Professioneel bedrijf met klantvriendelijke en vakkundige medewerkers.

Voor buitenjaloezieen van Roma ben ik terecht gekomen bij Avalon Exclusive Outdoor Solutions in Eindhoven. Na een goede voorlichting hebben we 7 jaloezieen voor onze nieuwbouwwoning gekocht. Omdat de jaloezieen onzichtbaar in de buitengevel moesten worden ingebouwd was een nauwe samenwerking tussen de aannemer en Avalon zeer belangrijk. Deze samenwerking is vlekkeloos verlopen en de jaloezieen zitten nu perfect in onze woning. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Als we het nog een keer moesten doen zou ik direct weer naar Avalon gaan.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Hele goede service en prima kwaliteit

Avalon denkt mee en heeft een goed en klantvriendelijk team. De service en de geleverde kwaliteit is perfect. We zijn erg tevreden met het eindresultaat.

• Ervaring met product: Lamellendaken

Betrouwbaar en vakkundig

Mijn ervaring begint bij eerste gesprek in showroom Complex project met veel hindernissen. Maar Danielle is zeer vakkundig en komt met oplossingen. Ze denkt goed mee en luistert naar de klant Uit eerdere ervaringen weet ik, dat dit bedrijf uiterst secuur en Professioneel is en de afspraken nakomt. Heel fijn in deze tijd. Ook voor vergunningen gezorgd en over en weer veel communicatie gehad. Kortom, geweldig bedrijf, waar ze je wensen uit laten komen. Veel dank hiervoor

• Ervaring met product: Lamellendaken, Buitenzonwering

zeer tevreden

Zowel in de winkel, aan de telefoon als thuis ( service, informatie, offerte en installatie) heb ik een grote klantvriendelijkheid en deskundigheid ervaren. Compliment. He3t gaf me als klant alle vertrouwen dat ik op de juiste plaats was.

• Ervaring met product: Horren

Goede, professionele zaak

Voor de 2e keer screens via Avalon geregeld, vanwege nieuw huis gekocht. Wederom alles prima geregeld, goed advies en erg goed materiaal. Erg vriendelijk geholpen. Top zaak!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Zeer professioneel, deskundig, klantgericht, vriendelijk en vertrouwd

Wij hebben 2 zonneschermen en buitenjaloezieën via Avalon en zijn hier zéér tevreden over. vanaf het adviesgesprek tot aan de montage is alles naar grote tevredenheid verlopen. We hadden er vanaf het begin alle vertrouwen in. Inmiddels krijgen we veel complimenten omdat het er allemaal prachtig uitziet.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Wederom een goede ervaring - deskundigheid en kwaliteit

Al langer klant bij Avalon, en altijd al tevreden geweest over de oplossingen. Ook nu, bij de nieuwbouw van ons huis, hebben Danielle en Arthur (en hun team) weer een ontzettend mooie oplossing opgeleverd. Zowel knikarmen als screens als horren geleverd en geintegreerd in ons huis op een manier waarop eenheid ontstaat alsof het altijd zo bedacht was. Meedenken, adviseren, uitvoeren en een uitstekende nazorg zorgen er voor dat wij keer op keer terugkomen.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren, Besturingen, Overige

Snel reageren op prijsaanvraag, snel bezoek ter plaatse, levering binnen gestelde tijd en perfecte montage door twee super vriendelijke monteurs!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Geen spijt van investering screenschermen

Na vakkundig ingemeten en uitleg hoe een en ander gemonteerd zou worden was het even wachten op de levertijd iets waar AVALON niets aan kon doen. Wederom vakkundig gemonteerd en na uitleg vetrokken de monteurs met meenamen van de verpakking zodat wij meteen vanaf de eerste minuut konden genieten van de screens

• Ervaring met product: N.v.t.

Een uitstekende service en prima vakmensen

Er wordt gekeken naar een goed functionerende oplossing. Prima vakmensen en erg correct ook al zit t soms wat tegen.

