Geweldig leerzaam

Wat een leuk opleidingscentrum is dit. Gericht op praktijk wordt alles met veel geduld uitgelegd. Op een manier die makkelijk te interpreteren is en als je het niet begrijpt of aanvullend vragen hebt, Dogan en Guy leggen heel geduldig alles uit. Ik heb ontzettend veel geleerd wat ik direct kon toepassen in de praktijk. Zowel bij mezelf als bij de deelnemers in mijn les. Ik kom zeker terug!

• Coaching
  • Betrokkenheid
  • Sfeer

Je voelt je gelijk thuis!

Ik was begonnen aan een personal trainer opleiding bij de AALO wat mij erg tegenviel waarna ik al snel stopte daar. Maar dit ligt misschien aan mijn verwachtingen. Ik had achteraf gelijk naar Perfect Performance moeten gaan, omdat dit veel praktischer was en beter bij mijn doelstellingen paste. Ik voelde mij hier gelijk thuis. Relaxt, goede kennis van zaken, goede koffie en lekkere luxe broodjes als lunch. Misschien als feedback: Bij zulke mooie broodjes is een flesje drinken of bekertje melk etc geen overbodige luxe! Vandaar hierboven geen 10 maar een 9 :) Ik heb mij op deze zaterdagen als onderdeel van Perfect Performance gevoeld en kwam voldaan thuis. Het heeft ervoor gezorgd dat ik nu als parttime personal trainer mij completer voel. Sommige cue's en teksten heb ik letterlijk overgenomen van Dogan en Guy en opgeslagen op mijn harde schijf. Met mijn eigen sausje eroverheen heb ik nu een goede basis om mee te geven aan de klant.

• Sfeer

Voor iedereen in de fitnessbranche is deze cursus zeker aan te raden.

Met veel plezier heb ik deze cursus gedaan. Van elke clinic die gegeven is heb ik weer leerzame punten meegenomen. Van praktische tips tot uitvoering van bepaalde oefeningen om nog effectiever te trainen en training te geven. Dogan en Guy vormen samen een deskundig en leuk duo die ongeacht de verschillende niveaus in de groep, jou als trainer verder kunnen ontwikkelen. Ook de andere trainers Dennis en Mikey geven leerzame cues en tips tijdens de clinic. Sta jij open om meer te leren en jezelf als trainer verder te ontwikkelen dan is deze cursus zeker aan te raden.

Niet lullen maar poetsen

Personal training is een vak waarin ervaring gecombineerd met kennis de boventoon voert. In een stortvloed van opleidingen plaatst perfect performance zich in een praktijkcursus waar je als trainer constant geholpen wordt om jouw kunde te verbeteren. Leren kijken en zien wat jij als trainer moet verbeteren door een kritische en behulpzame blik van Dogan en Guy hebben mij in een middag beter leren kijken, kritisch leren cue-en en een goed gevulde buik van de fantastische broodjes gegeven. Ik kom zeker voor volgende cursussen en kan het iedere trainer aanraden!

• Sfeer

Leuke, heldere en leerzame cursussen met lol en plezier

Dogan en Guy weten hun kennis met praktische voorbeelden en oefeningen over te brengen. Door hun enthousiasme en humor vliegt de tijd voorbij. Dankzij hun enorme kennis ga je als een betere fitnessprofessional de deur uit!

GE-WEL-DIG!

Ik wilde deze cursus al een tijdje volgend en in de Corona tijd heb ik ervoor gekozen mijn kennis te verbreden. Ik ben onwijs blij met de keuze voor de clinics die ik bij de mannen van perfect performance heb gevolgd. Iedere keer weer leerde ik zoveel wat ik nu mee neem in mijn eigen trainingen en de trainingen die ik geef. Vaak heb ik een ohja en oh zoo zit dat dus moment gehad. In deze branche is het ontzettend belangrijk dat je blijft bij leren! Ik kom zeker terug om nog meer kennis bij jullie te vergaren! Na de clinics ga ik verder met het volgen van personal trainingen bij Dennis 1 van de mannen die je tijdens de clinics begeleid. Je kunt daar alleen leren van de beste en dat zijn ze stuk voor stuk!

• Sfeer

Guy en Dogan zijn ervaren coaches die je kritisch leren kijken naar je eigen bewegen en dat van anderen. Dit met respect voor ieder individu en met de nodige humor. Een aanrader!

Leerzame dag!

