Geweldige ervaring...top bedrijf

Er zijn 2 elektrische zonneschermen en een lichtbalk overgeplaatst van het ene appartement naar een andere. Dit was een bijzondere operatie waarbij o.a. deskundigheid een vereiste was. En die was er...grote klasse..... vakmensen!!! Om aan te bevelen 👌👌👌👌 Goed werk afgeleverd 💪

• Tips en verbeterpunten: Nvt
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste Nel en Gerard, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten op de nieuwe plek en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Super geholpen, van het advies in de showroom tot aan de keurige monteurs bij het plaatsen.

In de showroom werd ik zeer netjes te woord gestaan en kon de verkoper mij precies vertellen welke producten pasten bij mijn wensen. Ook bij de montage waren er 2 nette monteurs die alles goed, snel en professioneel hebben gemonteerd. Ik ben super blij met het eind resultaat.

• Ervaring met product: Raamdecoratie

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Keurig op tijd en perfect geleverd.

Deskundige mensen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!!

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Binnenzonwering

Beste Cock, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Nette monteurs, goed geholpen en mooi resultaat.

Zonwering nodig, geen standaard afmetingen en lastig te plaatsen. Ambiance Tetteroo heeft, mede door jarenlange ervaring, hier goed op gereageerd met prachtig resultaat.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste Michiel, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Prachtig scherm netjes gemonteerd

Enorme uitval over ons hele balkon. Net een serre aan het huis heel veel plezier van. Goede service

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Soms even een update over de planning.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren, Besturingen

Beste Eddy, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Van begin tot eind was de service uitstekend, we werden goed geadviseerd en zijn super tevreden met de. producten!

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken

Beste Joey, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Mooie ontwerp, goed geplaatst

Prachtig weggewerkt, mooi opgeleverd door een gemotiveerde crew

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Besturingen

Beste Stuart, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Een afrader voor iedereen die in 1x een overkapping wilt plaatsen

Ik raad iedereen af om hier een overkapping te kopen en te laten plaatsen. Wij zijn ondertussen 2 jaar verder en er moet nog steeds een monteur langskomen om alles te herstellen ect. De verkoop ging snel en vriendelijk (totdat je betaald hebt). Ervaren monteurs die dit systeem kan plaatsen hebben ze niet! Dus je bent gewaarschuwd.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Tips en verbeterpunten: Teveel om op te noemen
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Arrogant

Na twee maal geprutst aan een gemelde storing aan een knikarm, brak deze op een van de heetste dagen van het jaar af. Gelijk te horen gekregen dat pas eind September iemand langs kan komen. Ook was ik niet (meer) bekend in het systeem?!. Alles dus arrogant afgehandeld en zeker niet zoals het een aantal jaren geleden was bij de vorige eigenaar. Mijn advies; ga naar een andere aanbieder, dat scheelt je veel ellende later.

• Tips en verbeterpunten: Luister beter naar de klant
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat u zo over ons denkt. Helaas is het zo dat (goede) monteurs niet voor het oprapen liggen. Hierdoor hebben wij erg veel last gehad dat we bepaalde opdrachten niet binnen een nette termijn konden afronden. We hebben geprobeerd iedereen daar zo goed als mogelijk van op de hoogte te brengen. Natuurlijk hebben wij dat ook liever niet, maar het was deze zomer helaas even niet anders. We hopen u in de toekomst alsnog te mogen helpen wanneer dit noodzakelijk is. Ambiance Tetteroo

Goed mee gedacht in oplossing waarbij zonnescherm qua vorm en kleur goed in het kozijn past. Resultaat is heel goed. Het is erg netjes afgewerkt.

• Ervaring met product: rolluiken
  • Tips en verbeterpunten: Tijdiger melden als een afspraak niet door kan gaan in verband met weersomstandigheden.

Beste Hylke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Bijzonder tevreden, reeds vele jaren

• Ervaring met product: binnenzonwering

Beste Herman, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Netjes de shutters alles zoals besteld geleverd en opgehangen.

• Ervaring met product: overige

Beste Bart, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

• Ervaring met product: rolluiken

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Fraaie strakke aluminium zonneluifel die z'n werk goed doet en uitstraling van mijn woning totaal veranderd heeft. Het was alleen even qua constructie wat puzzelen om de luifel zuiver waterpas te krijgen en houden. Keurig opgelost al waren daar wel een paar afspraken voor nodig. Prima service!

