Zeer goede service!

Zeer goed ervaren, serieus aanpak snelle service en duidelijk afspraak!

profesioneel, goed bereikbaar en snel

Wij hadden op korte termijn een taxatie nodig i.v.m. nieuwbouw. De door ons gekozen makelaar zou echter op korte termijn met vakantie gaan maar zou als het ons uitkwam wel nog de volgende dag kunnen. Hier waren wij zeer blij mee en zo konden we door snel te schakelen toch tijdig ons taxatierapport binnen krijgen. Tijdens het werk ging de taxateur z'n eigen gang en heeft hij naar eer en geweten een taxatie afgegeven. Wat ons betreft top!

Aardige man met kennis van zaken en duidelijke prijs. Niks op aan te merken dus

SRMT is een goede partner bij taxeren.

Deskundig en denkt goed mee met de vraag van de klant.

Zeer tevreden over de kwaliteit van werken, de service en snelle afhandeling.

Value for money

Duidelijke afspraken en efficiƫnte afwikkeling van mijn vraag

Deskundig, snel en goede service.

Ik heb de dienst van deze taxateur als zeer prettig ervaren.

Goede service.

Het was via vrienden voorgesteld. We zijn zeer tevreden met de prijs en kwaliteit. We werden meteen de volgende dag met een afspraak ingepland en een weekje later was de taxatie zo goed als gereed.

Tevreden

Zeer te tevreden over de klantvriendelijkheid, kennis en deskundigheid. We raden srmt zeker aan bij anderen.

Snelle Responstijd / Goede communicatie klantvriendelijkheid / Duidelijk

Een huis kopen of verkopen doe je niet iedere dag. Je wilt dan een makelaar die je kan vertrouwen en waar je een goed gevoel bij hebt. Duidelijke communicatie vooraf, tijdens en na taxatie. De heer Camiel Schuurman dacht mee over een mogelijke indelingswijziging en nam de tijd om zaken toe te lichten . Professioneel, Snelle afhandeling, Goed bereikbaar, Denkt mee met afspraak plannen en schappelijke prijs.

Kundig, vriendelijk en meedenkend

Prima geregeld: Kundig, vriendelijk en meedenkend.

Korte lijnen en absoluut kennis van zaken!

SRMT heeft voor ons al meerdere taxaties verricht en steeds naar volle tevredenheid! De lijnen zijn kort en ze beschikken over veel kennis en ervaring!