Uitmuntend

Harde werkers erg vriendelijk en heel netjes en keurig geplaatst. Ambiance Bakker heel erg bedankt wij zijn erg tevreden.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: ga zo door perfect
  • Ervaring met product: Rolluiken, Horren, Besturingen

Had meer van dit bedrijf verwacht

Opmeten, levering en plaatsing van rolluiken en screen aan voorzijde van de woning geen probleem. Verzoek om onderhoud na een aantal jaren wat de meeste mensen niet vaak doen. Wij wilde dit wel graag doen voor het behoud ervan. Was ons medegedeeld wat wij ongeveer zouden moeten betalen. Hiermee gingen wij akkoord. Uiteindelijk bijna twee keer zo duur voor 15 minuten arbeid en wat smeermiddel. Een stukje service zou hier op zijn plaats geweest zijn. Iets om in de toekomst mee te laten wegen.

Netjes gemonteers

Garage deur gemonteerd, netjes en secuur gedaan. Vriendelijke en nette monteurs.

Goed geregeld

Hormann garagedeur besteld. Er zat een lange levertijd op, maar daar kan het bedrijf niets aan doen. Zodra de deur binnen was is deze geplaatst door 2 medewerkers. Netjes en secuur gedaan, vriendelijke en nette medewerkers.

• Tips en verbeterpunten: Geen

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Overige

Van a tot z klopte alles

Advisering was goed, werd ruim de tijd genomen. De montage was werkelijk perfect. De monteurs zijn echt een visitekaartje voor het bedrijf.

• Tips en verbeterpunten: Neen

Zeer fijn bedrijf

Offerte opgevraagd voor een terrasoverkapping. Kreeg snel reactie en werd fijn geholpen en geadviseerd. Ze weten goed waar ze het over hebben. Na de bestelling was er een aantal weken later een snelle en vakkundige installatie. Kortom heel fijn contact gehad.

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over Ambiance Zonwering Roosendaal. Na de eerste kennismaking met Dhr. Jaap Bakker kreeg ik een goede indruk en werd vakkundig ingelicht en voorbereid. Gedurende periode kon ik met mijn vragen terecht en werd door al het personeel netjes te woord gestaan. De monteurs zijn uitstekende vakmensen (beschaafd) en werken zeer correct en keurig, met als resultaat een prachtige terrasoverkapping met zonwering waarvan ik heerlijk kan genieten! Ambiance "een aanrader "!

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen, Buitenzonwering

Slechte ervaring

Op 8 augustus 2020 hebben wij een offerte laten maken voor een raamhor en 3 rolgordijnen. Dinsdag 11 augustus heb ik telefonisch meegedeeld dat we akkoord met de offerte gaan en de rolgordijnen etc. besteld kunnen worden. Op 14 augustus zijn ze van Bakker op komen meten. Vandaag 8 december 2020 is het laatste rolgordijn afgeleverd. Tussen 8 augustus 2020 en 8 december 2020 is van alles fout gegaan. Waar ik me het meeste aan stoor is de slechte communicatie.

• Tips en verbeterpunten: Betere communicatie
  • Ervaring met product: Binnenzonwering, Horren

Geachte mevrouw Knuijt, Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u het op deze manier heeft ervaren. Er is in het traject helaas het een en ander mis gelopen. U heeft aangegeven dat u graag meer terugkoppeling had gewenst. Wij gaan dit intern bespreken en ons best doen om dit in de toekomst anders te doen. Wij willen u bedanken voor uw feedback en wensen u veel plezier met uw aangekochte zonweringsproducten. Met vriendelijke groet, Ambiance zonwering Bakker

Goed en vakbekwaam geholpen .

Vakbekwaam alles gemonteerd door vakmensen. Goed werk afgeleverd en netjes gewerkt.

afspraak is afspraak

na de uitvoerige uitleg namen we een besluit welke vervolgens op profesionele wijze werd uitgevoerd en ook weer met een goede uitleg.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren

Geen terugkoppeling naar klant

Vriendelijke service, professionele offerte maar helaas is hun reactietijd erg langzaam. Vanaf de eerste keer inmeten tot aan het daadwerkelijk bestellen van de gordijnen (als aanbetaling binnen is) zijn al 4 weken verstreken. Helaas heb ik dan ook zelf wekelijks contact moeten zoeken om te vragen naar de definitieve offerte, een aanbetalingsfactuur of een bevestiging dat de betaling is ontvangen en de bestelling in gang is gezet. Bij zulke flinke bedragen lijkt het mij wel netjes om de klanten hierover te informeren.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: Verbeter de communicatie naar klant
  • Ervaring met product: Binnenzonwering

Geachte mevrouw Albertema, Dank voor uw reactie op klanten vertellen. Ik heb u ondertussen gesproken en u gaf aan nog steeds niet ontevreden te zijn over uw aanschaf en uw keuze voor ons bedrijf. U heeft op deze manier wel aangegeven dat u tijdens het verkoop, aankoop, opdracht traject als klant meer terugkoppeling wenst. Op verschillende momenten moet u zichzelf informeren en u zou liever zien dat wij u beter op de hoogte houden. Vanwege de enorme drukte op dit moment in ons bedrijf kunnen wij dit niet per direct verbeteren, wel zal ik met mijn collega’s in gesprek gaan hoe wij op dit punt kunnen verbeteren, als mensen er waarde aan hechten moeten we er zeker wat mee. Fijn dat we weer op de goede rit zitten, u heeft de informatie die u wenst in elk geval ontvangen. Dank voor uw input en straks succes met uw zonwering als die aangebracht is. Met vriendelijk groet, Ambiance zonwering Bakker. Jaap Bakker

vriendelijk, vakkundig en vlot geplaatst,

Na ons eerste bezoek aan de vestiging in Oud Gastel was de afspraak vlot gemaakt. Na de eerste offerte wilden wij graag wat aanpassen. Dat was uiteraard geen enkel probleem. Na acceptatie van de offerte kregen we na 6 weken de bevestiging dat onze bestelling geplaats kon worden. Wij zijn bijzonder tevreden.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: vooraf afspraken maken over de montage
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Besturingen

Prima!!

Goede service, er wordt duidelijk meegedacht om tot een fijn en goed resultaat te komen wat er prachtig uit ziet!

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!