wij hebben niets te klagen gehad toen het eind product in dienst gesteld was. Ook de nazorg prima geregeld zonder extra service kosten. Plezierige monteur en dat is ook wat waart. Merci.

• Ervaring met product: rolluiken|besturingen

Goed advies en prima qualiteit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Door de bijzondere constructie moest er goed gekeken worden naar de afmetingen. In onze ogen is dat prima gelukt.

• Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Zonder overleg is de constructie anders geworden dan was afgesproken. Afwachten of de kachelpijp geen schade aan de goot aanricht.

Vanaf het eerste gesprek tot levering is alles perfect gelopen, snelle levering, goede afspraken zijn er gemaakt, goed geluisterd naar de wensen van de klant, goede en snelle montage. We zijn er erg tevreden en gaan genieten van deze mooie overkapping, en het is een verlenging van onze huiskamer

• Ervaring met product: terrasoverkappingen

Samen werking was perfect met jaap en Anita de de jongens van de montage.( inclusief Jelle) was mij een genoegen om met jullie samen te werken.

• Ervaring met product: terrasoverkappingen|buitenzonwering|besturingen

Ondanks het feit dat de reparatie niet groot was - als ik zelf repareert had, had het alleen maar fout kunnen lopen - deden de monteurs snel, vakkundig en uiterst vriendelijk hun werk en dat nog voor een betaalbare prijs.nogmaals dank.

• Ervaring met product: rolluiken

Fijne contacten met veel oog voor wensen klant.

• Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ervaring met product: buitenzonwering

netjes geholpen, keurige monteurs, goed advies

• Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ervaring met product: buitenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: levertijd was oorspronkelijk +/- 6 weken, dit is niet gelukt, hebben zelf moeten bellen hoe het ervoor stond

Hele prettige manier van communiceren en men komt gemaakte afspraken goed na. Vooral de eerste kennismaking hebben we als zeer prettig ervaren. Vooraf zijn er duidelijke afspraken gemaakt over de op te leveren resultaten.

• Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Offerte had iets gespecificeerder aangeleverd kunnen worden. icm de overkapping hadden we ook Roma rolluiken willen aanschaffen. Omdat we de overkapping 12k€ was, kregen we een korting op de rolluiken. Ondanks deze korting die we alleen kregen icm de overkapping, was de offerteprijs veel hoger dan bij andere leveranciers waarbij we niet eens een overkapping afname. Dat vonden we erg jammer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Komen netjes afspraken na. Eindresultaat ziet er goed uit. Tevreden dus!

• Ervaring met product: binnenzonwering|horren

2 sterren: slechter dan verwacht

De monteurs die alles opgehangen hebben zijn super. Snel, aardig en we hebben veel gelachen. Ook de momteur die het gordijn in de keuken goed kwam maken deed het super.

• Ervaring met product: binnenzonwering|rolluiken
  • Tips en verbeterpunten: De verkoper weet niet wat hij afspreekt. Tot 2 maal toe de rekening terug gestuurd omdat deze niet goed was. Afpsraken om alles te monteren zijn meerdere malen verschoven. Links weet niet wat rechts doet bij de afdeling Roosendaal.

Ik heb gelijk kontakt opgenomen met de klant, we hebben het misverstand doorgepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat in elk geval de geleverde producten pefect zijn, evenals de montage. Het misverstand in de communicatie Betreur ik, en wij zullen er alles aan doen om dit te verbeteren. (Jaap Bakker, Directeur)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het resultaat is geweldig. Mooie degelijke overkapping waar we nog jaren plezier van gaan hebben.

• Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Hoewel we zeer te spreken zijn over het eindresultaat zijn er toch een aantal dingen die beter hadden gekund. Er hebben een aantal monteurs aan de overkapping gewerkt, er is een duidelijk verschil in kwaliteit van de monteurs. Ron heb ik ervaren als zeer goed, weet exact waar hij over praat en geeft leiding aan het geheel. Helaas zijn er ook mindere vaklui aan het werk geweest wat voor vertraging heeft gezorgd in de afwerking. Maar ook de kwaliteit van de afwerking heeft hier onder geleden. De betreffende monteur blijkt door jullie ingehuurd maar is absoluut niet capabel. Zo is de rubber rand aan de gevelzijde door deze monteur zeer slecht verwerkt. Ik heb hier geen melding van gemaakt maar het stoort me wel. De goot was op de verbinding niet goed gekit waardoor er een lekkage was. Hiervoor is hij twee of drie keer langs geweest. Uiteindelijk heb ik de lekkage zelf opgelost. Later geleverde afwerkkapjes moest hij monteren maar ging er gelijk met een slijptol op met als gevolg dat ze onbruikbaar waren en opnieuw besteld moesten worden. Vorig jaar was er een tijdelijke regeling dat verbouwingen uitgevoerd konden worden tegen het lage BTW tarief in plaats van het hoge tarief, dit om de economie te stimuleren. Toen ik hier naar informeerde werd mij gezegd dat Ambiance niet mee doet aan deze regeling. Het heeft me behoorlijk wat overtuigingskracht gekost om toch voor deze regeling in aanmerking te komen. Dit is gewoon slecht. Ambiance had me op deze mogelijkheid moeten attenderen in plaats van andersom.

Blauwhekken 1 4751 XD Oud gastel

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!