Zeer goed geholpen, bij vragen snel antwoord

Zeer positief, wanneer ik informatie wilde of ik zat met een vraag werd er vrijwel direct gereageerd.

Goed advies. Erg tevreden. Alles was op tijd en goed geregeld.!! Top

Top geholpen door Martijn en ellen

Goede duidelijke uitleg zelfs in deze Corona tijd Via de telefoon super geholpen !

Deskundig en heldere adviezen, er is uitgebreid de tijd voor ons genomen

Het geld niet waard

We zijn erg blij dat we een hypotheek hebben, maar dat verliep niet vlekkeloos. Je krijgt moeilijk direct contact, vaak doorverbonden naar het hoofdkantoor, zij kunnen niet doorschakelen en dan moet je teruggebeld worden. Echter wordt dit heel vaak niet gedaan! Wij hadden erg gehoopt op direct en persoonlijk contact, maar vaak door drukte kregen wij dit niet. Drukte is natuurlijk vervelend, maar dat is voor ons geen boodschap! Ook vaak niet netjes te woord gestaan aan de telefoon ;wordt ons gemeld als er geen hypotheek voorstel is gaan wij uitstel vragen bij de kopers, aangegeven dat zij haast hebben en dat we voor de zekerheid hebben nagevraagd of de kopers datum haalbaar is, ja hoor, geen probleem. Dus dat uitstel niet gewenst/mogelijk is. Dan wordt er doodleuk over je droomhuis gezegd " dan moeten de verkopers nieuwe kopers zoeken"... Wij hebben heel erg gemerkt dat de druk erg hoog is, daardoor is het contact lastig en wordt alles op het laatste moment geregeld, 3 verschillende adviseurs gehad, worden er fouten gemaakt en moet je alles controleren (Tuurlijk moet je altijd doen, maar je moet er ook op kunnen vertrouwen dat alles klopt). Tevens raad ik ook iedereen aan met een chronische ziekte of iets dergelijks niet de overlijdingsrisicoverzekering af te sluiten bij de Hypotheker. Ons werd verteld alles komt goed. Maar zij hebben hier onvoldoende ervaring mee, dit kunnen zij niet en kunnen dan alleen maar zeggen het kan niet en denken niet mee. Nu zelf geregeld via ICZ en netjes en snel geregeld. Het kan dus wel! Kortom hypotheek hebben we dus goed. Echter voor het vele geld wat je betaald had ik ook goede service verwacht. Want alleen voor een hypotheek kan ik ook online of iets dergelijks terecht.

Onduidelijkheid in de vakantieperiode

In de vakantieperiode werden de werkzaamheden van onze vaste adviseur (waar we wel tevreden over waren) overgenomen door zijn plaatsvervanger. In deze periode is er behoorlijk wat onduidelijkheid ontstaan wat de nodige stress met zich meebracht. Als klant vonden we dit een vervelende ervaring!

Niet goed voor die 3000 euro

We hebben overal zelf achteraan moeten zitten, de hypotheker deed helemaal niks.

Bedank voor je feedback. Vervelend dat je onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren. We zijn van mening dat het overdragen van het dossier vloeiender had kunnen verlopen, maar we zijn blij dat ondanks alle uitdagingen tijdens het traject de financiering rond is gekomen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, horen wij dit graag. De Hypotheker Naaldwijk

Molenstraat 37 2671 EW Naaldwijk

Over de Hypotheker