Een ervaring die ik iedereen gun.

Ik heb veel uit de Leergang gehaald. Ik heb geleerd dat niets is wat het lijkt als je er naar kijkt. En dat er zoveel onbewust is. Door deze methode komt dat gedeelde (het onbewuste) naar het bewustzijn. En dat voelen hierbij heel belangrijk component is. Ik vind jou, Liane een fijne betrokken en inspirerende trainer; eerlijk en toegankelijk.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? De leergang

Jezelf en je perceptie van de wereld leren bevragen en ontdekken

Deze leergang gun ik iedereen. Onder de bezielende, humorvolle, haarscherpe en zachte leiding van Liane houd je tijdens de opleiding al je gedachten, oordelen en opvattingen die je voor waar hield tegen het licht. Wat ik vind is telkens weer verrassend en bevrijdend! The Work werkt. De leergang is goed opgebouwd, waarbij begonnen wordt met meer "neutrale" onderwerpen en het daarna steeds persoonlijker wordt. De groep heeft een enorme meerwaarde. Mede dankzij Liane was er op de trainingsdagen al snel een groot gevoel van veiligheid, waardoor er veel ruimte voor openheid, kwetsbaarheid en vertrouwen was, en ook humor, sisterhood en ruimte voor vragen, en voor alle emoties die naar boven kwamen. Tijdens de trainingsdagen ga je echt samen de diepte in. Iedereen maakt zijn eigen reis, maar wel samen met de groep, zij aan zij. Je merkt dat iedereen zijn eigen onderwerp heeft dat veel naar boven brengt. Toen bij mij echt iets werd geraakt was het heel prettig en verhelderend om met Liane naast de leergang een aantal individuele coachingssessies te doen. Ze doorziet snel de kern en je merkt direct resultaat. Hartelijk dank Liane!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Opleiding The Work en Coaching

Ruimte, helderheid en groei

Na een tijd getwijfeld te hebben heb ik me aangemeld om bij Liane de leergang mee te doen. Ik twijfelde omdat ik me, na jaren therapie, verschillende soorten coaching, (online) cursussen en heel veel boeken lezen, afvroeg of het me iets zou brengen. Ik was al die tijd zo opzoek geweest naar antwoorden, wilde het en mezelf zo graag veranderen en begrijpen maar wist niet meer zo goed waar ik het moest zoeken. Nu de leergang bijna is afgelopen zie ik dat juist het zoeken naar antwoorden, het willen veranderen en begrijpen de kern was van dat waar ik in ''vastliep''. Ik zie en besef me dat alles van die afgelopen jaren hoort bij de weg die ik moest lopen om te komen waar ik nu ben en dat daar niet per se een bepaald eindpunt aan vast zit. Ik ben gaan inzien dat de hele weg een grote uitnodiging is om te onderzoeken wie ik ben, wat ik wil en hoe dit op een bij mij passende manier naar buiten kan komen - ieder moment weer opnieuw. Het was heel fijn om dit te kunnen doen met anderen die hier allemaal op hun eigen manier mee bezig waren. Ik vond het iedere maand weer ontzettend fijn om met z'n alle aan de slag te gaan met de overtuigingen en elkaar te begeleiden naar een andere manier van kijken én voelen. Alle lesdagen waren goed opgebouwd en de begeleiding van Liane heb ik als heel waardevol ervaren. Ik ben enorm dankbaar dat ik mee heb mogen doen aan de leergang en alles wat het me heeft gebracht <3

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang The Work

Mooie verdieping met The Work

In de afgelopen negen maanden heb ik zo ontzettend veel geleerd over The Work. Hoewel ik zelf al regelmatig met The Work werkte, ben ik er door de opleiding echt nog veel meer over te weten gekomen dan ik ooit had verwacht. Heel leerzaam en indrukwekkend! De begeleiding van Liane was ook erg fijn, er was veel tijd voor vragen en extra uitleg binnen het programma.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? The work basic and applied

Zeer waardevolle leergang

Liane is een expert in het toepassen, verduidelijken en coachen via de The Work. Op humorvolle wijze komt ze snel tot de kern. Ze creëert een veilige omgeving waardoor er ruimte is voor ieders eigen proces. Een aanrader als je echt verder wil groeien in het toepassen van The Work. Theorie wordt afgewisseld met oefenen en het buddy systeem dwingt en helpt je er steeds weer in te duiken. Liane houdt je op liefdevolle wijze bij de les zodat het een zeer leerzame ervaring wordt!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang The Work

Down to earth de diepte in!

