Dekazon een top bedrijf! met top medewerkers.

Mijn ervaring is als volgt: een fantastisch resultaat met creativiteit, oplossingsgericht, gevoel voor stijl, een enorme passie met een geweldige service, kortom een superrr bedrijf.

• Tips en verbeterpunten: Ik zou even niet weten wat
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

fantastisch bedrijf met bevlogen personeel

Langs deze weg wil ik jullie als bedrijf AmbianceDekazon, namens alle betrokken bewoners, ontzettend bedanken voor de prettige wijze waarop jullie zijn bezig geweest met het plaatsen van de screens, zonweringen etc op ons appartementencomplex. Onze appartementen hebben zo een schitterende uitstraling. Iedereen was bijzonder te spreken over de servicegerichtheid en vriendelijkheid van jullie medewerkers. Met vriendelijke groet, namens de VVE Ruud Liebrechts

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: neen

TOP Bedrijf!

Met Dekazon heb ik alleen maar prettige ervaringen. Op 2 locaties heeft dit bedrijf tot volle tevredenheid zonwering en rolluiken vakkundig geïnstalleerd. Geen probleem om na een verzoek nog eens te komen om het op WiFi aangesloten systeem nogmaals uit te leggen en te demonstreren.

• Tips en verbeterpunten: Nee
  • Ervaring met product: Besturingen

Mooi product, goed geïnstalleerd.

Dekazon heeft screens op maat geleverd en geïnstalleerd voor onze veranda. Precies de schaduwoplossing die we nodig hadden, waar andere bedrijven twijfelden over de haalbaarheid. Ook een vrijstaande overkapping met beweegbare lamellen hebben wij van Dekazon betrokken. De producten zijn van hoge kwaliteit en zien er prachtig uit. Minpunt bij ons was de (te) lange levertijd. Uiteindelijk is echter alles naar tevredenheid opgelost!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Afspraken beter nakomen en beter communiceren.

Toppers!

In het voorjaar hebben wij via een puzzel in de huis aan huis krant een Luxaflex hordeur gewonnen en die konden we heel goed gebruiken in onze nieuwbouwwoning, dus super blij natuurlijk. We hadden een dubbele deur nodig en deze is voordat het mooie weer begon, nog geplaatst. Helaas liep de deur niet soepel. We hebben daarover contact gezocht en zijn ze langs geweest. Het probleem kon niet verholpen worden (waarschijnlijk een productiefout wat niet vaak voorkomt bij Luxaflex) dus hebben ze gewoon nieuwe deuren geleverd. Inmiddels zijn ze geplaatst en ze lopen op rolletjes....PERFECT! Wij raden Ambiance Dekazon dus zeker aan! *vriendelijk personeel *meedenkend *perfecte service AMBIANCE DEKAZON EN LUXAFLEX BEDANKT! 🌞👍🏻

• Ervaring met product: Horren

Goed meedenken qua kleur etc..

Wij hebben rolluiken en een zonnescherm allemaal in dezelfde kleur, hier adviseerde ze ons goed over. Het hangt heel strak in de gevel, de monteurs werkte heel netjes en waren aardig

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Schandalig

Op 12 juli een hordeur en twee inzethorren voor ramen in het appartement van mijn moeder besteld. Na vele telefoontjes tot op heden geen offerte gekregen. Vele beloftes maar niet 1 is er nagekomen. Zelfs vandaag nog de belofte dat ik vanmiddag zeker teruggebeld zou worden.....maar wederom niets gehoord. Dekazon kan de bestelde horren houden (Als ze al ooit besteld zij bij de fabrikant). Mijn moeder neemt ze zeker niet meer af! Wat een blamage!

• Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Goed advies en uitstekende service

Ik had horren, hordeuren, en buitenzonwering nodig voor mijn tuin en de eerste verdieping. Op basis van het advies heb ik voor mijn eerste verdieping gekozen voor buitenlamellen: ideaal en heel erg chique! De warmte blijft buiten en ik kan toch nog naar buiten kijken. Ook zorgen deze lamellen voor privacy in de winter. Alle buitenzonwering gaat via een somfy systeem automatisch uit bij veel zon. Dit kan ik ook via de app op afstand regelen: fantastisch! Ik kom thuis in een koel huis en een koele slaapkamer. Daarbij gaat de zonwering voor mijn tuin automatisch weer "in" wanneer het bewolkt wordt. Bij regen geen nat doek dus. De windsensor in het doek doet zijn werk: als het te hard waait gaat de buitenzonwering netjes in. In het werk (bevestiging) werd er voorzichtig en schoon gewerkt. Ook kon ik tijdens het werk nog sparren met de heren. Ze denken echt met je mee. Ik wilde voor mijn automatische zonwering in mijn slaapkamer boven (lamellen) stroom van zolder pakken en dit was niet makkelijk. Omdat mijn (nieuwbouw)vloer te dik bleek voor een reguliere boor, moesten ze een andere boor regelen om dit voor elkaar te krijgen en dit lukte netjes de volgende dag. Door een verkeerde fabrieksinstelling kon ik op dag 2 mijn lamellen boven niet helemaal meer kantelen. Toen ik dit de volgende dag doorbelde kwam er gelijk dezelfde dag nog iemand langs die dit voor me regelde (in de regen). Echt klasse! Goed advies, nette bevestiging en goede nazorg :) Helemaal tevreden.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Als het regent komen er druppels door de naden.. maar een zonwering is ook niet gemaakt voor regen
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Top service ook als het tegenzit.

