uitstekend bedrijf super tevreden

een bedrijf waar vakwerk geleverd wordt van showroom tot plaatsen van het product

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Betrouwbaar en kwalitatief goed!

Fijn om een ondernemer in de buurt te hebben met kwalitatief goed/exclusief materiaal. Betrouwbaar in het nakomen van afspraken. Vriendelijk en correct in de bejegening. Denken graag mee in oplossingen indien nodig. De installateurs zijn zorgvuldig bij de uitvoering van hun werkzaamheden. Eindresultaat na afwerking is super!

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen, Buitenzonwering

Geweldig bedrijf!

Komen op tijd, houden zich aan de afspraken en leveren puik werk. Nette en vriendelijke monteurs die net dat stapje extra doen.

Goed produkt

Vakkundige mensen, overal een oplossing voor. Eerlijk advies, en goed overleg Vriendelijk en letten op dat je huis schoon blijft

• Ervaring met product: Rolluiken

Zeer vakkundig en klantvriendelijk.

Niet alleen perfect uitvoeren wat overeen gekomen is maar ook creatieve oplossingen bedenken. Bovendien ongekend vriendelijk en service gericht.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Ben er blij mee, mooi automatisch rolluik laten plaatsen door Avalon voor mijn slaapkamer.

• Ervaring met product: Rolluiken

Super goed!

Van begin tot eind een goeie ervaring! Ze namen de tijd om ons te adviseren en de verschillende mogelijkheden te bekijken. Ze zijn thuis komen kijken naar de situatie en om de afmetingen te bepalen, ook werden de lastige punten geïnventariseerd en doorgesproken. De plaatsing ging ook voorspoedig. Vriendelijke monteurs, nauwkeurig, netjes. Kortom....aanrader!

• Ervaring met product: Textieldaken

Kwaliteit met zorg voor de klant

Contact met kantoor gelegd en meteen zijn onze vragen goed beantwoord. Binnen een dag een offerte, kantoor personeel heeft ook echt verstand van het product, dat werkt snel en prettig. Ook weet het kantoorpersoneel meteen wie je bent als je al eerder als klant bent geweest. Ook het inmeten was erg fijn, ze hebben overal een oplossing voor en denken in mogelijkheden. Het plaatsen van de screens ging vakkundig snel. Ook de oplossing voor de regenpijp die in de weg zat is heel netjes weg gewerkt met een mooi en passend profiel. De screens zelf zijn prachtig en stralen klasse uit. (Roma screen) De montage verliep perfect en snel. De monteurs werken netjes, en hebben daarna nog het balkon geveegd. En ze hebben de werking van de screens uitgelegd. Wij zijn heel tevreden! M. Wolters Eindhoven

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Super service en klasse monteurs

Dak geleverd zoals afgesproken, snel en vakkundig geplaatst, monteurs die meedenken en weten waar ze het over hebben. Erg fijne samenwerking.

• Ervaring met product: Lamellendaken

Erg prettig, resultaat mag er zijn!

Nadat we bij een ander bedrijf niet de hulp kregen die wij nodig achtten, zijn we bij Avalon uitgekomen. Wij zochten hulp bij het maken van de bouwkundige inbouwdetaillering voor de montage van buitenjaloezieën, dit zodat alles netjes in de spouw van onze metselwerk muren (nieuwbouwwoning) weggewerkt kon worden. Voor onze wensen bleek geen kant en klaar systeem beschikbaar te zijn zonder dat de opbergbakken in de gevel zichtbaar waren. Na meerdere afspraken, belletjes en e-mails met Avalon hebben ze, in samenwerking met producent Roma, voor ons een maatwerkoplossing voorzien en deze is inmiddels gemonteerd. Het monteren ging soepel, alles ziet er prachtig uit en functioneert perfect. Kortom wij zijn heel tevreden klanten.

prima !

Goede uitleg in de winkel, snelle afspraak voor opnemen op de locatie en snelle levering en plaatsing door aardige en bekwame monteurs. Allemaal zoals afgesproken. Kwaliteit van de zonwering goed: minder zon en warmte door de grote glazen schuifpui waardoor het binnen koeler blijft en in de avond dient hij ook nog eens als hor tegen insekten. heel blij mee !

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Prima werk verricht, we hopen er veel plezier van te hebben.

Uitstekende advisering en vanuit de ervaring meegedacht over de te maken keuzes. Montage verliep gesmeerd: ervaren monteurs die keurig en zonder rommel achter te laten hebben gewerkt. Hartelijk dank. En nu maar genieten van de schaduw!