Deze leergang had ik voor geen goud willen missen. Ik heb elke keer weer zoveel epiphanies gehad en echt ervaren dat The Work gewoon werkt. Liane is een hele fijne coach, Ze luistert goed en heeft zowel aandacht voor jou indivudueel als voor de groep. Ze kijkt ook door je heen als het ware en is echt bij je! Ze heeft veel ervaring en kennis, dat merk je aan alles. Wat ik vooral bewonder is dat ze met humor, eerlijkheid en authenticiteit de diepte met je in gaat. Dat is een echte meerwaarde voor mij.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang The Work Basics & Advanced

Zeer gedegen en waardevolle leergang!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? leergang The Work

Serieus met heel veel liefde & lachen

Ik ben zo dankbaar dat deze cursus op mijn pad is gekomen. Naast veel mooie vriendschappen erbij, ook echt geleerd om naar binnen te keren & ook met mijzelf aan de slag te gaan. Echt te leren "practise what you preach" onder enorm goede begeleiding van Liane.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang The Work van Byron Katie Basic & Advanced 2020

Verrijkende (levens)lessen in een no-nonsens omgeving!

Ik ben bij Liane terecht gekomen via via en volg nu al 8 maanden The Work. Het eerste wat mij opviel en ontzettend aansprak was de no-nonsens aanpak van Liane. Ze weet de balans te houden dus het creëren van een veilige omgeving waarin je alle ruimte hebt om jezelf te ontwikkelen, te ontdekken en samen te komen, maar daarnaast zegt ze ook wel direct wat ze ziet. Dit alles vanuit een intrinsieke motivatie om je verder te helpen en dat voel je dan ook. De opleiding The Work kan ik iedereen aanraden; of het nou voor jezelf is of om mee aan de slag te gaan; een ideale manier om je eigen gedachten EN die van anderen onder de loep te houden en te onderzoeken. Daarnaast heb ik ook nog een coachingssessie bij Liane gehad die mij ook weer mooie inzichten heeft gebracht. Al met al dus een fijne coach, een superleuke lerares en, niet geheel onbelangrijk, een supergeestige dame!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? The Work en Coaching

Liane is zeer betrokken, integer en deskundig

Als cursus leidster en als coach is Liane zeer betrokken bij het individuele proces en brengt de stof overzichtelijk en helder. ik ervaar haar als een deskundig en integer persoon. Met veel geduld, duidelijkheid en begrip probeert ze je stappen aan te reiken die innerlijke groei mogelijk maken.Ik heb veel steun aan haar in de voor mij moeilijke periode waar ik momenteel in zit. Dank je wel lieve Liane!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? een opleiding en individuele coaching

Een ontdekkingstocht door het wilde westen van onze gedachten.

Een opleiding die me heel veel inzichten heeft gegeven over mijn eigen gedachten, patronen en overtuigingen. Maar ook een opleiding die veel ruimte heeft gecreëerd in rust en gedachten. Heel waardevol!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Coaching en opleiding Vier Vragen

