Snel en deskundig advies gekregen waardoor de hypotheek snel rond was!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed geholpen met advies, maar communicatie en toelichting had beter gekund. Controle van documenten moet ook beter voordat ze worden doorgestuurd naar ons als klant.

Duidelijk en prettig. Stukje terugkoppeling zou wel adequater kunnen.

Uitstekend geholpen, goede uitleg en duidelijke antwoorden bij vragen.

Zeer duidelijke en deskundige uitleg. Ook de assistentes weten veel van de zaak af

Mijn gesprekken bij de hypotheker heb ik al erg prettig, vakkundig en positief ervaren. De adviseurs denken en leven mee met mijn situatie en geven mij het juiste advies voor het afsluiten van de hypotheek. Ik raad anderen dan ook zeker aan om hen te bezoeken als men een woning gaat bezichtigen en/ of kopen.

Goed en netjes geholpen alleen het digitaal aanleveren van alle benodigde stukken is een tijdrovend gebeuren wat niet altijd gemakkelijk te realiseren is.

Prettig.

Goed advies, snelle service en supervriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer goed geholpen en altijd de tijd voor je nemen.

Zeer prettig en met kennis van het product geholpen.

Goede heldere uitleg, men denkt met je mee.

Geode sevice Je bent altijd welkom Niets is hun te veel Gewoon top

Prettige samenwerking, duidelijke en snelle communicatie. Documenten portal heeft nog wat kleine dingen die beter kunnen, echter is dit nog erg vers. Wel duidelijk en eenvoudig voor de klant.

Maurice (en collega's) zijn betrokken, eerlijk en snel. Dit geeft ons een fijn gevoel in een spannende tijd.

Adviseur was top. Ik vond het administratieve proces met debondersteuning minder proactief. Hier moest ik iedere x naar de status vragen.

Heel fijn kantoor om zaken mee te doen. Helpen goed en denken mee voor passende oplossingen.

Geholpen door Rob Bosselaar die ons volledig door het hypotheek traject heeft geholpen. De laatste keer dat ik mijn huis kocht was in 2012, dus dit traject met een hypotheekprofiel en eindrapport was nieuw en erg verhelderend. Aanrader. Jammer dat Rob ondertussen naar Alblasserdam is gegaan, maar het extra stukje reizen was het me wel waard.

Geweldige service. Zeer klantvriendelijk.

Goed advies, duidelijke uitleg

Prima voorlichting

Wat werden we geholpen door een vriendelijke jongeheer. Al snel werd duidelijk dat dhr Biard weet waarover hij praat. Duidelijk en doorzichtig advies van hem gekregen. Waardoor wij weten waar we aan toe zijn met die wensen die wij hebben.

Goede ervaring, snelle communicatie, niet overdriven formeel etc.

Zeer professionele uitleg waarbij ik het gevoel kreeg dat er gegeven werd naar wat het mij oplevert ipv wat het de hypotheker oplevert.

Perfect geholpen en hele goede begeleiding en opvolging

Laan van Walburg 6 3332GJ Zwijndrecht

Over de Hypotheker