Goed persoonlijk advies!

Wij komen al jaren bij de Hypotheker Hoofddorp en zijn zeer tevreden! Er wordt goed de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden en om iets eventueel nog een extra keer uit te leggen. ;) Uitstekende service!

verrassend, meedenkend, oplossings gericht, geduldig

mijn uitgangspunten waren: (1) wijzigen van hypotheekvorm en (2) extra geld vrijmaken voor een verbouwing. Beide doelen werden ruimschoots gehaald door een verrassende constructie waar ik zelf niet was opgekomen.

Wederom snel en goed geregeld bij een betrouwbare adviseur

Wij hebben dit proces met Olav wederom als goed ervaren. Goede voorlichting, goed uitleg over de mogelijkheden en onmogelijkheden. En altijd blijft hij rustig en denkt goed mee. En zoals gezegd zeer betrouwbaar.

Snel, duidelijk en goed geholpen

We zijn zeer snel en goed geholpen door Olav. We hadden een bepaalde wens en hiervoor zijn wij een gesprek aangegaan met de adviseur. Wij hadden direct duidelijkheid over de mogelijkheden en na ons goedkeuren is dit gelijk geregeld.

Grandioos

Ontzettend goed geholpen door Olav Hypotheker Floriande binnen 4 weken was ons nieuwe hypotheek helemaal rond alles super geregeld en verzorgd

gewoon heel goed

ik als leek ben door het hele project heel goed geholpen. geen (stome)vraag was teveel. er zit een heel goed team ze weten allemaal wat en ander doet, zo dat je het aan allemaal kan vragen(als de een er niet is)

4 keer moeten bellen waar de offerte bleef.

Afspraak in Floriande, offerte zou binnen 2 weken volgen. Zelf gebeld met ander filiaal en toen ging het wel snel. Jammer want ik had positieve ervaringen.

Was top

Als ik het nog en keer moet doen zeker weer bij Olav

Duidelijke beeldvorming, goed advies.

Er is veel moeite gedaan alles perfect te laten verlopen. Hier aan dar liep wel eens iets fout, maar kwam door een buitenstaander. Werd door de hypotheker snel opgelost. Communicatie was goed.

Professioneel, marktkennis en inleving persoonlijke situatie.

In het eerste oriënterend gesprek hebben wij het inlevingsvermogen in onze persoonlijke situatie en de marktkennis omtrent geldverstrekkers als zeer positief ervaren. Tevens hebben wij meerdere adviezen gekregen die het voor ons duidelijk maakte om een goede keuze te kunnen maken. Dit alles met als resultaat dat wij een oversluiting van onze huidige hypotheek naar een nieuwe geldverstrekker een substantiële renteverlaging hebben kunnen realiseren. Verder hebben wij het persoonlijk contact als bijzonder plezierig ervaren.

Uitstekende informatie en behandeling

Een zeer prettige en uitstekende kennis van zaken m.b.t. het regelen van onze overbrugging hypotheek en nieuwe hypotheek.

Betere persoonlijke benadering kán niet!

Enige jaren terug heeft Olav van Eck mij enorm geholpen met mijn eerste hypotheek. Vandaar dat ik nu, bij het verzoek om een 2e hypotheek, geen moment heb getwijfeld om Olav weer te benaderen. Samen met zijn team, heeft hij wederom het beste voor mij weten te regelen. Ook hun enorme geduld en empathisch vermogen zijn opmerkelijk! Dank Olav, Gijs en Chantal, voor al jullie ondersteuning!!

Uitstekende en vriendelijke service

Iedere vraag die ik had, via de mail, werd heel snel beantwoord. Goeie service, vriendelijk en heel doelgericht. Ik heb geen enkel negatief punt. Bedankt voor de goeie zorgen.

Duidelijk, goed en klantgericht advies door een vriendelijk en deskundig team!

Voor de 2e keer hypotheek laten regelen en opnieuw zeer tevreden. Olav is zeer deskundig en legt alles duidelijk en geduldig uit. Hij denkt mee met onze wensen en bekijkt wat de meest ideale optie is passend bij onze situatie. Tijdens het proces houdt hij je tussendoor pro actief op de hoogte van eventuele ontwikkelingen. Dit alles in een prettige, informele sfeer. Ook de assistenten op kantoor zijn klantgericht, behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij zijn dan ook dik tevreden met het team van de Hypotheker Floriande, Hoofddorp en kunnen dit kantoor van harte aanbevelen!

Duidelijk en eerlijk advies gekregen en zeer tevreden afgehandeld

Zeer tevreden.

Zeer professioneel en ontspannen sfeer. Snel duidelijkheid over de mogelijkheden.

Goed geholpen met maatwerk hypotheek project

Prima ervaring, er werd ook meegedacht om niet het standaard pad te bewandelen!

Aalburgplein 7 2134DM Hoofddorp

Over de Hypotheker