Ik heb bij Perfect Performance de deadlift clinic gevolgd. We begonnen de dag met wat algemene info en theorie. Vervolgens gingen we zelf aan de slag en waren er meerdere coaches die meekeken en voorbeelden gaven. De que's waren erg duidelijk en goed toepasbaar, ik kon dezelfde dag mijn deadlift met een veel betere knowledge/ houding kunnen uitvoeren. Ook hebben we nog een aantal dingen geleerd over de deadlift programmeren en een erg gezellige dag gehad met iedereen! Zeer zeker een aanrader als jij duurzaam wilt leren liften!

Top coaches!

Een combinatie van kwaliteit en humor, waardoor het nooit saai is en tegelijkertijd een bagage aan kennis mee naar huis neemt.

• Sfeer

Aan te raden voor iedereen die fitness en techniek serieus neemt!

Deskundig, gezellig, leuk en aan iedereen aan te raden!

Goede en bedachtzame begeleiding

Ik had een hele goede ervaring tijdens de cursus. Het was een gezellige en leerzame ervaring. Vooral het perspectief op training vond ik erg sterk.

• Sfeer

If you wanna be the best learn from the best!!

Voor mij was het een mooie ervaring. Heb hier zoveel van geleerd. Ik heb super veel zin om deze informatie door te spelen aan de mensen die ik onder andere les geef. Ik wil mezelf ontwikkelen tot een topcoach en personal/smallgroup trainer. Ik raad ook mensen met dezelfde visie zeker deze opleiding aan! De sfeer de mensen alles was perfect om iedereen daar te zien met dezelfde energie vond ik super! Dogan en Guy zijn een top duo. Om alles zo goed te kunnen overbrengen op een manier dat het ook interessant blijft voor iedereen doen ze super!! Groetjes, Julian

Goud!

De Essentials gevolgd bij Perfect Performance. Dogan en Guy zijn no nonsense, zeer ervaren en vakkundige trainers. Daarnaast weten ze dit op een praktische en heldere manier op het publiek over te brengen. Naast de praktijk wordt er ook aandacht besteedt aan een juiste dosis achtergrondinformatie zodat je direct een koppeling kunt maken met waarom je iets eventueel zou kunnen inzetten en wat niet. Naast de uitmuntende vakinhoud is het ook nog eens een leuke en sociale beleving. Een must voor iedere serieuze trainer of liefhebber!!

Zeer leuk en leerzaam

4 weken lang de essentials clinics gevolgd. De tijd is voorbij gevlogen. Zeer leuke en fijne sfeer. Je ziet en merkt dat Dogan en Guy echt plezier hebben in wat ze samen doen. Daarnaast zijn de clinics zeer leerzaam, niet alleen voor professionals maar ook voor recreanten zoals ik doordat heel veel zelf bezig bent.

• Sfeer

De clinics worden gegeven op een effectieve wijze door ervaren trainers die ver boven de stof staan.

De essentials zijn een aanrader voor iedere trainer, coach, fysio en alle andere die te maken krijgen met atleten/ cliënten, om op een duidelijke en effectieve manier diverse basics aan te gaan leren.

• Sfeer

geweldige opleiding, super leerzaam en de mannen Guy en Dogan zijn echt top!!

Super leerzaam, heel professioneel, heel waardevol voor mij als personal trainer. En alles in een super leuke sfeer. Niet twijfelen maar gewoon doen, je krijgt er geen spijt van!!

• Sfeer

Gewoon doen, als je ook het beste uit jezelf wilt halen!

Wil je het beste uit jezelf halen? Een nog betere personal trainer worden en tegelijkertijd ook je eigen uitvoering verbeteren? Dan is deze praktijkopleiding bij perfect performance een must! Dogan en Guy zien de kleinste details in je uitvoering, die je nog zou kunnen verbeteren en helpen je daarmee, waardoor je eigen prestatie flink omhoog kan schieten. Mijn deadlift gewicht heb ik in korte tijd kunnen verdubbelen en ik heb eindelijk mijn doel kunnen behalen met bank drukken waar ik al lang mee bezig was door tips van Dogan en Guy. Ook door beter te begrijpen waar in de oefening het fout kan gaan en hoe je dat dan kan verbeteren, leer je betere cues te geven aan je klant. Het zelf voelen, tips en tops te ontvangen , het uitproberen op elkaar als klant en trainer zijnde, heeft mij veel inzicht en hierdoor ook meer zelfvertrouwen op de werkvloer gegeven. Dogan en Guy delen hun kennis en kunde op een laagdrempelige en humoristische wijze waardoor ik elke clinic weer als een feestje heb ervaren. De dagen na de clinic misschien wat minder door de spierpijn 🤪 Ik ben begonnen met de deadlift clinic en eigenlijk meteen door de essentials gaan doen en de 1x per jaar( dus wees er op tijd bij!) glute en rompstijfheid clinic. Dogan en Guy dank jullie wel voor het delen van jullie kennis en ervaringen! Ik heb naar elke clinic uitgekeken, en vond het elke keer ook weer jammer wanneer we klaar waren, mede door de relaxte sfeer die jullie hebben en die je dus ook voelt in de groep. Vergeet daarbij uiteraard de te lekkere broodjes ook niet🙈 Jullie zijn toppers

