We zijn tevreden over het plaatsen van de garagedeur door AMBIANCE

Op 1 december is door AMBIANCE bij ons een garagedeur gemonteerd. Het plaatsen van de deur is door uw 2 monteurs uitstekend gedaan. De enige zorg die we nog hebben zijn de nogal brede openingen tussen het kozijn en de muren. Omdat het nu nogal koud is, zijn we blij dat we de oude garagedeur niet verwijderd hebben. Tussen het kozijn van de nieuwe deuren trekt veel kou naar binnen. Door de monteurs is verteld dat de door hen gemonteerde strip tijd nodig heeft om uit te zetten om deze openingen op te vullen. De afspraak is met de monteurs gemaakt dat – als met Kerstmis- de openingen niet dicht zijn ze terugkomen om deze openingen alsnog op te vullen.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Over nazorg en garantie kan ik nog geen oordeel geven. Dit kan ik pas t.z.t. beoordelen

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Over nazorg en garantie kan ik nog geen oordeel geven. Dit kan ik pas later beoordelen.

prettig

Goed, mooi product

prettig

Goed, mooi product

slecht

1.Binnen de aangegeven 12 weken levering werd niet gehaald omdat na 11 weken het materiaal nog niet binnen was en werden we nog niet ingepland. Ook werd het niet in de 3 weken erna ingepland want die stond al vol. Daarna hadden jullie 3 weken vakantie en tot mijn verbazing waren we niet de 1e week na de vakantie ingepland. Uiteindelijk 20 weken na de opdracht zou het dan geleverd worden, maar u raad het al, die werd afgebeld en verzet naar 10 dagen later. Het werd netjes gemonteerd alleen was niet alles direct geleverd zodat we weer moesten wachten op de afwerking. Wel kregen we de volgende dag de rekening, na een reactie van mij daarop kreeg ik een verbaasde medewerker aan de telefoon die niet had door gekregen dat het nog niet klaar was. Na 4 weken heb ik weer gebeld en weer was men verbaasd dat het nog niet gedaan was, ik zou zo snel mogelijk iets horen. Weer 4 weken later nogmaals gebeld, nog steeds niet goed duidelijk wat er gaande was. En dan eindelijk weer 4 weken later is het geheel netjes afgewerkt. Een van de monteurs vertelde dat hij vergeten was de maten voor het te bestellen materiaal door te geven, heel eerlijk van hem, dit waarderen we. De volgende dag kregen we 2 mails, 1 met de gedane werkzaamheden (foto) en 1 met de rekening : een factuur met 0 kosten terwijl we nog een kleine 2000 euro moeten betalen. Ik neem aan dat u kunt begrijpen dat ik het spoor helemaal bijster ben. samengevat: levering niet binnen 12 weken maar naar 26 weken aanbetaling gedaan en nu een 0 factuur.

Ga zo door!

Twee bijzonder aardige medewerkers hebben bij ons op 23 nov. een klus geklaard tot volle tevredenheid. We kregen goed advies. Niets dan lof!!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Ga zo door! bijzonder vriendelijke medewerkers hebben bij ons een nieuwe motor in de kap van de zonwering gezet! Hulde aan deze twee mannen!
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

goede service en prima kwaliteit van geleverde producten

Goede service en advies m.b.t. geleverde markiezen en ook met geleverd screen met zonnepaneel erin. Erg blij mee. Laat de zomer maar komen.!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Zeer keurige monteurs en verkoopmedewerkers.

Prima werk geleverd. Snel en vakkundig.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Live navraag of alles na wens is verlopen zodat je evt. vragen kunt stellen.

Goed geholpen,goede service

• Ervaring met product: Binnenzonwering

Niet echt zorgvuldig gemonteerd

Na de installatie van de garage (rol-)deur moest ik zelf vaststellen dat de deur niet goed sloot: het bovenste segment kwam, na het sluiten, niet helemaal terug verticaal, waardoor er nog fikse kieren te zien waren. Nadat dit was gecorrigeerd zag ik van binnen de garage nog steeds aan beide zijden van de deur daglicht naar binnen komen. Nadat er extra tochtband was aangebracht was dat nog altijd het geval, maar volgens de monteurs moest dat materiaal nog uitzetten, en zou het later wel goed afsluiten. Ben benieuwd, maar ik voorzie dat ik zelf met de PUR-spuit aan de slag moet. Ook zie ik boven de deur het profiel vervormd en een bout afgebroken. Ik kan me dan niet aan de indruk onttrekken dat de montage niet echt nauwkeurig is gebeurd. Helaas. Onder "Aanbevelen" moet je "Ja" òf "Nee" aangeven. Als er een keuze "Neutraal" was had ik dàt aangegeven, maar "Ja" is niet juist naar mijn mening.

• Tips en verbeterpunten: Montage

Goede service vriendelijk personeel

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Goed advies Vriendelijk medewerkers

Tevreden

Tevreden

• Advies N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.

Adequate en professionele service

Storing aan elektrisch rolluik is snel verholpen. Nog dezelfde dag. Perfect

• Montage N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: ga zo door
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken, Raamdecoratie

Redelijk snelle afspraak gemaakt

Vakkundig monteur op bezoek gehad. Kwam erachter dat ik bij de oorspronkelijke montage over een aspect geen uitleg heb gehad. Dat had dit service bezoek naar alle waarschijnlijkheid overbodig gemaakt.

• Tips en verbeterpunten: Verbeter de oplevering
  • Ervaring met product: Overige

Erg fijn bedrijf met vakbekwame medewerkers.

Keurig en netjes gewerkt. Werkplek netjes achter gelaten. Goede uitleg en tips ontvangen,

super geholpen

Screen was los gewaaid van dakkapel. Na de garantie periode. Gebeld en met een halfuurtje waren de monteurs ter plaatse. Prima weer voor elkaar gemaakt. Nota ontvangen en werd als service aangemerkt. Super!

Goede service en advies

Nadat helaas mijn screen voor de keuken nog niet geleverd was, werd in eerste instantie alleen het rolluik geplaatst. Een aantal dagen later was ook het screen geleverd en kon deze binnen enkele dagen ook geplaatst worden. Zeer ervaren monteurs die niet te beroerd zij.om ook nog een rooster dat in de weg zat te verplaatsen.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken

Vriendelijk vakbekwaam service gericht

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!