Na melding storing hier snel op gereageerd en dag later de reparatie uitgevoerd. Prima!

Helemaal goed

Kundige en vriendelijke medewerkers in de showroom. Dat geldt ook voor de meneer die alles geplaatst heeft bij ons. Communicatie via e-mail of telefoon verliep vlot en goed. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met product: Binnenzonwering, Raamdecoratie

Snel, netjes en vriendelijk

De monteurs waren ruim binnen de afspraak aanwezig én gereed met de werkzaamheden. De monteurs werkte netjes, lieten niets van rommel achter en ik werkt meegenomen in de aanpak van de montage. Ik kreeg duidelijk uitleg over de bediening (zowel afstandsbediening als het gebruik van de app). De zonwering ligt er mooi bij. Super tevreden over zowel het product, montage als planning en (after)sales. Heel fijn bedrijf!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: blijf het zo doen zoals jullie het nu doen. Gaat meer heel tevreden klanten opleveren
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Besturingen

Prima ervaring

Geleverd conform afspraak. Het plaatsen ging vlot door vakmensen. Zij waren zeer vriendelijk en hebben goed/net werk afgeleverd. We zijn zeer tevreden en blij met het resultaat

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede service en communicatie

Vorig jaar eind van het jaar besloten een nieuw doek in het zonnescherm te laten plaatsen. Deze had helaas iets vertraging vanaf de fabriek waar ik tijdig over werd geïnformeerd. Na levering soepel een afspraak kunnen maken waarna de monteurs op de afgesproken tijd kwamen. Eerder was ik nog gebeld of het op een eerdere dag kon in verband met een uitval maar helaas kon ik zelf niet. Bij de montage bleek het oude toek lastig te verwijderen en was het nieuwe doek ook lastig te plaatsen (o.a. in verband met de harde wind). Door de vakkundige monteurs is het doek er rustig netjes in gezet waarna het een strak geheel is geworden. Groeten, een heel tevreden klant.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Ga zo door.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken, Besturingen

Prima produkt en hele goede service

Goede service goed produkt en snelle levering en goede monteurs

Prima zonwering

Levertijd wel wat lang helaas

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Mooi markiezen procedure plaatsing en communicatie onvoldoende

De markiezen zijn en hangen mooi. Na de bestelling zat geruime tijd tot de eerste plaatsingsafspraak. Op de dag van de geplande plaatsing, op een maandag, was het weer niet geschikt om te plaatsen. Direct zelf op dinsdag contact gelegd voor een nieuwe plaatsingsdatum. Maandag is niemand voor de klant bereikbaar. De medewerkster in kwestie antwoordde dinsdag dat zij moest even overleggen met collega. De volgende dag zelf weer contact opgenomen omdat niet werd terug gebeld. Een andere medewerkster antwoordde, dat zij net terug was van vakantie en niets over kon zeggen. Gelukkig bood een andere medewerker hulp en gaf aan dat de nieuwe plaatsing een maand opschoof. Een mogelijkheid om tussendoor de plaatsing was geen mogelijkheid. De plaatsing zou ongeveer 3 uur duren. Uiteindelijk hebben wij meegaand geduldig afgewacht, hoewel wij meer service en flexibiliteit hadden verwacht. De plaatsingsmedewerkers waren beleefd, hoewel we nog wel een tip voor ze hebben.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Zorg voor bereikbaarheid op maandag voor klanten die vragen hebben over hun bestelling of plaatsing. Zorg voor goede directe communicatie en laat de klant weten over de voortgang van de bestelling. Richt een planning in die ruimte geeft aan mogelijkheden om tussendoor uitgestelde plaatsingen te kunnen doen. Zorg dat het slijpsel van de muren door het boren opgeruimd is voordat het doek wordt geplaatst. Nu hebben we zelf voorkomen dat het nieuwe doek smerig is geworden van het rode muurslijpsel.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

medewerkers zijn beleefd, vriendelijk en werkten erg netjes.

Alle medewerkers, de mevrouw die de afspraken maakte, meneer die kwam opmeten en de mannen die de uitvoering deden waren beleefd, vriendelijk en deskundig. Alles werd netjes weggewerkt. Uiteindelijk hoefde ikzelf niets meer op te ruimen toen de klus klaar was.

Zeer klantvriendelijk

Zowel het contact via email als het fysieke contact is klantgericht, erg prettig.

• Ervaring met product: Horren

Heerlijk extra ruimte erbij met het totaal beglaasde balkon.

