Doen wat is gezegd!

Wij hebben een uitstekende ervaring met Dekazon. Goed advies, zij hebben gedaan wat de afspraak was. Wij wonen sinds kort in een nieuw appartementencomplex. Wij hebben het één en ander voorbij zien komen. Dekazon is niet de goedkoopste maar behoort wel tot de betere. Wij zijn enorm blij en trots op de glazen wand die geplaatst is door Ambiance Dekazon.

• Ervaring met product: Balkon- en serrebeglazing

Goed advies, mooie kwaliteit, alles afgehandeld volgens afspraak

Na goed advies gekozen voor zonwerende rolgordijnen (Verosol) voor ramen op z-o en z-w zijde. Deze hete zomer (2022) minstens 3 grd lagere temperatuur in huis t.o.v. niet zonwerende rolgordijn. Veel prettiger atmosfeer in huis, airco veel minder gebruikt. Ook heel plezierig vanwege energie besparing ! Helemaal tevreden!

• Ervaring met product: N.v.t.

Wij hebben een goed advies gesprek gehad. De twee medewerkers die het scherm moesten bevestigen hebben dat op vakkundige wijze gedaan. Daarbij waren zij erg vriendelijk. Toppers!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Goed advies en goede service.

Denny heeft ons zeer goed geadviseerd over een groot uitvalscherm en 3 screen’s en daarna is alles perfect gemonteerd door zijn collega’s en wij zijn daarom heel tevreden over Ambiance Dekazon.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

PRIMA GEADVISEERD EN UITSTEKEND GEMONTEERD GEWELDIG!

Wij hebben op 20 mei 2022 Rolluiken laten installeren door Ambiance Dekazon. Vanaf het bezoek aan de showroom tot de advisering is alles prima verlopen. Dan komt het belangrijkste moment de installering, die overtrof onze verwachting. Twee erg vriendelijke heren van Ambiance Dekazon hebben de rolluiken in goed overleg vakkundig en keurig gemonteerd. Wij zijn 100 % tevreden! Roel Veenhuizen

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Beter kan niet.
  • Ervaring met product: Rolluiken

Vandaag 18 Mei 2022 zijn de nieuwe rolluiken geplaatst helemaal top vakkundig en netjes door twee medewerkers vanAmbiance - Dekazon. Wijn zijn helemaal tevreden zowel voorlichting en het afhandelen Ambiance - Dekazon ga zo door. Bedankt.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Wees blij met uw medewerkers.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Eerlijk en deskundig advies, gezellige showroom, geweldige koffie!

De entree van de showroom van Ambiance Dekazon weerspiegelt het tuinleven en nodigt uit plaats te nemen op de loungeset om rustig om je heen te kijken naar alle mogelijkheden op het gebied van zonwering. Na een gezellig, informatief gesprek met medewerker Danny, een rondje door de showroom en een overheerlijk kopje cappuccino, was de keus voor een rolluik op basis van diverse stalen en voorbeelden voor mijn slaapkamerraam annex balkondeur snel gemaakt. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat, maar moet nog even geduld hebben! Wordt vervolgd...

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Prachtig bedrijf, en dat al jaren lang!

Toch een fijn bedrijf. Met goed overleg ook de juiste prijs betaald! Vroeger ook al het nodige besteld, toen in een andere woning. Ook dat was altijd prima geregeld. Leuke vriendelijke mensen! Mooie kwaliteit!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Top kwaliteit en goede monteurs

Op 4 februari 2022 Roma buitenjaloezieën laten plaatsen. Vanaf verkoop meedenken met onze wensen tot aan meedenken bij de installatie. Erg tevreden over de montage door de ervaren monteurs van Dekazon.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Mooie producten en goede service

Afgelopen maand zijn bij ons (buiten)screens geplaatst. We zijn goed voorgelicht over de verschillende producten die Dekazon op dit gebied verkoopt. De screens zijn ter plaatse ingemeten en prima geïnstalleerd door vakkundige service medewerkers. Toen bleek dat de geleiderails bij één van de ramen te kort waren ingemeten werd dit zonder gedoe opgelost.

Gulheid Novoferm carport kap

Dekazon Apeldoorn blijkt een hartelijk en gul bedrijf! De knopjes vd kap van mijn Novoferm carport was kapot. Er bleek nog zo'n kap in het magazijn te liggen. (Dank voor het zoeken!) Voor 15 euro mocht ik 'm ophalen. Ze hadden me ook 300 euro kunnen vragen. Dankjewel Dekazon! Jullie hebben er een fan bij! Groeten, Mireille uit Apeldoorn.

• Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.

Textieloverkapping Weinor Plaza Viva en Roma buitenjaloeziën

We kwamen naar Dekazon voor binnenzonwering voor onze kunstofkozijnen. Denny hoorde onze wensen aan en liet ons verschillende opties zien, waaronder buitenzonwering. Dit leek ons wel wat. Ze kwamen aan huis opmeten. Super service! Na plaatsing erg te vreden. Ziet er echt super uit!

perfect!

Goede voorlichting door Danny. ter plaatse de situatie opnemen en kijken wat passend is bij de woning. We hebben mondelinge afspraken gemaakt voor situaties met onvolkomenheden. Nou die zijn er geweest. En wat hebben jullie dat perfect opgelost. Geen discussies, gewoon opgelost met goede nazorg van Reinier. Ga door op deze weg.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Topbedrijf met hele vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Wij hebben afgelopen zomer hordeuren, screens en een uitvalscherm(zonwering) laten plaatsen. Hier zijn wij super tevreden mee. Wat een fijne, meedenkende, vakkundige en servicegerichte medewerkers! Wij kunnen Dekazon van harte aanbevelen!!

