Top leverancier

Goede, vriendelijke en ervaren monteurs.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Mooie producten en top gemonteerd

Avalon levert alleen topproducten. De monteurs hebben de Roma screens heel netjes gemonteerd en zowel de Nina I/O afstandsbediening als Tahoma-box netjes ingesteld. Kleine onvolkomenheden in de producten zijn keurig hersteld door levering van nieuw doek en nieuwe geleider/onderlat. Het eindresultaat werkt perfect en ziet er strak uit. Wij zijn zeer tevreden.

Klantgericht bedrijf.

Avalon is een bedrijf dat eerlijk vertelt wat de mogelijkheden zijn, maar ook wat er niet kan en wat zij niet kunnen waarmaken. Duidelijk is uitgelegd wat de voor- en nadelen zijn van de diverse serre-zonweringsdoeken en de systemen. Monteurs hebben netjes en goed werk afgeleverd (erg klantvriendelijk). Enig minpuntje is dat wij op dag voordat de serre-zonwering gemonteerd zou worden via de mail al de eindfactuur ontvingen. Persoonlijk hadden we dat als prettiger ervaren als dat de dag na de montage verstuurd zou zijn.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken, Horren

Meedenkend en uitstekende prijs/kwaliteit

Wij zochten een niet permanente overkapping van de tuin die zowel beschermt tegen zon als regen. Tevens wilden we geen dwarsbalk(en) over de tuin hebben op de momenten dat de overkapping niet in gebruik is. Avalon heeft uitstekend met ons meegedacht waarbij de dwarsbalk is vervangen door een bevestiging aan de muren links en rechts van de constructie. Vanaf het moment van eerste contact t/m de installatie is alles vlekkeloos en naar volle tevredenheid verlopen.

• Ervaring met product: Textieldaken

Goed advies en perfecte uitvoering

Professioneel en vriendelijk

We zijn zeer tevreden over Avalon product. Vakkundige en vriendelijke monteurs. Top kwaliteit

• Ervaring met product: Lamellendaken

klant is koning

ik kan mijn ervaring met avalon niet anders benoemen als super. Van begin tot eind wordt alles goed besproken zowel bij verkoop als bij plaatsing. De medewerkers zijn fijn in de omgang en doen er alles aan om de klant een goed gevoel te geven. Kwaliteit staat hoog in het vaandel en dat is ook aan alles te merken. Ook als er problemen zijn stellen ze alles in het werk om dit op te lossen. Dus van ons uit alle lof voor avalon.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren, Besturingen

perfect advies heel fijne mannen die het kwamen ophangen erg tevreden

Zoals ik al schreef goed advies en prima personeel die het kwamen bevestigen. Heel fijn bedrijf en ik zal jullie ook zeker aanbevelen. Ga zo door.

• Ervaring met product: Binnenzonwering, Buitenzonwering, Horren

Prima afhandeling en vakwerk

• Ervaring met product: Binnenzonwering, Buitenzonwering

Vakwerk

Via de website kwamen we op dit Eindhovense bedrijf uit. Reeds bij ons bezoek op locatie kregen we goed zicht op de verschillende mogelijkheden: het zou een textieldak worden. Korte tijd later kwam een vertegenwoordiger de situatie ter plaatse bekijken en overlegden we over hoogte van de geleiders en de kleur van doek en palen. Omdat het vanwege corona-gerelateerde leveringsproblemen niet lukte, het textieldak nog in de maanden augustus of september te installeren, kozen we ervoor dat uit te stellen tot het voorjaar. Uiteindelijk kwamen de installateurs op 11 maart jl. op het afgesproken tijdstip. Ook met de beide technici klikte het meer dan voortreffelijk: ook hier weer een zeer correct en vriendelijk contact. We waren verbaasd over het professionele gereedschap zoals een liftje om het oude scherm probleemloos te demonteren en het nieuwe scherm deskundig te bevestigen. Nadat beide medewerkers het terras weer schoon hadden achtergelaten, gaf een van hen nog een korte uitleg over het gebruik van de afstandsbediening en over het reinigen van de geleiders. We zijn uitermate tevreden over alle onderdelen van het aankooptraject. Nu kunnen we alleen nog maar hopen dat de zon wat meer vlieguren gaat maken.

• Ervaring met product: Textieldaken

Wederom een SUPER tevreden klant!!!!!

Alles klopt! Heel professioneel en behulpzaam geholpen tijdens de meetafspraak, gevolgd door een hele duidelijke en mooie offerte met hierin alles wat besproken is. Daarnaast ook complimenten voor de monteurs die ook zeer vriendelijk, netjes zijn en perfect werk hebben afgeleverd, waarna zij ook als netjes hebben opgeruimd en afval af hebben gevoerd. Kortom, ik ben een hele tevreden klant en kan iedereen aanraden om hiermee in zee te gaan voor een volgende aankoop.