Na meerdere insluipingen, diefstal en pogingen daartoe in de buurt, durfde ik niet meer ‘s nachts met balkondeur open te slapen. Het verkeersgeluid van de omleidingsweg is gedempt, de kat kan gewoon naar buiten en vliegjes en spinnetjes vangen. Minder wind en in de winter minder warmteverlies. Fijn, dat de glaspanelen nog op 10 cm kier vast open kan staan op 3 plaatsen. Hele fijne toevoeging met openslaande deuren van de kamer. Geen opwaaiende vitrage meer. Kortom, veel extra buitenwoonruimte. Het geld dubbel en dwars waard.

• Ervaring met product: Balkon- en serrebeglazing

Totale teleurstelling waar het gaat om service / onderhoud

Wij wachten helaas al sinds begin augustus op reparatie van ons glasbalkon; een van de ramen kan al sinds juni niet meer goed open, waardoor de hele glaswand niet meer open kan. In augustus nogal problematisch gezien de hitte. Aanvankelijk na een paar maanden monteur gehad; bleek daarna toch niet goed hersteld. Begin augustus gemeld (‘sorry meneer, we hebben het zo druk met montage en de monteurs lopen op hun tandvlees, maar u wordt gebeld voor een afspraak’), twee maanden later een rappel per mail, maar wij krijgen maar geen contact. Je staat machteloos. Of zou het komen dat we niet hebben gekozen voor een onderhoudsabonnement, omdat wij jarenlang geen problemen hebben gehad en niet elk jaar 150,- voor nop willen betalen?

• Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Kom op jongens, zorg voor goede nazorg, en niet allen montage in het verdienmodel!
  • Ervaring met product: Balkon- en serrebeglazing

Ambiance Zonwering Tetteroo een aanrader !

Advies en montage in woord TOP Alle afspraken goed nagekomen

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop de medewerkers de werkzaamheden hebben uitgevoerd.

Wij vinden uw medewerkers zeer vakkundig, vriendelijk en voorkomend, waarbij met de montage van het nieuwe doek van onze buitenzonwering goed rekening werd gehouden met de op ons terras aanwezige meubelen en planten; daarnaast zeer servicegericht.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Goed advies en vakteams voor installatie

De kwaliteit van Tetteroo is voor ons tot uiting gekomen in hoe ze gehandeld hebben nadat bleek dat hun initiële inschatting hoe het scherm aan onze gevel bevestigd kon worden niet klopte. De monteurs stelden veiligheid eerst en hebben het scherm niet geplaatst. Daarna heeft het bedrijf met ons meegedacht hoe dat ons boeiboord verstevigd kon worden zodat het wel de juiste sterkte had om het scherm te dragen. Door fijne samenwerking is de gevonden oplossing uitgevoerd inclusief het plaatsen van het terrasscherm. Ondanks dat we zelf aangegeven hebben de extra kosten te willen betalen op de offerte prijs, heeft Tetteroo dit aanbod niet aangenomen en zelf de extra kosten voor rekening genomen. Het 2de team dat de installatie heeft gedaan was zeer kundig, goede informatie en overleg voor kleine keuze momenten tijdens installatie. Op het einde van de dag alles netjes achter gelaten met een mooi geplaatst scherm als eind resultaat.

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Goed vakmanschap

We zijn heel blij dat onze gebroken staaldraad toch nog onverwacht snel gerepareerd kon worden. Onze hartelijke dank daarvoor. We zijn zeer tevreden over hoe uw monteurs hun werk deden. Netjes, rustig en beleefd. Gewoon aardige en bekwame mensen.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Winkel en installatie prisma verzorgd

Goed en prettig geholpen in de winkel en installatie van het screen heel netjes gemonteerd.

Goed en snel

Monteurs werken netjes. Faktur al binnen voordat het werk gereed was. Zelfde dag betaald. Volgende dag mail met als bijlage de faktuur stond er alleen de faktuur ontbrak.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Perfecte afhandeling van gehele proces van voorlichting en verkoop tot plaatsing

Fijn personeel bij plaatsing. Communiceert goed.

• Ervaring met product: Rolluiken

Mooi scherm, leuke monteurs

Tijdens een enorme hoosbui gingen de monteurs stug door met het monteren van de steunen. Ze waren nat tot op het bot! Helaas stond het water echt wel een paar cm hoog in de tuin en werd het te glad op de ladder. Binnen een week kwamen ze met 4 man terug om ons scherm van 6 meter breed op te hangen. Alles werd keurig afgewerkt en opgeruimd. Wij zijn heel blij met het advies en het scherm dat we gekozen hebben. Op naar vele zonuren!