Professioneel en efficient

• Tips en verbeterpunten: Levertijd is an de lange Kant

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Motor van de zonwerking was kapot. Postief is dat de levering eerst 6 weken zou duren en dat het na twee weken opgelost was door ook op de zaterdagen te werken. Dit betekent dat de klant en zijn wensen voorop staan. Heel fijn.

• Ervaring met product: buitenzonwering

Beste Marjon, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Alles is naar wens en volgens afspraak gegaan. Indien wij in de toekomst wederom iets nodig hebben zullen wij zeker van uw diensten gebruik maken.

• Ervaring met product: horren

Beste Fred, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

In de Showroom prettig geholpen , duidelijk uitleg over de producten . Ook de afspraak voor het monteren liep goed , mooi op tijd en aardige en nette jongens die wisten waar ze mee bezig waren. keurig gewerkt. Al met al , een tevreden klant.

• Ervaring met product: buitenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Geen .

Beste Ton, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: buitenzonwering

Beste Mirjam, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Beste Suzanne Smit, Langs deze weg onze Hartelijke dank voor de geleverde goederen, montage en service. In deze tijd, alles via internet bestellen is de service van uw firma perfect te noemen. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de geleverde en gemonteerde zonwering, zowel binnen als buiten. Bij een ieder aan te bevelen! Wij maken heden de laatste rekening aan u over en bedanken nogmaals voor uw service. Een vriendelijke groet van Dick en Nel Sanou Handelrode 15 2717 EL Zoetermeer.

• Ervaring met product: buitenzonwering|binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: GEEN Zie onze beoordeling.

Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

prima eindoordeel. Met dit bedrijf kan je rustig in zee gaan Hebben een tevreden gevoel met het geleverde.

• Ervaring met product: buitenzonwering

Beste Fons, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Goed advies, 2x inmeten (voor de zekerheid). Ondanks wat later in de middag dan gepland door eerdere tegenslagen die dag, werd de montage van de dubbele plissé-hordeuren opgewekt, snel en vakkundig uitgevoerd, met oog voor detail. Bedankt Remco en Coen !! (Nazorg en garantie nog niet van toepassing)

• Ervaring met product: horren
  • Tips en verbeterpunten: Het zou fijn als de klant even wordt gebeld, als het onverwacht wat later blijkt te worden. Planning was tussen 14 en 16 uur. Werd 17.30 uur.

Goede ervaring met Ambiance Tettero. Vandaag een nieuw zonnescherm laten plaatsen. Echt vakmensen. Netjes gemonteerd en alles keuring uitgelegd.

• Ervaring met product: buitenzonwering

Wat heb ik aan bovenstaande kwalificaties nog toe te voegen. Prachtige producten geleverd en vakkundig gemonteerd gekregen. Een bedrijf met mensen die weten waar zij het over hebben en goed doen wat ze moeten doen. Ook nog even de nieuwe buitenlamp meegemonteerd tijdens het aansluiten van de bedrading voor de elektrische bediening van de schermen. Heel attent!

• Ervaring met product: buitenzonwering|besturingen
  • Tips en verbeterpunten: De bedrading op de gevel kan m.i. nog mooier worden gemonteerd als er grijze kniestukjes (haakse bochtjes) beschikbaar zouden zijn, op plaatsen waar met de grijze kunststof pijp hoeken gemaakt worden. Daar kijk je nu - in de afgezaagde pijpeinden - tegen de (inliggende) witte snoeren aan.

Beste Cees, Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ook fijn om te horen dat u nog een extra tip heeft. Deze zullen we zeker verder onderzoeken om te kijken of we onze service nog meer kunnen verbeteren. Wij wensen u heel veel plezier van uw producten. Met vriendelijke groet, Ambiance Tetteroo

Wat direct opviel was de professionaliteit alsmede het meedenken. Omdat wij bij onze verhuizing wat laat erachter kwamen dat we nog wat zonwering miste bood Bobby op een zaterdag aan om einde middag direct langs te komen voor het opmeten van de verschillende ramen. Ook na het bestellen werden wij pro actief op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling. De afspraken als het ging om een snelle levering is Bobby volledig nagekomen. Wij komen absoluut terug!

• Ervaring met product: binnenzonwering

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!