De plek voor prachtige transformatie

Deze cursus kwam bij mij op exact het juiste moment. Totaal in de war van wat ik nou voel, wil, moet geloven, wat is waarheid, wat is goed , wat is kwaad en ga zo maar door. Heel veel gedaan wat betreft persoonlijke ontwikkeling. Van jaren bij een psycholoog, verschillende persoonlijke ontwikkeling retraites, meditatie retraites, manifestatie coaching en ga zo maar door. Alles heeft bijgedragen, maar vanaf mijn eerste worksheet van The Work viel alles op zijn plek. Of beter gezegd, wist ik dat ik op de juiste plek was beland. Liane heeft TW onder verdeeld in zulke pakkende onderwerpen die elke keer weer verassend en enorm confronterend waren. Het zit steengoed in elkaar en is niet vergelijkbaar met het boek lezen of op je eigen houtje oefenen. De lessen zijn fantastisch en het samenwerken met buddies waanzinnig. Dit is echt een proces wat zoveel effectiever is samen. Doe de cursus voor jezelf. Niet alleen omdat je jezelf wilt verbeteren als coach. Je zal hier alles uit kunnen halen als je bereid bent alles op te geven. Elke keer hielp ik mijzelf herinneren aan de woorden van Byron Katie 'do you want to be right or do you want to be free?'. Als je bereid bent die strijd op te geven zal je inderdaad een vrijheid en blijheid ervaren waar je normaal gesproken weken op moet mediteren. Accepteer het feit dat wanneer iets jou raakt alleen met jezelf te maken heeft en nooit met de ander, en leer jezelf van A tot Z kennen. Confronterend maar vol met compassie voor jezelf en de ander. Prachtig. Dank Liane!!

Prima vragen

Ruatig welluidend

Liane heeft mij enorm geholpen

Ik schrijf nooit reviews. Niet echt mijn ding.. Maar Liane gun ik anderen. Liane den Hartog is mijn coach. Ik werk in de financiële wereld waar ik veel prestatie-druk ervaar. Liane weet met haar technieken mij daarin te helpen. Bij haar ervaar ik een luisterend oor en een doortastend handelen. Zij heeft mij snel door en weet met mededogen, mij te voorzien van hulp en advies waar ik zelf mee aan de slag kan. Haar werk is goed! Wat ik fijn vind is dat Liane totaal niet zweverig is. Erg praktisch van aard. Maar tegelijkertijd ziet zij haarfijn de gevoelige en psychische patronen.

Super coach

Ik heb bij Liane de Leergang gevolgd en Liane is ook mijn coach. Ik ben zelf psycholoog en ben dus best kritisch wie mij wel of niet kan helpen en bij wie ik wel of niet wat leer. Bij Liane heb ik alles kunnen vinden wat ik bij veel andere coaches, therapeuten en psychologen niet heb kunnen vinden. Liane is deskundig, to-the-point, heeft compassie, en doorziet je ontzettend snel. Ik voel me bij haar op mijn gemak, terwijl zij mij 'er niet mee weg laat komen'. Zij is een fantastische coach/psycholoog/therapeut/trainer. Ik ben echt fan van haar als mens en van haar werk. Dus als je iemand zoekt die je kan helpen met het eea, doe en gooi en probeer eens een gesprek met Liane.

Liane is een zeer betrokken en deskundige coach.

Ik heb de leergangen Byron Katie als levensveranderend ervaren. De prima keuzes van onderwerpen (uit het leven gegrepen) zijn op ieders leven van toepassing, elke keer weer een bron van informatie en genoeg stof om over na te denken en vooral om toe te passen. Zeer praktisch dus. Liane beschikt over veel kennis waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt om mijzelf en mijn clienten verder op weg te kunnen helpen. Vanuit een ontspannen sfeer ondek je steeds weer kleine dingetjes over jezelf en je patronen en vooral...hoe laat je dit los?