• Ervaring met product: Horren, Raamdecoratie

Onjuist advies (met laconieke reactie)

Het geadviseerde product voor raamhorren op mijn slaapkamers, bleek niet te passen. Tijdens het opmeten heeft de adviseur nog contact gehad met zijn collega omdat het een nieuw product betrof. De afmetingen werden besproken en volgens deze adviseur zou het passen. Ik heb een offerte gekregen en na mijn goedkeuring zou de levertijd 7 weken duren. Toen ik gebeld werd om te vragen wat ik van de offerte vond, heb ik nog eens goed naar het raam gekeken en gevraagd wat de exacte afmetingen zijn. Dit in verband met het sluiten van de raam. Na de maten gehoord te hebben, kon het volgens mij niet passen. Ik heb foto's gemaakt en gemaild. De volgende dag bevestigde het bedrijf dat het niet zou passen. Daarop werd erg lauwtjes gereageerd. Stel dat ik had besteld en aanbetaald. Dan had ik er na 7 weken achtergekomen dat het niet zou passen. Ik vind het advies daarom zeer onprofessioneel.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Neem de klant serieus en zeg gewoon sorry. Zorg voor een goed advies. Dat scheelt een hoop ellende achteraf.
  • Ervaring met product: Horren

Goed en passend advies

Mijn zonnescherm dat boven op mijn serre ligt, deed het niet meer na behoren. Deze kwam hakkelend en stotend, krakend en piepend naar beneden. Gevraagd om een offerte te maken voor het vervangen van de motor (want volgens mij lag het daar aan). Netjes een offerte gekregen maar werd om alles uit te sluitend geadviseerd om de schakelaar te vervangen want daar zou het ook aan kunnen liggen . Mocht dit niet het probleem oplossen dan namen ze deze retour en zou er een nieuwe motor besteld worden. Gelukkig was het de schakelaar. Dus goed advies en ook nog een veel goedkopere oplossing

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste Serge, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat we u kosten besparend hebben kunnen helpen. Heel veel plezier weer van uw zonnescherm. Ambiance Tetteroo

Goed product

Verkregen informatie vooraf in de showroom was beperkt, echter was de opmeting aan huis (en het opvolgende gesprek in de showroom) gewoon goed. De monteurs hebben goed werk afgeleverd. Tweetal verbeterpunten: 1. Tetteroo is telefonisch matig bereikbaar. Indien dit het geval is, voeg een terugbel optie toe. 2. Bevestig de montage-afspraak de dag voor de montage. Nu waren de monteurs wat later dan gepland, waardoor wij onzeker waren of de afspraak doorging.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: 1. Tetteroo is telefonisch matig bereikbaar. Indien dit het geval is, voeg een terugbel optie toe. 2. Bevestig de montage-afspraak de dag voor de montage. Nu waren de monteurs wat later dan gepland, waardoor wij onzeker waren of de afspraak doorging.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Besturingen

Geachte A, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat we mooie producten hebben mogen leveren waar u tevreden over bent. Ook bedankt voor de verbeterpunten. Hier zullen we meer op letten. Helaas zijn we door de Corona telefonisch slechter bereikbaar. We proberen zo veel als mogelijk mensen thuis te laten werken. Vanaf thuis kunnen we wel van uit de zaak uitbellen maar komt de inkomende lijn helaas niet binnen. Dit is in ons systeem niet mogelijk. We zijn wel al bezig om te kijken hoe we dit kunnen optimaliseren in de toekomst. Dat de monteurs te laat komen gebeurt gelukkig niet veel. Maar zeker op gelet worden. Door uitloop bij andere klussen kan dit helaas gebeuren. Nogmaals dank voor de feedback, we zullen beide punten zeker meenemen in ons verbeterplan. Ambiance Tetteroo

Top service, vriendelijke, kundige adviezen en snelle service

Wij zijn zeer tevreden en zouden Ambiance Zonwering Tetteroo absoluut aan anderen aanraden.

• Tips en verbeterpunten: Nvt
  • Ervaring met product: Binnenzonwering, Raamdecoratie

Beste Fleur, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw nieuwe producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Door een combinatie van uitstekende communicatie en plaatsing door ervaren monteurs zeer tevreden.

Na uitstekende informatieverstrekking omtrent de zonwering en de plaatsing op de vijfde verdieping, verliep de montage en nadere communicatie door de ervaren monteurs op een zeer prettige wijze. Nadere informatie omtrent garantie en onderhoud was tevens goed geregeld. Wij hebben veel vertrouwen in de zonwering (incl. windsensor en afstandsbediening) als geleverd door Ambiance Tetteroo.

• Tips en verbeterpunten: Verstrekking documentatie bij de producten
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten op de nieuwe plek en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!