Liane is coach en een expert op het gebied van het gedachtengoed van Byron Katie. Ze neemt je mee en ondersteunt je zoektocht op een warme en doortastende manier. Niet zweverig, down to earth.

• Kwaliteit

Door mijn gesprekken met Liane heb ik meer zelfinzicht gekregen en een groot verdriet een plek kunnen geven. Ik voel mij lichter en fijner waar ik heel dankbaar voor ben.

• Kwaliteit

Liane is een deskundig coach en 4 vragen specialist. Ze is een warme persoonlijkheid en weet jouw belemmerende gedachtes te verwoorden en (samen) te ontdekken zodat je ermee aan de slag kan. Ze creeert een veilige setting binnen de groep waardoor er een ontspannen respectvolle sfeer is met ruimte voor diepgang maar ook humor. Ik kan werken met liane ten zeerste aanbevelen: ze weet je als geen ander te helpen groeien en te zorgen dat 'the work' een makkelijke tool word.

• Kwaliteit

Viervragen werkt goed, zeker met behulp van Liane. Ze heeft mij geleerd dat je het negatieve in het positieve kunt veranderen door enkel de dingen opnieuw te bekijken vanuit een ander perspectief!

• Kwaliteit

Liane laat me altijd op m'n gemak voelen, kan zich goed inleven en biedt een luisterend oor. Ze weet altijd de rode draad uit mijn, vaak warrige, verhaal te pakken, waar we vervolgens mee aan de slag gaan. Ze leeft zich in in mijn verhaal, maar vertelt me ook waar het op staat als dat nodig is. Ze weet me echt dat juiste zetje in de goede richting te geven, waardoor ik helemaal de beste versie van mezelf kan worden. Liane heeft mij geholpen nog meer in mijn kracht te komen staan.

• Kwaliteit

Ik kreeg als tip om eens met Liane te gaan praten en na even twijfelen over de prijs heb ik toch een introductie bij haar geboekt. Het was het meer dan waard! Ruim een half jaar geleden ben ik voor het eerst bij Liane gekomen. Ik heb al zoveel steun aan haar gehad. Vooral om mijn zelfvertrouwen weer terug te vinden en om wegwijs te worden van alles wat ik voel van binnen. En Liane steunt me enorm in het verwezenlijken van mijn dromen. Zo leuk allemaal! #blij

• Kwaliteit

Liane is erg deskundig en prettig om mee te praten. Lijkt wel alsof de problemen bij haar achterblijven.

• Kwaliteit

Mijn ervaring bij Liane is dat Liane heel goed situaties en mensen aanvoelt. Daardoor stelt ze de juiste vragen en wat ik zelf heel fijn aan haar vindt dat ze ook (als ze voelt dat het kan) je de waarheid durft te vertellen, die noodzakelijk is. Heel fijn dat ze in ieder geval bij mij heel direct kan zijn want ik waardeer haar mening en inschattingsvermogen enorm. Daarnaast leer ik altijd wat nieuws van haar. Liane heeft heel veel kennis en ervaring waardoor ik altijd de deur uit loop met nieuwe inzichten en tools om mezelf te verbeteren. Heerlijk, fijn en vertrouwelijk.

• Kwaliteit

Mijn ervaring met Liane en Viervragen is dat ik door de persoonlijke en doortastende manier van coachen en het verbluffende snelle resultaat haar van harte aanbeveel. Liane is een super slimme vrouw die nadrukkelijk en super geconcentreerd ECHT kan luisteren en geen genoegen neemt met vage of ontwijkende antwoorden op de vragen die zij stelt. Ze heeft samen met mij de diepere lagen in mij wakker geschut. Door met Liane te werken heb ik een krachtige fundering gebouwd die mijn persoonlijk leven, de mensen om mij heen en mijn bedrijf een enorme boost hebben gegeven voor nu en voor de toekomst!

Oudezijds Achterburgwal 237 1012DZ Amsterdam

06-42208474

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”