Bijzonder en verlichtend

Na onze laatste trainingsdag ben ik direct weer in 'mijzelf' gedoken... Met je huiswerk en meditaties en andere tools. Ik ben toen ziek geworden. Nogal, eerst veel overgeven en diaree toen 'depressief'achtig. Met zelfs (begin april) heel dag gedronken, te veel. Ik kon de 4vragen niet meer toepassen en ook de meditaties lukte niet meer. Gister had ik een heel bijzondere ervaring: Tijdens mijn (diepe) intentiemeditatie, waarbij ik visualiseer dat ik mijn 'vertrouwenscentrum, onderbuik/bekkenbodem'gebied heel erg aanspan en dan via ruggenwervel 'uitknijp' naar boven, via mijn hoofd naar buiten (ken je wel, toch?) De Intentie was een vrij en stabiel leven (dit kwam uit TW vraag 4, en de omkering. mijn overtuiging was 'door mijn onzekerheid het ik geen leuk stabiel (gezond) leven' Toen gebeurde het dat er uit dat gebied een soort 'duiveltje', donker gekleurd, geen voeten maar stevige wortel zoals van paardenbloemen (toevallig nogal wat uitgetrokken afgelopen weken), naar boven, hoofd uit werd vervoerd. Ik voelde het echt in mijn bekkengebied 'uittrekken' zeg maar. Daarna voelde ik mij blij en 'kwam bij' met een glimlach op mij gezicht en een vrij gevoel. Echt heel apart. Nu ben ik bevrijd, zo voelt het.

Wat een openbaring

Lieve Liane, wat heb ik veel geleerd het afgelopen jaar. Wat ik geleerd heb is om daadwerkelijk mijn gedachten en mijn belemmerende overtuigingen te onderzoeken waardoor ik met meer helderheid kon kijken naar mij relaties en eigen gedrag daarin. Ik heb oude patronen kunnen doorbreken, oude verbindingen verbroken en ben veel beter voor mijzelf gaan zorgen. Mijn leven is een stuk rustiger en ik ben tevreden. Hoe fijn is dat. Met jouw Leergang ben ik weer een grote stap verder op het pad. En ik blijf je, hoop ik, volgen in de Masterclass want nooit uitgeleerd.. Liane, dank je voor je heldere lessen, je grote aandacht voor iedereen afzonderlijk en je heerlijke ontspannen humor. 🙂

Een blijvende manier van Zijn

In de Leergang heb ik veel gehad aan de structuur. De herhalende factor zorgde ervoor dat ik steeds weer bij de 'oh, ja' kwam. Ik heb geleerd over de toepasbaarheid van The Work in alles. En bij alles leerde ik uiteindelijk dat ik 'mijzelf' Licht en Vrij is. Want door de theorie en de gesprekken in de Leergang ga je voelen en weten dat je (ik) daar altijd weer naartoe kan keren. En nu kan ik zeggen: 'ik hou van wat er in.' Bovenal ben ik erg gesteld op de theorie die we in de trainingsdagen behandeld hebben.

Fijne professionele begeleiding

Liane gaat op een prettige manier met je aan de slag, laat je op een fijne manier je verhaal doen en gaat daarna praktisch met je aan de slag. Precies wat ik nodig had toen ik in mijn persoonlijk leven en op werkvlak vastliep. Na een paar sessies stond ik weer aan het stuur van mijn beslissingen.

Liane kwam in mijn leven en alles klopte, de juiste vragen op het juiste moment. Zorgzaam en uitdagend. Wijsheid en het grote vermogen om te schakelen naar welke uithoek dan ook. Liane, heel erg bedankt!

• Kwaliteit

Liane legt het op een rustige en duidelijk manier uit! ik heb nu bij Liane 5 sessies gevolgd en het is mij zoveel duidelijk dan in het begin. Ik kijk al zoveel anders tegen dingen aan, en dat door je gedachten om te zetten! En dat is echt een hele fijne ervaring!