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren

Een leuk team die zeer net en correct werk levert.

Met de klant kijken voor de beste oplossing van de 220 volt aansluiting.

Mooi product, goede service

Het is een mooi screen, vakkundig en strak gemonteerd door 2 aardige relaxte jongens. Enig minpuntje is dat de afstandsbediening aan de achterkant open is, is blijkbaar bedoeld om aan de muur te monteren.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Fijn bedrijf. Komen afspraken na.

Goed geholpen. Alles volgens afspraak en ook nog binnen de afgesproken termijn geleverd.

• Ervaring met product: Lamellendaken

Mooi stijlvol product, vakkundige installatie.

Na een goede indruk van het vouwdak te hebben gekregen in de mooie showroom icm de uitgebreide toelichting van Danielle besloten het Corradi vouwdak aan te schaffen. De rustige, vriendelijke en nauwgezette installateurs hadden in één dag het vouwdak gereed. Het vouwdak heeft een stijlvol design en een rustige ruime uitstraling. Het voelt prettig en comfortabel.

• Ervaring met product: Vouwdaken

Zeer tevreden over de hele gang van zaken

Het eerste gesprek, het inmeten, het plaatsen alles verliep zeer soepel en prettig. Allemaal goede vakmensen met een mooi eindresultaat.

Zeer goede service!

Fijne mensen die de klus geklaard hebben. Ook de service is erg goed. We zijn heel tevreden.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Goede informatie vooraf, nette montage

Zie bovenstaande.

• Ervaring met product: Textieldaken

Prachtig bedrijf

Alles volgens afspraak geplaatst door zeer vakbekwame, vriendelijke en meedenkende monteurs.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren

Vriendelijke, gedreven en deskundige vakmensen. Ze vormen een goed duo en werken aan een stuk door!

• Ervaring met product: Lamellendaken

Ben heel blij met mijn nieuwe screen

Ik ben heel prettig geholpen in de showroom. De monteurs hebben perfect werk geleverd. De screen snel opgehangen en bedrading keurig weggewerkt. Complimenten!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Goede service en een zeer mooi resultaat

Het gehele traject zeer goed ervaren. Prima service, fijn contact en een zeer nette afwerking. Een echte aanrader!

• Ervaring met product: Vouwdaken

Kwaliteit, service en vriendelijkheid

Ik heb al diverse keren bij dit bedrijf een aankoop gedaan. Het is allemaal van zeer goede kwaliteit en wordt geïnstalleerd door hele vriendelijke medewerkers die alles heel netjes achterlaten. Daarnaast is men zeer servicegericht en heeft men voor alles een oplossing.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken, Besturingen

Op advies van adviseur geweldig resultaat!

Inmiddels buiten jaloezieën laten plaatsen voor de ramen ivm zonwering. Erg chique resultaat! Heel goed gemonteerd. Voordeel. ‘S nachts pikdonker. Lijken dan net rolluiken. Overdag net luxaflex. Echt gaaf!

Hastelweg 141 5652 CJ Eindhoven

Over Avalon - Exclusive Outdoor Solutions

Avalon – Exlusive Outdoor Solutions Avalon is specialist in het realiseren van exclusieve maatwerk-oplossingen, welke een essentiële bijdrage leveren aan het verwezenlijken van een comfortabel binnen- en buitenklimaat. Avalon biedt u een uitgebreid programma op het gebied van Outdoor Living en Window Solutions, waarmee u in luxe kunt genieten van de uiteenlopende aspecten van de vier seizoenen van het Nederlandse klimaat. Of u nu op zoek bent naar een flexibele overkapping voor uw terras, het creëren van een extra leefruimte of gewoon een lekker plekje om tot rust te komen….. samen met u kunnen we dit volledig naar wens invullen. Met de systemen van Avalon zorgen we ervoor dat u één bent met de tuin en in stijl kunt genieten van een verlenging van het buitenleven. In de showroom van 500m2 worden de nieuwste trends op ware grootte gepresenteerd en wordt uitgebreid de tijd genomen voor een maatwerkadvies. Avalon werkt met Europese topleveranciers die een hoog kwaliteitsniveau hanteren in productie en servicegraad. Daarnaast staan duurzaamheid, innovatie, specialistisch maatwerk, een complete ontzorging van A tot Z, oplossingen met oog voor esthetiek en een vakkundige montage hoog in het vaandel. De betrokken medewerkers van Avalon doen er alles aan om uw verwachtingen waar te maken. Onze persoonlijke begeleiding en passie voor het vak maken Avalon tot dé ideale partner om gezamenlijk uw dromen te realiseren!