• Ervaring met product: Overige

Vakkundig bedrijf

Na een goed en gedegen advies heb ik heb bij Ambiance Dekazon plissés besteld. Tijdens het uitzoeken en inmeten van de "top down / bottom up" plissés is er goed overleg geweest en heeft de adviseur goed advies gegeven. Dekazon verkoop het product waar hij achter staat, staat Dekazon er niet achter dan verkopen ze liever niet, dan het verkeerde. Na het goede advies en kiezen van de kleur, is er een afspraak gemaakt voor het leveren en monteren van de Plissés. De monteur kwam binnen de afgesproken tijd en heeft de plissés vakkundig gemonteerd. Ook mijn complimenten over de nazorg en service.

• Ervaring met product: Raamdecoratie

Correct en klant volgend

Prima voorlichting, duidelijke afspraken, en vakkundige installatie!

• Ervaring met product: N.v.t.

Wat een prachtig bedrijf.

Goed advies gehad, nieuw doek op ons zonnescherm. Prettige medewerkers, erg klantvriendelijk. Verstand van zaken. Blij met Ambiance Dekason.

• Tips en verbeterpunten: Zo Doorgaan
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Geweldig. Had klemmetjes nodig voor horren. Kreeg ze GRATIS mee. Prima service.

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Horren

Helemaal TOP

Wij zijn zeer tevreden over de adviezen die wij gekregen hebben van Denny. Wij hebben 2 Veranda's uitgezocht van het merk Renson, pracht en degelijk product. Wat uiteraard ook heel belangrijk is , dat de monteurs goed werk leveren en dat is zeker heel goed uitgevoerd! We zijn heel tevreden met het eind resultaat.

• Tips en verbeterpunten: geen
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Goed advies, mooie producten en uitstekende service.

Voor onze nieuwbouwwoning waren we op zoek naar buitenzonwering. Ambiance Dekazon heeft ons hierover van uitstekend advies voorzien en dacht actief mee om de alles zo mooi mogelijk in te passen. Hun deskundige monteurs hebben uiteindelijk meerdere screens en een knikarmscherm gemonteerd. Fijn en professioneel bedrijf!

Topprodukt geleverd door topbedrijf

Wij hebben onlangs 3 uitvalschermen besteld en laten plaatsen. Vanaf het eerste belletje om een afspraak te maken, tot het leveren en installeren van de schermen alleen maar positiviteit. Daar het om 3 uitvalschermen ging, geplaatst op een 1/2 rond balkon, hebben ze nauwkeurig uitgerekend hoe de verdeling en maten uitkwamen, zodat het een mooi geheel vormt. De offerte is netjes. De levering vond op afgesproken tijd plaats en de montage verliep vlot en rustig. Vakbekwame monteurs, die ook alles netjes hebben achtergelaten. We hebben meer producten van dit bedrijf en het bedrijf is echt een aanrader. Danny, bedankt voor het goede, betrouwbare advies, levering en monteren van onze uitvalschermen

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Goed maatwerk advies en montage van mooie buitenjaloezieën

Waar mijn vrouw en ik er onderling er niet uitkwamen wat we wilden als binnenraambekleding voor de nieuwbouwwoning, wees Denny Lesnussa van Ambiance Dekazon ons op de mogelijkheid van buitenjaloezieën. We waren direct heel enthousiast en hebben het toe laten passen zowel boven als beneden voor de ramen! Aan de voorkant van ons huis zit een grote erker. Hier is een hele mooie oplossing voor bedacht door de bak van de buiten jaloezieën als 1 geheel om de hoeken door te laten lopen. Dit stukje maatwerk zorgt ervoor dat de buiten jaloezieën één mooi geheel vormen met de hele woning. Ook werd ons gewezen op mogelijkheid om te kiezen voor het Tahoma-systeem van Somfi met de aanvulling van een lichtsensor. Dit werkt echt fantastisch!! Bij de montage is het systeem uitgebreid uitgelegd en inmiddels hebben we de jaloezieën zo ingeregeld dat ze automatisch in verschillende standen gaan bij verschillende lichtmetingen en/of tijden van de dag. Kortom wij zijn ontzettend blij met deze buitenjaloezieën. We vonden het spannend omdat je het nog niet zoveel ziet en je dus niet helemaal goed weet hoe het echt zou gaan staan. Maar het ziet er aan zowel de buitenkant als de binnenkant heel mooi en vooral sfeervol uit. Ook het advies en begeleiding bij de montage was heel netjes en volledig. Wat wij daarnaast ook heel correct vinden is dat er bij een jaloezie een meetfout is gemaakt, maar dit is vervolgens super netjes opgelost door Danny. Een foutje kan iedereen maken, maar het gaat om hoe het uiteindelijk opgelost wordt en dat is heel correct gedaan.

• Tips en verbeterpunten: geen

Klantgerichte service

De vriendelijke professionele monteurs hebben ons probleem op een correcte manier opgelost.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Een prima produkt en uitstekende service

Vorig jaar hebben we screens laten installeren bij ons huis. We kregen goed advies over de mogelijkheden en materialen en de installatie verliep vlekkeloos. Na een paar maanden hadden we problemen met een motor van een van de screens. Na een telefoontje stond direct een monteur op de stoep die de motor heeft vervangen en het probleem direct oploste. We hebben de screens nu ongeveer driekwart jaar en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het produkt en de geleverde service.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Ga zo door.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Goede service en vlotte hulp.

Zelfs bij de kleinste problemen vlotte, deskundige en vriendelijke hulp. Voor de volgende keer ga ik eerst weer hier naar toe.

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!