• Ervaring met product: Rolluiken

kwaliteitswerk en kundig personeel

Materiaal volgens afspraken geleverd. netjes gemonteerd en werkend opgeleverd. Vakkundige medewerkers.

• Ervaring met product: Rolluiken, Besturingen

Topservice en topkwaliteit

Wat een fijn bedrijf! Afspraken worden keurig nagekomen, werkzaamheden professioneel en gedegen uitgevoerd. Inmiddels al een paar ervaringen met dit bedrijf en ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

• Ervaring met product: Horren

Voor de tweede maal met hen in zee gegaan. Ook dit keer weer perfect werk afgeleverd. Fijne mensen om mee samen te werken. Kwalitatief goede spullen. Vakmensen zijn het. Fijne communicatie en men komt de gemaakte afspraken na. Als je een bijzonderheid hebt oid denkt men goed mee en realiseren ze het als dat enigzins mogelijk is.

• Ervaring met product: Raamdecoratie, Horren

Hoge kwaliteit en zeer nette mensen binnen alle geledingen.

De keuze om bij Avalon uit te komen is ontstaan door een werknemer die bekend is voor ons. Een eerdere ervaring bij een goedkopere concurrent maakte ons aan het twijfelen, want het prijsverschil was nogal groot. Avalon leek veel duurder. Maar na zeer duidelijke uitleg, en eerdere ervaring bij Avalon door het laten plaatsen van een rolluik, heeft ons doen besluiten om voor het duurdere lamellendak toch met Avalon in zee te gaan. De gehele constructie is recentelijk in 1 dag tijd volledig geplaatst. De opvolgende dag werder de restpuntjes perfect afgewerkt. Werklui waren wederom super netjes, vriendelijk, en er werd zeer netjes opgeruimd. Kortom, we kunnen iedereen aanbevelen om toch voor Avalon te kiezen, ook al lijken concurrenten stukken goedkoper. Want goedkoop is uiteindelijk duurkoop.

• Ervaring met product: Lamellendaken, Rolluiken

Top bedrijf met verstand van zaken

Van het begin tot het eind heel goed geholpen. Van advies tot het plaatsen. Denken mee,goede communicatie en ook het plaatsen is vakkundig. Wij zijn heel blij met ons top kwaliteit vouwdak en gaan er veel plezier van beleven

• Ervaring met product: Vouwdaken

Top product door zeer vakkundig team.

Na rolluiken, screens, horren en binnenzonwering nu een terrasoverkapping gekocht bij Avalon. Wederom goed advies van Paul en Arthur gekregen. Montage vakkundig en netjes. Goede uitleg gekregen en alles netjes opgeruimd.

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen, Binnenzonwering, Buitenzonwering, Rolluiken, Horren

Uitstekend werk geleverd!

Offerte traject verliep prima en de uitvoering uitstekend.

TOP Prestatie en TOP producten geleverd

Totale presentatie: Goede adviezen en meedenken in mogelijkheden in de winkel door Paul en Arthur. Communicatie ook erg goed. Monteurs erg kundig en vriendelijk. Van A tot Z erg goed geregeld. Dank aan Avalon en team

• Ervaring met product: Lamellendaken, Buitenzonwering, Rolluiken

Vakwerk 1e klas!

Onze overkapping is perfect geplaatst, vakwerk!! Wij zijn super tevreden over de plaatsing en kwaliteit van de materialen van Pallazzo.

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Prima service en goed personeel.

Alle werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en alle verpakkingen en restafval meegenomen.

• Ervaring met product: Overige

Goed advies, meedenkend ivm werkvoorbereiding, juiste montage

Na een zoektocht naar een flexibele terrasoverkapping zijn we bij Avalon terecht gekomen. Verschillende producten uit de portfolio besproken en de keuze gemaakt voor een vouwdak. De eigenaar van Avalon kwam zelf inmeten en dacht pro-actief mee om maximaal comfort uit de terrasoverkapping te halen. De monteurs hebben het vouwdak volgens afspraak gemonteerd met oog voor precieze afwerking. Ondanks het koude weer bleven de heren vrolijk werken.

