Ambiance Zonwering Tetteroo een aanrader !

Advies en montage in woord TOP Alle afspraken goed nagekomen

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop de medewerkers de werkzaamheden hebben uitgevoerd.

Wij vinden uw medewerkers zeer vakkundig, vriendelijk en voorkomend, waarbij met de montage van het nieuwe doek van onze buitenzonwering goed rekening werd gehouden met de op ons terras aanwezige meubelen en planten; daarnaast zeer servicegericht.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Goed advies en vakteams voor installatie

De kwaliteit van Tetteroo is voor ons tot uiting gekomen in hoe ze gehandeld hebben nadat bleek dat hun initiële inschatting hoe het scherm aan onze gevel bevestigd kon worden niet klopte. De monteurs stelden veiligheid eerst en hebben het scherm niet geplaatst. Daarna heeft het bedrijf met ons meegedacht hoe dat ons boeiboord verstevigd kon worden zodat het wel de juiste sterkte had om het scherm te dragen. Door fijne samenwerking is de gevonden oplossing uitgevoerd inclusief het plaatsen van het terrasscherm. Ondanks dat we zelf aangegeven hebben de extra kosten te willen betalen op de offerte prijs, heeft Tetteroo dit aanbod niet aangenomen en zelf de extra kosten voor rekening genomen. Het 2de team dat de installatie heeft gedaan was zeer kundig, goede informatie en overleg voor kleine keuze momenten tijdens installatie. Op het einde van de dag alles netjes achter gelaten met een mooi geplaatst scherm als eind resultaat.

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Goed vakmanschap

We zijn heel blij dat onze gebroken staaldraad toch nog onverwacht snel gerepareerd kon worden. Onze hartelijke dank daarvoor. We zijn zeer tevreden over hoe uw monteurs hun werk deden. Netjes, rustig en beleefd. Gewoon aardige en bekwame mensen.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Winkel en installatie prisma verzorgd

Goed en prettig geholpen in de winkel en installatie van het screen heel netjes gemonteerd.

Goed en snel

Monteurs werken netjes. Faktur al binnen voordat het werk gereed was. Zelfde dag betaald. Volgende dag mail met als bijlage de faktuur stond er alleen de faktuur ontbrak.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Perfecte afhandeling van gehele proces van voorlichting en verkoop tot plaatsing

Fijn personeel bij plaatsing. Communiceert goed.

• Ervaring met product: Rolluiken

Mooi scherm, leuke monteurs

Tijdens een enorme hoosbui gingen de monteurs stug door met het monteren van de steunen. Ze waren nat tot op het bot! Helaas stond het water echt wel een paar cm hoog in de tuin en werd het te glad op de ladder. Binnen een week kwamen ze met 4 man terug om ons scherm van 6 meter breed op te hangen. Alles werd keurig afgewerkt en opgeruimd. Wij zijn heel blij met het advies en het scherm dat we gekozen hebben. Op naar vele zonuren!

• Ervaring met product: Horren, Raamdecoratie

Onjuist advies (met laconieke reactie)

Het geadviseerde product voor raamhorren op mijn slaapkamers, bleek niet te passen. Tijdens het opmeten heeft de adviseur nog contact gehad met zijn collega omdat het een nieuw product betrof. De afmetingen werden besproken en volgens deze adviseur zou het passen. Ik heb een offerte gekregen en na mijn goedkeuring zou de levertijd 7 weken duren. Toen ik gebeld werd om te vragen wat ik van de offerte vond, heb ik nog eens goed naar het raam gekeken en gevraagd wat de exacte afmetingen zijn. Dit in verband met het sluiten van de raam. Na de maten gehoord te hebben, kon het volgens mij niet passen. Ik heb foto's gemaakt en gemaild. De volgende dag bevestigde het bedrijf dat het niet zou passen. Daarop werd erg lauwtjes gereageerd. Stel dat ik had besteld en aanbetaald. Dan had ik er na 7 weken achtergekomen dat het niet zou passen. Ik vind het advies daarom zeer onprofessioneel.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Neem de klant serieus en zeg gewoon sorry. Zorg voor een goed advies. Dat scheelt een hoop ellende achteraf.
  • Ervaring met product: Horren