• Kwaliteit

Ik kwam bij Liane omdat ik voelde dat ik, na enkele jaren aan zelfontwikkeling (gesprekken bij een psycholoog, coach, door meditatie, boeken lezen en ademsessies) nog niet het idee had dat ik was uitgeleerd. Sinds het moment dat ik de weg naar binnen inzette, was er geen weg meer terug. Ik ben gegrepen door het fenomeen dat bewustzijn heet - en dat heb ik geweten (en dat weet ik nog steeds). De stappen die ik met Liane heb gemaakt (na ik denk nu 20 sessies) zijn onbeschrijflijk. Ik heb inzicht gekregen in belemmerende overtuigingen en gedragspatronen - waarvan ik dacht dat ik er al heel wat had ‘ontdekt'. Niets bleek minder waar, want nog steeds stroop ik continu laagjes af van mijn ‘onechte’ identiteit/ego (door conditionering, opvoeding, omgeving, ook wel: het leven als mens). Hierdoor voel ik me telkens een stukje lichter, vrijer en gelukkiger als ik bij haar ben geweest. Sinds de gesprekken met Liane ben ik een bewuster, liefdevoller (vind ik zelf, hehe) en aanweziger mens geworden. Ik leef meer vanuit m’n gevoel en dat heeft impact op de (zakelijke) keuzes die ik maak in het dagelijks leven. Deze komen vanuit mijn hart, in lijn met mijn doel hier op aarde. Minder angst en zorgen betekent meer geluk, liefde en (persoonlijk) succes. Succes betekent voor mij dat ik kan leven vanuit mijn hart. Dat ik kan zijn wie ik ben, zonder te (want ja, dat was het geval) leven met beschermingsmechanismen om je werkelijke 'ik' te verbloemen. En ja, het proces waar ik doorheen ga is niet altijd even makkelijk of leuk. Om je shit te integreren moet je het eerst (opnieuw) aankijken, dit is dan ook precies de reden waardoor de meeste mensen bang zijn (dit was ik ook) om te starten. De ene dag kan ik me energiek en opgewerkt voelen, de andere dag heel moe en sneller uitgeblust. Het verschil is dat ik deze tijdelijke struggles doorsta met een onbetwist ‘weten’ dat het weer goed komt. Dat dit een fase is waar ik doorheen moet of een les is die ik moet leren. En altijd blijkt dit weer het geval, het komt altijd weer goed en zelfs beter dan dat. Ik kan Liane aanbevelen omdat ze in iedere situatie (bijvoorbeeld echtscheidingen, burn-outs of spirituele groei) jou kan helpen met de uitdaging waar je op dat moment voor staat. Liane is zorgzaam, liefdevol, biedt praktische handvatten en ze is lekker down to earth (zeker niet zweverig). Ze is voor mij een absolute held en ik ben alles en iedereen dankbaar dat zij op mijn pad is gekomen. Een investering voor je leven.

• Kwaliteit

Ik vind Liane een waanzinnige coach met een hele fijne energie. Ze is scherp, invoelend en meedenkend. Ze tuned in en kan goed voelen waar je op dat moment zit in je proces. Ze ziet en begrijpt wat er gebeurt en helpt vervolgens met het verhelderen van je situatie en het zoeken naar wat je nodig hebt. Ze is een echte coach, een kei in bekrachtigen en het laten voelen van je eigen kracht. Ik raad het iedereen aan om naar haar toe te gaan :) Liane haalt in mij Ze vertrouwd, fijne sfeer, veel levenservaring, kan zich ontzettend goed in de ander verplaatsen en met je mee voelen waardoor ze me volledig begrijpt. analytisch vermogen.

• Kwaliteit

Ik beveel Liane zeker aan! Liane is mijn tweede coach (in de afgelopen 1.5 jaar). Ik heb een burn-out gehad en na het starten van een nieuwe baan heb ik helaas weer een pittige tijd gehad. Op dat moment werd Liane me aanbevolen. Ze analyseerde mij als client en kwam met meerdere opties om mijn situatie aan te pakken. Ze is duidelijk en direct, iets wat ik nodig had doordat er bij mij onzekerheid was ingeslopen. Sinds november 2017 kom ik ongeveer om de 2 a 3 weken bij Liane. In de toekomst zal dit afnemen, maar ik zal voorlopig niet stoppen, ook als ik alles op de rit heb. Dit om te spiegelen en een licht te schijnen om gebieden waar ik te weinig aandacht aan geef. Liane helpt mij om terug in balans te komen en die balans te houden.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”