We hebben een uitdagend huis om rolluiken te plaatsen maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen en zeer netjes geplaatst. We zijn er erg blij mee!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Jammer dat een tweede bezoek nodig was ivm te kort aan materiaal.
  • Ervaring met product: Rolluiken

Goed en betrouwbaar bedrijf dat afspraken na komt.

Dekazon heeft in de loop van 7 jaar inmiddels 3 zonneschermen voor ons geplaatst/verplaatst. Nooit een probleem ondervonden. Prima voorlichting en geplaatst door vriendelijke en bovenal vakkundige monteurs.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Goede service en snelle plaatsing van de rolluiken

We werden erg goed geholpen in de showroom en de rolluiken werden snel geplaatst.

• Ervaring met product: Rolluiken

Erg te spreken over de deskundige uitleg, levertijd en montage..geen bla bla...gewoon zoals het moet!

• Ervaring met product: binnenzonwering

Je krijgt bij Ambiance Dekazon Apeldoorn een uitstekend advies en service. Er wordt alle tijd voor de klant genomen. Ook de montage van onze houten jaloezieën en rolgordijnen was keurig, netjes en snel. Echt voortreffelijk.

• Ervaring met product: binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Geen verbeterpunten te vinden. Er valt niets negatiefs op te merken.

• Ervaring met product: rolluiken

We werden in de showroom goed en hartelijk ontvangen, ze nemen echt tijd voor je. We zijn goed geadviseerd over raambekleding, screen en horren. Voor en nadelen, opties, alles werd besproken zodat we een goede keus konden maken. Dit was een verademing nadat we in twee andere winkels kortaf en onvakkundig te woord waren gestaan. De prijs bij Dekazon was vergelijkbaar met andere offertes, net iets scherper, zodat ook de prijs/kwaliteit uitstekend is. Ook het maken van afspraken, de montage, de afwerking, zeer goed. Wij zijn zeer tevreden en gaan de volgende raambekleding ook hier bestellen.

• Ervaring met product: buitenzonwering|binnenzonwering

Na een goed advies voor een moeilijk dak hebben we een zonwering op de serre laten plaatsen. Het is een hele mooie oplossing geworden. Top geregeld👍🏼

• Ervaring met product: buitenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Houdt de klanten op de hoogtr

Prachtige oplossing gevonden voor onze niet standaard vraag voor binnen zonwering. Ben zeer tevreden met het eindresultaat. Maken het meer dan waar.

• Ervaring met product: binnenzonwering|overige

Dekazon heeft een prima product geleverd. Ook na jaren geen problemen met het product. Goede service.

• Ervaring met product: rolluiken
  • Tips en verbeterpunten: Spreek van tevoren goed af wat de gespecificeerde kosten zijn, dat geeft duidelijkheid.

Ambiance dekazon heb gebeld nadat een ander bedrijf geen oplossingen had, en problemen niet opgelost konden worden. ik stond versteld van de goede snelle service en ze zijn zeer klantvriendelijk .ze lopen ver vooruit met de kennis van zaken .als u problemen heeft bel ambiance dekazon .zij lossen de problemen op als sneeuw voor de zon. Nogmaals bedankt allemaal. Met vriendelijke groet john.

• Tips en verbeterpunten: Geen

Zeer positieve ervaring. Met het aanschaffen van een Onderzonwering voor een terrasoverkapping en het plaatsen hier van. Zeer nette en professionele monteurs en leverde goed werk af. (Raad iedereen ambiance zonwering aan.)

• Ervaring met product: buitenzonwering|overige
  • Tips en verbeterpunten: Iets meer transparantie in de kosten.

2 sterren: slechter dan verwacht

Met de afdeling zonwering goede ervaringen uit het verleden. Echter voor kozijnen is het een ander verhaal. Gebrekkige communicatie, afspraken niet nakomen en uiteindelijk niets meer van ze gehoord. Heel jammer, want de producten zijn uitstekend.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: buitenzonwering|overige
  • Tips en verbeterpunten: Beloof niets wat je niet kunt waarmaken en zeg het gewoon eerlijk als je iets niet kan of wil leveren.

Eerlijk advies.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ervaring met product: buitenzonwering|binnenzonwering|rolluiken|horren|besturingen|overige

Zeer nette mensen in taal en omgang, leveren zeer goede en mooie producten

• Ervaring met product: buitenzonwering

Snel en adequaat advies. Perfecte montage

• Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Meer transparantie in de kosten meer en minder werk zelf te kunnen zien

Ik had reeds een mail gestuurd waarin ik aangegeven heb dat ik tevreden ben over het geleverde werk.

• Ervaring met product: overige
  • Tips en verbeterpunten: Ik vond de levertijd van 10 weken wel aan de langdurige kant maar was hierover tijdens verkoopgesprek geinformeerd.

Europaweg 216

7336AR Apeldoorn

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!