor terugkrijgt is het dubbel en dwars waard! Margot, al jaren een tevreden klant

• Verbeterpunten/tips Nee

hele goede service

snelle en vriendelijke service

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Verbeterpunten/tips nuet

Zeer vakkundige opticiën

Mijn ogen werden uitgebreid en zeer vakkundig gemeten. Paul nam er royaal de tijd voor. Mijn bril was alweer vijf jaar oud, maar de bril werd nog als zeer goed beoordeeld. Dus ik had alleen nieuwe glazen nodig.

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Uiterst deskundig geholpen. Een uitgebreide oogmeting ondergaan. Tevens oogstandmeting verricht. Mijn oude bril voorzien van nieuwe.glazen voor de prijs van één. De bril gereinigd en ziet er weer uit.als nieuw.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

zorgvuldige meting

Voor de eerste keer in mijn leven met Paul Luyfoptiek optiek kennis gemaakt. Na een dubbele succesvolle staaroperatie gaf de 'oude' bril met varilux glazen een gevaarlijk vertekend beeld. Omdat er met het montuur niets mis was heeft Paul Luyf nieuwe varilux glazen in het bestaande montuur gezet. Niet zomaar maar pas nadat hij een zorgvuldige en nauwkeurige oogmeting heeft verricht waar hij uitgebreid zonder extra kosten de tijd voor nam. Binnen een week kreeg ik een telefoontje dat ik de nieuwe varilux glazen kon ophalen. Om ze goed passend te krijgen, moest ik mijn montuur even afstaan. Na een uurtje wachten met koffie en twaalf Haagse hopjes stond ik weer buiten met een ongekend heldere blik die mij een fantastische frisse kijk op de wereld om mij heen gaf. Heerlijk voor mij en fijn voor de wereld die mede dankzij Paul een stukje veiliger is geworden.

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Zo doorgaan...

Ik heb een zeer goede ervaring. Kom er al meer dan 25 jaar.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Met heel veel geduld, belangstelling en vriendelijkheid hebben ze onze dementerende vriend aan een goede bril geholpen.

• Verbeterpunten/tips Geen

Paul Luyf is gewoon echt de allerbeste opticien die er is.

Ik heb echt een goede bril nodig mijn ogen zijn nou eenmaal niet optimaal, Paul haalt er dan nét iets meer uit met zijn meting aandacht en adviezen, echt top! Dank je, Marij

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.

Heel goed.

Ik kwam onverwachts, zonder afspraak. Mijn bril was ik kwijtgeraakt. Eerst wilde ik een montuur kiezen. Daar was alle tijd en aandacht voor. Met deskundige tips en aandachtspunten. En er was zelfs een uur later tijd voor een oogmeting. Dinsdags besteld met spoed, en zaterdags al klaar. Wat een rust voor de ogen. Heerlijk. Wat een service !!! Dank je wel.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Echt niets te verbeteren.....

Zeer deskundig en vriendelijk personeel

Wij komen al jaren bij Paul Luyf Optiek voor brillen en onderzoek van de ogen. Er wordt veel tijd genomen voor de oogmetingen en het aanmeten/passen van de bril. Volgens ons de beste opticien van Haarlem!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Nee

een vertrouwd opticien met vakkundige mensen

Sinds 1991 kom ik op dit vertrouwde adres. Vakkundige mensen en zeer vriendelijk. Ik ben altijd zeer tevreden de deur uit gegaan, hetzij met nieuwe lenzen of een bril op maat. Moge dit soort zaken nog lang blijven bestaan.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Evenals een jaar geleden ben ik zeer tevreden over de behandeling. Heel zorgvuldig. Je wordt als klant serieus genomen. Tijd lijkt geen rol te spelen.

Deskundig en klantvriendelijk

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Denkt goed mee en biedt maatwerk. Persoonlijke aanpak, heel fijn voor jonge kinderen. Zeer aan te bevelen. Flexibel ook.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Gericht op het beste resultaat

Ik ben door een goede vriend gewezen op Paul Luyf Optiek en ik ben erg blij dat ik dit keer heb geluisterd. Vanaf het eerste moment was het duidelijk dat het team er alles aan doet om je zo goed mogelijk te helpen. Ze zijn echt gericht op het best haalbare resultaat. Ze nemen geen genoegen met goed, het moet perfect. En doordat ze slim plannen hoef je nooit te wachten en hebben ze alle tijd voor je om dingen zorgvuldig aan te pakken en al je vragen te beantwoorden. Ik woon in Amsterdam maar heb geen moment spijt gehad dat ik deze opticien in Haarlem heb gekozen. Het is het reizen meer dan waard!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik bij een grote keten een nieuwe bril gekocht. Al vanaf het begin kon ik het er niet goed door zien. Ben 2 keer terug geweest maar volgens de winkel was hij goed. Ik dacht dat mijn ogen heel erg achteruit waren gegaan. Kon geen blz meer lezen zonder hoofdpijn en pijn in mijn ogen. Een week geleden een oogmeting bij Paul gehad bleek dat ik veel te sterke glazen had. Heb sinds gisteren mijn nieuwe bril en ik kan het er fantastisch door zien. Super bedankt!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Fijne persoonlijke service

Er werd de tijd voor mij genomen en er was aandacht voor mijn wensen. Men is vriendelijk en het voelt vertrouwd. Ik kreeg van iedereen een voornaam en een handdruk. Er wordt secuur en grondig gekeken naar de (on)mogeljjkheden en ik heb prima uitleg gekregen. En dan ook nog een kopje koffie met, in dit geval, een kerstkransje. De lens mag ik eerst proberen, ik krijg controle en als alles werkt hoef ik pas te betalen. En als afsluiting wordt de deur voor je open gehouden. Wat wil je nog meer. Topservice.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting

Top opticien

Zoals altijd weer goed geholpen

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek

uitstekend!

kom er al vele jaren met plezier. Bij Paul Luyf is een klant nog echt klant. En met veel beter zien gaat mijn levenskwaliteit stuk om hoog.

• Snelheid dienstverlening
  • Waar kent u de optiek van? internet

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, orthoptisch onderzoek
  • Verbeterpunten/tips Geen

Al vele jaren een zeer tevreden klant!

Elke keer dat we in de winkel komen worden we tot onze volle tevredenheid te woord gestaan en perfect geholpen, klasse! Deze zaak is zeer zeker aan te bevelen!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl