Zeer deskundige adviezen bij het inmeten en toen er een 'probleem' was, werd dit keurig opgelost. Afspraken werden altijd op tijd en correct nagekomen.

• Ervaring met product: buitenzonwering|binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: controleren of leveranciers wel alles meesturen, ging bij ons 2x mis (te korte snoeren Luxaflex en Connexcoon Roma).

Geachte heer M J, Bedankt voor uw positieve beoordelingen. Wij vonden het zelf ook erg leuk deze mooie klus voor u uit te voeren. Bedankt ook voor de extra tip. Helaas hadden beide leveranciers inderdaad iets vergeten mee te leveren. Waarom we niet al onze binnen komende producten extra controleren heeft te maken met dat de kans op beschadigen van deze producten aanzienlijk hoger is wanneer de dozen reeds zijn geopend. We wensen u heel veel plezier van uw producten. Met vriendelijke groet, Ambiance Tetteroo

Er is door de monteurs op en zeer nette wijze gewerkt. Voorkomend en beleefd hebben zij een kwalitatief goed product neergezet waar je als bedrijf trots op kunt zijn.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ervaring met product: balkon- en serrebeglazing

Zeer goed advies gekregen voor keuze zonwering aan buitenzijde woning en een rolsysteem voor onze garagedeur. Levering en montage volgens schema en zeer vakkundig! Uitstekende service.

• Ervaring met product: buitenzonwering|rolluiken

Goed geholpen in de winkel. Zeer deskundig duidelijk advies. Fijne monteurs die het werk zorgvuldig uitvoerden tot de kleinste details!

• Ervaring met product: buitenzonwering

Vakmannnen kwamen de zonwering monteren

• Ervaring met product: buitenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Van te voren beter voorlichten hoe de aansluiting gaat plaatsvinden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

6 dagen geleden prijsopgaaf gevraagd. Alleen de automatische reactie dat er spoedig een prijsindicatie komt en verder geen antwoord, nix nada. Ik weet de reden niet maar stuur bij drukte bv ff een berichtje dat t even duurt, it only takes a minute.....

• Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Tja als dit je eerste klantcontact is dan weet ik nog wel wat verbeteringen.

Geachte Teus de Leeuw, Bedankt voor uw reactie. Spijtig om te zien dat hij op deze manier is verstuurd. Een extra mailtje of belletje was misschien makkelijker geweest. Naar aanleiding van uw bericht bleek onze indicatie naar het verkeerde mail adres te zijn verstuurd. Dit hebben we gelijk aangepast in ons systeem en u heeft als het goed is gelijk de indicatie alsnog ontvangen in uw mail. Helaas kunnen ook wij een fout maken. Wij hopen dat u veel plezier beleefd van uw gekozen product bij 1 van onze collega dealers uit de regio. Met vriendelijke groet, Ambiance Tetteroo

Ik ben zeer tevreden

• Ervaring met product: binnenzonwering

Goede voorlichting in de showroom, hoge kwaliteit materiaal, vakkundige montage, we zijn heel tevreden.

• Ervaring met product: buitenzonwering|binnenzonwering|horren
  • Tips en verbeterpunten: De afgesproken tijden van de montage liepen wel een beetje te veel uit.

good advies +perfect geleverd/gemonteerd screen = (nog) een tevreden klant :)

• Tips en verbeterpunten: geen

Nazorg en garantie kan ik niet beoordelen. Nazorg niet gehad, garantie nog niet van toepassing.

• Ervaring met product: buitenzonwering

Prima voorlichting. Leveren kwaliteitsproducten. Snelle levering en zeer nauwkeurige en nette montage. Roma Rolluikken laten plaatsen. Zeer mooie en goede kwaliteit. Eindresultaat is prachtig!

• Tips en verbeterpunten: geen

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met product: buitenzonwering|rolluiken

De firma Tetteroo nam direct de order met aanbetaling over van failliete collega. Een hele warme douche voor deze mensen. Alles geweldig verzorgt en wij genieten nu van onze plisségordijnen.

• Ervaring met product: binnenzonwering

Wij zijn zeer tevreden over de deskundige adviezen, snelle opgave van prijs, goede kwaliteit van het geleverde product, vlotte medewerking bij het wijzigen van een kleurnummer etc. De monteurs die het scherm kwamen bevestigen hebben keurig gewerkt en alles netjes achtergelaten. Ze kwamen zelfs met een betere oplossing dan we zelf hadden bedacht om stroom bij het scherm te krijgen. Super tevreden! Fam. van Zanten -Griekspoor

Geen aanmerkingen.

• Ervaring met product: buitenzonwering|rolluiken
  • Tips en verbeterpunten: Geen aanmerkingen.

• Ervaring met product: horren

• Ervaring met product: buitenzonwering

Netjes geholpen in de winkel, goed en eerlijk advies. Alle afspraken zijn nagekomen. En 2 prima installateurs die optimistisch en goed gehumeurd aan de slag gingen en keurig werk hebben afgeleverd, complimenten!

• Ervaring met product: buitenzonwering|terrasverwarming
  • Tips en verbeterpunten: De factuur graag wat gedetailleerder opsplitsen, stond nu maar een bedrag, hoewel verschillende onderdelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een hele harde tik bij uitdraaien armen zonwering! Twee monteurs over de vloer gehad die omdat tijdens hun aanwezigheid geen tik te horen was verder niets hebben onderzocht en alleen een beetje met een spuitbus wat hebben ingespoten. Nog geen 10 minuten geweest. (Factuur van 37,50 euro) Later zelf geconstateerd dat een (hoogte) stelmoer los zat!!! Deze met een sleutel vastgedraaid en de tik was weg en is weggebleven. Met de baas van het bedrijf contact gehad maar er werd niet naar mij geluisterd. Geen tik of geluid, geen controle van wat dat ook. Een raar en voor mijn gevoel een uiterst ondeskundig verhaal. U bent als het om nazorg gaat dus gewaarschuwd.

• Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: buitenzonwering

Beste Jan, Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service terwijl juist service bij ons in het hoogste vaandel staat. Ik zou hierbij graag onze kant van het verhaal willen aangeven: U heeft ons benadert omdat uw zonnescherm een tikgeluid maakte. We hebben met u een afspraak ingepland zodat er 2 monteurs bij u zouden langskomen om de klacht te beoordelen en hopelijk op te lossen. Tijdens dit gesprek is aangegeven dat de minimale kosten hiervoor (2 man, voorrijkosten en maximaal ½ uur arbeidsloon) € 75,- zullen bedragen. Vervolgens is er tijdens het bezoek van onze monteurs in uw scherm geen tik gehoord. Natuurlijk is dat vervelend als er monteurs voor uw deur staan. Om u toch zoveel mogelijk te helpen, hebben de monteurs onderhoud uitgevoerd aan uw zonwering door de draaiende delen te smeren. De meeste tikkende geluiden ontstaan namelijk in de veren en draaiende delen van de arm door achterstallig onderhoud. Onderhoud aan een mechanisch apparaat als zonwering is toch zeker 1 x per jaar noodzakelijk. Dat uiteindelijk blijkt dat een bout niet goed vastzat in uw scherm is vervelend. Dat u verwacht van onze monteurs dat ze bij een reparatie bezoek alle boutjes, moertjes, schroefjes etc. moeten controleren is voor ons niet te realiseren. Vervolgens hebben wij zelf de factuur gehalveerd omdat we het verveld vonden dat we de klacht niet hebben kunnen vinden bij ons bezoek. Wij vinden gedeelde kosten een net gebaar naar u toe. Het is spijtig dat u dit anders heeft ervaren. Wij wensen u nog veel plezier met uw zonnescherm. Ambiance Tetteroo

we werden vriendelijk en deskundig geholpen. We kregen de tijd om een keuze te maken. Montage meer dan goed te noemen heel erg netjes te werk absolute aanrader.

• Ervaring met product: buitenzonwering

Ik had graag alleen maar tienen gegeven, maar dat is ongeloofwaardig. Vandaar dat ik het slecht te verwijderen restant aluminiumsplinters in de tuin maar als minpunt heb opgevoerd (ik moet toch wát?). Verder klopte de voorinformatie, de levertijd (sneller dan beloofd) en de montage (op de aluminiumsplinters na!). De prijs is robuust, maar dat zijn de rolluiken ook, dus de prijs-kwaliteitsverhouding deugt.

• Ervaring met product: rolluiken
  • Tips en verbeterpunten: Verhinderen dat er restanten aluminium (van het bijzagen) in de tuin terechtkomen. Of ze verwijderen. PS: het noteren van klantervaring geschiedt op basis van vrijwilligheid, dus het staat raar dat vragen met een sterretje 'verplicht' zijn.

Het advies en in meten op maat aan huis gaven direct een gevoel van kwaliteit en vertrouwen. Ook bij de plaatsing werd alles goed geinstaleerd en toegelicht. Het was niet de goedkoopste offerte maar de keuze meer dan waard gezien alle extra service.

• Ervaring met product: rolluiken

Advies, Sunway electrische rolgordijnen, installatie en aftersales een dikke tien en dat tegen een schappelijke prijs. Onze woon-, eet- en slaapkamer voelen eindelijk aan als thuis.

• Ervaring met product: binnenzonwering

Keurige service; snel en professioneel

du Meelaan 594 2722ZM Zoetermeer

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!