Goed en passend advies

Mijn zonnescherm dat boven op mijn serre ligt, deed het niet meer na behoren. Deze kwam hakkelend en stotend, krakend en piepend naar beneden. Gevraagd om een offerte te maken voor het vervangen van de motor (want volgens mij lag het daar aan). Netjes een offerte gekregen maar werd om alles uit te sluitend geadviseerd om de schakelaar te vervangen want daar zou het ook aan kunnen liggen . Mocht dit niet het probleem oplossen dan namen ze deze retour en zou er een nieuwe motor besteld worden. Gelukkig was het de schakelaar. Dus goed advies en ook nog een veel goedkopere oplossing

• Montage N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste Serge, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat we u kosten besparend hebben kunnen helpen. Heel veel plezier weer van uw zonnescherm. Ambiance Tetteroo

Goed product

Verkregen informatie vooraf in de showroom was beperkt, echter was de opmeting aan huis (en het opvolgende gesprek in de showroom) gewoon goed. De monteurs hebben goed werk afgeleverd. Tweetal verbeterpunten: 1. Tetteroo is telefonisch matig bereikbaar. Indien dit het geval is, voeg een terugbel optie toe. 2. Bevestig de montage-afspraak de dag voor de montage. Nu waren de monteurs wat later dan gepland, waardoor wij onzeker waren of de afspraak doorging.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: 1. Tetteroo is telefonisch matig bereikbaar. Indien dit het geval is, voeg een terugbel optie toe. 2. Bevestig de montage-afspraak de dag voor de montage. Nu waren de monteurs wat later dan gepland, waardoor wij onzeker waren of de afspraak doorging.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Besturingen

Geachte A, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat we mooie producten hebben mogen leveren waar u tevreden over bent. Ook bedankt voor de verbeterpunten. Hier zullen we meer op letten. Helaas zijn we door de Corona telefonisch slechter bereikbaar. We proberen zo veel als mogelijk mensen thuis te laten werken. Vanaf thuis kunnen we wel van uit de zaak uitbellen maar komt de inkomende lijn helaas niet binnen. Dit is in ons systeem niet mogelijk. We zijn wel al bezig om te kijken hoe we dit kunnen optimaliseren in de toekomst. Dat de monteurs te laat komen gebeurt gelukkig niet veel. Maar zeker op gelet worden. Door uitloop bij andere klussen kan dit helaas gebeuren. Nogmaals dank voor de feedback, we zullen beide punten zeker meenemen in ons verbeterplan. Ambiance Tetteroo

Top service, vriendelijke, kundige adviezen en snelle service

Wij zijn zeer tevreden en zouden Ambiance Zonwering Tetteroo absoluut aan anderen aanraden.

• Tips en verbeterpunten: Nvt
  • Ervaring met product: Binnenzonwering, Raamdecoratie

Beste Fleur, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw nieuwe producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Door een combinatie van uitstekende communicatie en plaatsing door ervaren monteurs zeer tevreden.

Na uitstekende informatieverstrekking omtrent de zonwering en de plaatsing op de vijfde verdieping, verliep de montage en nadere communicatie door de ervaren monteurs op een zeer prettige wijze. Nadere informatie omtrent garantie en onderhoud was tevens goed geregeld. Wij hebben veel vertrouwen in de zonwering (incl. windsensor en afstandsbediening) als geleverd door Ambiance Tetteroo.