• Ervaring met product: Vouwdaken

Prima advies en netjes gemonteerd

Na eerst telefonisch contact zijn we naar de showroom gegaan waar we onze wensen kenbaar hebben gemaakt. Door het zien van de materialen hebben we een voorlopige keuze gemaakt met twee verschillende opties van het screen en de materialen waar we aan dachten dat het aan onze wensen zou voldoen. Bij het inmeten van het screen hebben we onze definitieve keuze kunnen maken. de montage is vlot verlopen door twee vakbekwame monteurs die vriendelijk hun werk deden en alle afval mee genomen hebben. Wij zijn meer dan tevreden.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Afgelopen september heeft Avalon bij ons een overkapping met vouwdaken geplaatst. Wij zijn super tevreden over Avalon, waar goede vriendelijke vakmensen werken. De monteurs zijn 2 dagen bezig geweest met monteren van onze overkapping, wat trouwens zeer aardige heren waren. Als u een goede kwaliteit product zoekt met vriendelijk personeel raden wij Avalon aan.

• Ervaring met product: Vouwdaken

Ik heb Avalon ervaren als een vriendelijke, professionele en betrouwbare partij!

Ik ben erg blij dat ik heb gekozen voor het bedrijf Avalon voor het plaatsen van mijn terrasoverkapping. Vanaf het allereerste contact zijn mijn ervaringen zeer positief. Eigenaresse Daniëlle heeft alle tijd genomen om mijn wensen echt goed inzichtelijk te krijgen en daar een passend aanbod op uit te brengen. Maar ook de service bij het inmeten en plaatsen van de terrasoverkapping waren erg goed: zeer vriendelijke en professionele monteurs. Ook reageerden ze snel op e-mails met aanvullende vragen die ik nog had gedurende het traject. Ik zou Avalon echt van harte aanbevelen bij iedereen!

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen, Buitenzonwering

uitstekend bedrijf super tevreden

een bedrijf waar vakwerk geleverd wordt van showroom tot plaatsen van het product

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Over Avalon - Exclusive Outdoor Solutions

Avalon – Exlusive Outdoor Solutions Avalon is specialist in het realiseren van exclusieve maatwerk-oplossingen, welke een essentiële bijdrage leveren aan het verwezenlijken van een comfortabel binnen- en buitenklimaat. Avalon biedt u een uitgebreid programma op het gebied van Outdoor Living en Window Solutions, waarmee u in luxe kunt genieten van de uiteenlopende aspecten van de vier seizoenen van het Nederlandse klimaat. Of u nu op zoek bent naar een flexibele overkapping voor uw terras, het creëren van een extra leefruimte of gewoon een lekker plekje om tot rust te komen….. samen met u kunnen we dit volledig naar wens invullen. Met de systemen van Avalon zorgen we ervoor dat u één bent met de tuin en in stijl kunt genieten van een verlenging van het buitenleven. In de showroom van 500m2 worden de nieuwste trends op ware grootte gepresenteerd en wordt uitgebreid de tijd genomen voor een maatwerkadvies. Avalon werkt met Europese topleveranciers die een hoog kwaliteitsniveau hanteren in productie en servicegraad. Daarnaast staan duurzaamheid, innovatie, specialistisch maatwerk, een complete ontzorging van A tot Z, oplossingen met oog voor esthetiek en een vakkundige montage hoog in het vaandel. De betrokken medewerkers van Avalon doen er alles aan om uw verwachtingen waar te maken. Onze persoonlijke begeleiding en passie voor het vak maken Avalon tot dé ideale partner om gezamenlijk uw dromen te realiseren!