• Sfeer

Geen moment spijt van gehad

Naar mijn mening is Perfect Performance een hele mooie toevoeging voor de cursussen en opleidingen die aangeboden worden binnen de fitness branche. De afgelopen jaren heb ik een heleboel theorie geleerd maar de praktijk is achter gebleven. Terwijl de praktijk misschien wel belangrijker is wanneer je werkt als PT'er. Dogan en Guy brengen de stof op een leuke, leerzame en laagdrempelige manier over. De weken na de clinics merkte ik ook al meteen dat ik de techniek veel beter uit kon leggen aan mijn klanten. Wat volgens mij aanduidt dat ik een zeer waardevolle investering gedaan heb. Dankjewel!

• Sfeer

Echt een mega aanvulling op je sportkennis!!

Hele toffe gasten! Veel geleerd! En een mooie basis gemaakt om toch te kunnen gaan switchen van carrière. Wat toch al heel lang een verlangen is! Voor de rest ook heel goed mijn eigen techniek kunnen verbeteren. Mocht je toch denken dat je wat mist of twijfelen dat je deze opleiding wil gaan doen? Gewoon doen!!!! Het is alles meer dan waard!!!

• Sfeer

Veel geleerd en erg gemotiveerd terug naar huis gereden!

Continue bezig zijn met de kleine foutjes die kunnen ontstaan bij het aanleren en uitvoeren van een oefening. Dat maakt je een betere trainer. De tips die je krijgt van deze twee coaches kun je gelijk toepassen in de praktijk. Dit maakt je niet alleen een betere trainer maar je staat ook zelfverzekerder les te geven omdat je precies weet wat er moet gebeuren als er iets niet direct lukt. Tot snel mannen!

• Sfeer

Wat een topervaring weer bij Dogan en Guy ! Kan weer verder met de verkregen informatie en blijven oefenen om mezelf en anderen uit te dagen ! De lessen worden zeer intressant gebracht, waarbij je zeer veel leert van elkaar en dit met de nodige humor. #goedeuitvoeringGuyBidankt !

Waardevol, leerzaam en erg leuk!

Enorm waardevolle kennis en skills opgedaan die ik direct kon toepassen op mijzelf en mijn klanten. Zeker een aanrader om de basic goed langs te lopen. Ik dacht dat ik het meeste al wist, maar iets weten en kunnen toepassen is toch anders. Daarbij verassend veel bij kunnen leren.

Waardevolle en op de praktijk gerichte clinics.

De clinics zorgen er direct voor dat je lessen in kwaliteit vooruit gaan. Je leert snel patronen in beweging herkennen, die gecorrigeerd moeten worden: en waarom. Je leert dus geen trucje, maar fundamentele kennis en kunde. Ik vond alle onderdelen leuk en leerzaam, maar bij die van rompstijfheid/motoriek heb ik verreweg het meest geleerd: hoeveelheid oefeningen en de toepasbaarheid ervan. In de fitness industrie wordt hier nauwelijks functionele aandacht aan besteed, en zie je vooral traditionele oefeningen. Dus als je al twijfelt welke je doet: zorg dat je je voor die zeker inschrijft! Daarnaast wil ik zeggen dat Guy en Dogan iedere vraag serieus nemen, zodat je je vrij voelt alles te vragen. Sportieve groet, Odette Zwanikken

Praktisch relevante cursus gebracht op een leuke- en didactische manier.

Praktisch relevante vakkennis gedeeld door 2 experts die het met hun sociale vaardigheden en enthousiasme weten te vertalen naar professional en recreant.

Super leuke en leerzame clinics...

Super leuke en leerzame clinics met oefeningen die allang bekend zijn maar Dogan en Guy weten dan net de focus op een bepaald deel van oefeningen te zetten en net die cue of coaching te geven waardoor de techniek net wat beter wordt, de oefening beter en veiliger uitgevoerd wordt en simpeler aangeleerd kan worden aan mijn eigen klanten. Daarnaast ook super leuk om met andere trainers de oefeningen zelf te ondergaan. Te kijken waar er “foutjes” insluipen en te corrigeren als het gewicht gaat toenemen en de vermoeidheid toeslaat. Zeker de moeite waard