• Tips en verbeterpunten: Verstrekking documentatie bij de producten
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten op de nieuwe plek en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Geweldige ervaring...top bedrijf

Er zijn 2 elektrische zonneschermen en een lichtbalk overgeplaatst van het ene appartement naar een andere. Dit was een bijzondere operatie waarbij o.a. deskundigheid een vereiste was. En die was er...grote klasse..... vakmensen!!! Om aan te bevelen 👌👌👌👌 Goed werk afgeleverd 💪

• Tips en verbeterpunten: Nvt
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste Nel en Gerard, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten op de nieuwe plek en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Super geholpen, van het advies in de showroom tot aan de keurige monteurs bij het plaatsen.

In de showroom werd ik zeer netjes te woord gestaan en kon de verkoper mij precies vertellen welke producten pasten bij mijn wensen. Ook bij de montage waren er 2 nette monteurs die alles goed, snel en professioneel hebben gemonteerd. Ik ben super blij met het eind resultaat.

• Ervaring met product: Raamdecoratie

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Keurig op tijd en perfect geleverd.

Deskundige mensen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!!

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Binnenzonwering

Beste Cock, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Nette monteurs, goed geholpen en mooi resultaat.

Zonwering nodig, geen standaard afmetingen en lastig te plaatsen. Ambiance Tetteroo heeft, mede door jarenlange ervaring, hier goed op gereageerd met prachtig resultaat.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste Michiel, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Prachtig scherm netjes gemonteerd

Enorme uitval over ons hele balkon. Net een serre aan het huis heel veel plezier van. Goede service

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Soms even een update over de planning.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren, Besturingen

Beste Eddy, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Uitstekende service

Van begin tot eind was de service uitstekend, we werden goed geadviseerd en zijn super tevreden met de. producten!

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken

Beste Joey, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Mooie ontwerp, goed geplaatst

Prachtig weggewerkt, mooi opgeleverd door een gemotiveerde crew

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Besturingen

Beste Stuart, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Een afrader voor iedereen die in 1x een overkapping wilt plaatsen

Ik raad iedereen af om hier een overkapping te kopen en te laten plaatsen. Wij zijn ondertussen 2 jaar verder en er moet nog steeds een monteur langskomen om alles te herstellen ect. De verkoop ging snel en vriendelijk (totdat je betaald hebt). Ervaren monteurs die dit systeem kan plaatsen hebben ze niet! Dus je bent gewaarschuwd.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Tips en verbeterpunten: Teveel om op te noemen
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Arrogant

Na twee maal geprutst aan een gemelde storing aan een knikarm, brak deze op een van de heetste dagen van het jaar af. Gelijk te horen gekregen dat pas eind September iemand langs kan komen. Ook was ik niet (meer) bekend in het systeem?!. Alles dus arrogant afgehandeld en zeker niet zoals het een aantal jaren geleden was bij de vorige eigenaar. Mijn advies; ga naar een andere aanbieder, dat scheelt je veel ellende later.

• Tips en verbeterpunten: Luister beter naar de klant
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat u zo over ons denkt. Helaas is het zo dat (goede) monteurs niet voor het oprapen liggen. Hierdoor hebben wij erg veel last gehad dat we bepaalde opdrachten niet binnen een nette termijn konden afronden. We hebben geprobeerd iedereen daar zo goed als mogelijk van op de hoogte te brengen. Natuurlijk hebben wij dat ook liever niet, maar het was deze zomer helaas even niet anders. We hopen u in de toekomst alsnog te mogen helpen wanneer dit noodzakelijk is. Ambiance Tetteroo

Goed mee gedacht in oplossing waarbij zonnescherm qua vorm en kleur goed in het kozijn past. Resultaat is heel goed. Het is erg netjes afgewerkt.

• Ervaring met product: rolluiken
  • Tips en verbeterpunten: Tijdiger melden als een afspraak niet door kan gaan in verband met weersomstandigheden.

Beste Hylke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Bijzonder tevreden, reeds vele jaren

• Ervaring met product: binnenzonwering

Beste Herman, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Netjes de shutters alles zoals besteld geleverd en opgehangen.

• Ervaring met product: overige

Beste Bart, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw producten en horen het graag als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen. Ambiance Tetteroo

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!