• Ervaring met product: Binnenzonwering, Buitenzonwering, Rolluiken, Raamdecoratie, Horren

Goed geregeld en gemeten vriendelijk mensen

Top: kwaliteit, service en vakmensen

Top: kwaliteit, service en vakmensen

• Ervaring met product: Lamellendaken

Prachtige markiezen

Nog mooier dan ik verwacht had. Goede kwaliteit, mooi afgewerkt, snel geplaatst.

• Ervaring met product: Overige

Installatie professioneel uitgevoerd

Geweldige monteurs. Ze moesten 3x twaalf etages de materialen naar boven sjouwen. Dat was geen probleem. Top geregeld!!! Alles goed geregeld.

Op en top geregeld

Volgens afspraak op de juiste tijd aanwezig en na een kort overleg over de geplande werkzaamheden zijn de heren aan de slag gegaan. Een paar korte vragen over de afwerking van de bekabeling en mooi op tijd waren de werkzaamheden gereed. Nog even een korte instructie over de bediening en aansluitend een correcte oplevering van de geleverde en gemonteerde producten. Volgens afspraak hebben ze al het afval opgeruimd en alles meegenomen.

• Ervaring met product: Rolluiken

Tijdens het bezoek in de showroom bleef de aandacht van Daniëlle op ons gericht. Een 2e klant die in de showroom kwam werd verwelkomt en kenbaar gemaakt dat ze zsm tijd voor hem vrij zou maken. Opmeten ging gemoedelijk, met goede tips. Plaatsen van zonwering door 2 vriendelijke beleefde mannen met gevoel voor humor en heel deskundig. Goede uitleg gehad over het product! Bedankt voor deze prima service. We zijn er al erg van aan het genieten. Bij een volgende aankoop komen we zeker terug en we bevelen jullie aan als het ter sprake komt Gerard en Carien Hogenkamp

• Ervaring met product: Binnenzonwering

Goed georganiseerde deskundige partij

Prettige samenwerking en deskundig advies voor een scherpe prijs.

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: .

Top gedaan

Prima werk verricht zoals beloofd. Alles is naar wens en keurig opgeruimd. Kan het iedereen aanbevelen!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Vakmanschap pur sang!

Van het verkoopproces tot aan de plaatsing was het vakmanschap pur sang. Mensen die weten waar ze het over hebben en mooie kwalitatief goede producten hebben.

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: Nvt

Kundig advies

Zocht naar specifieke oplossing. Vorige week geïnstalleerd. Past perfect.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Prima resultaat en volgens afspraak

Opdracht wordt 100% volgens afspraak afgehandeld door vakmensen

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Horren

Vriendelijk, kundig en volgens afspraak

Prettig gesprek in Eindhoven met Paul. Nam de tijd en wist ons goed te informeren. Arthur is komen meten. Veel ervaring en opnieuw heel goed en uitgebreid geinformeerd . Super vriendelijk. Precies na 6 weken werd contact opgenomen over het plaasten van het scherm. Deze mannen waren ook heel vriendelijk en hebben uitstekend werk afgeleverd. Wij zijn super blij met onze keuze voor Ambiance

• Tips en verbeterpunten: Geen zo door
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Een goede, vlotte service en levering.

Een goede, vlotte service en levering. Netjes geïnstalleerd en alles opgeruimd en meegenomen.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Topproducten geplaatst door ervaren montageteams.

De bestelde producten (screen, zonwering en glazen serre-wand) zijn perfect geplaatst. Ook een goede instructie gekregen voor het bedienen van de producten.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Balkon- en serrebeglazing

Hastelweg 141 A

5652 CJ Eindhoven

Over Avalon - Exclusive Outdoor Solutions

Avalon – Exlusive Outdoor Solutions Avalon is specialist in het realiseren van exclusieve maatwerk-oplossingen, welke een essentiële bijdrage leveren aan het verwezenlijken van een comfortabel binnen- en buitenklimaat. Avalon biedt u een uitgebreid programma op het gebied van Outdoor Living en Window Solutions, waarmee u in luxe kunt genieten van de uiteenlopende aspecten van de vier seizoenen van het Nederlandse klimaat. Of u nu op zoek bent naar een flexibele overkapping voor uw terras, het creëren van een extra leefruimte of gewoon een lekker plekje om tot rust te komen….. samen met u kunnen we dit volledig naar wens invullen. Met de systemen van Avalon zorgen we ervoor dat u één bent met de tuin en in stijl kunt genieten van een verlenging van het buitenleven. In de showroom van 500m2 worden de nieuwste trends op ware grootte gepresenteerd en wordt uitgebreid de tijd genomen voor een maatwerkadvies. Avalon werkt met Europese topleveranciers die een hoog kwaliteitsniveau hanteren in productie en servicegraad. Daarnaast staan duurzaamheid, innovatie, specialistisch maatwerk, een complete ontzorging van A tot Z, oplossingen met oog voor esthetiek en een vakkundige montage hoog in het vaandel. De betrokken medewerkers van Avalon doen er alles aan om uw verwachtingen waar te maken. Onze persoonlijke begeleiding en passie voor het vak maken Avalon tot dé ideale partner om gezamenlijk uw dromen te realiseren!