Helder, eerlijk en goed advies

De adviseur heeft veel tijd vrij gemaakt, om ons vraagstuk te behandelen. Hij heeft ons de voordelen maar ook de nadelen vermeld van specifieke hypotheken. Hij heeft duidelijk uitgelegd over welke risico's er zijn in ons geval en hoe wij de risico's kunnen beperken. Uiteindelijk zijn we gekomen bij een geldverstrekker die het beste bij ons past. Extra vragen stellen was overigens geen probleem. Heel erg bedankt voor jullie hulp.

Onze adviseur heeft ons goed begeleid en geadviseerd.

Super goed en vriendelijk geholpen. Duidelijk advies en altijd ruimte en tijd voor extra vragen en hulp.

Dank je voor de geweldige review.

De Hypotheker in Zwijndrecht heeft ons versteld doen staan; wat een fijne, warme, persoonlijk en kundige mensen werken daar. Ben en de dames die hem ondersteunen kan ik iedereen aanbevelen. Klantgericht, kundig, secuur, geduldig en adviserend op een heel prettige manier! Bedankt!

Dank je voor de geweldige review.

ik ben erg tevreden, zeer dienstverlenend, snel schakelen, denken mee en zetten net even een stapje extra.

Dank je voor de geweldige review.

Mijn ervaringen met de hypotheker zijn uiterst content. Ik ben zeer tevreden over de gehele aangeboden service, het advies en niet te vergeten het stukje persoonlijke aandacht omtrent het regelen van mijn nieuwe woonsituatie. Hierbij zijn er voldoende contactmomenten geweest met mijn hypotheekadviseur en via het online-dossier werd ik in de gelegenheid gesteld om het proces nauwlettend te volgen. Kortom ik ben zeer tevreden met de aangeboden ondersteuning.

Dank je voor de geweldig review. We hebben het graag gedaan, veel woonplezier.

Zeer prettige samenwerking, denken mee en geven op een duidelijke wijze het proces weer. Raoul, ontzettend bedankt voor jouw medewerking ! Daar kan menigeen kantoor nog iets van leren!

Prima geholpen alles duidelijk uitgelegd.

Van begin tot eind perfect geregeld.

Mijn vriendin en ik zijn heel prettig en professioneel geholpen gedurende het gehele proces van onze hypotheekaanvraag. Er wordt ruim de tijd genomen om alles wat er bij een hypotheekaanvraag komt kijken met je door te nemen, zodat je steeds met een tevreden gevoel naar huis gaat.

Ben zeer goed geholpen!

Klant gericht geholpen en een vertrouwd gevoel.

Zeer tevreden erg behulpzaam en voor een goede prijs. Goede communocatie, goed geregeld!

Goede adviseur. Zeer duidelijke uitleg. En zijn zeer vriendelijk allemaal.

Zeer goede service en kennis

Ontzettend goed geholpen door het team van de hypotheker Zwijndrecht! Zonder hun hulp had dit ons echt niet gelukt! Duizendmaal dank!

Kundige medewerkers. Communicatie is prima en snel.

Fijne service gehad. Bij elk process krijg je uitstekende persoonlijke uitleg/advies en ga je met een goed gevoel de deur uit. Bedankt voor de service

Prettig contact, alles goed geregeld!

Mijn ervaring met De Hypotheker Zwijndrecht is positief. Ik ben goed en vakkundig geholpen. Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen en te bespreken en daarnaast kon ik altijd bellen met vragen.

Ik ben zeer goed geholpen en begeleid door hypotheker Zwijndrecht. Had best complexe case met restschuld uit een eerdere woning en nu overwaarde, daarin is mij de beste oplossing aangedragen. Zonder de hulp van de hypotheker had ik deze mooie stap niet kunnen maken.

Wij zijn heel goed geholpen.Deskundige mensen en heel vriendelijk.

Heel erg vriendelijk en behulpzaam bij het eerste telefonische contact, behulpzaam omdat ik in een ongewone en moeilijke situatie zit en de medewerker ging gelijk vanalles bij een collega na vragen. Daarna een eerste afspraak gehad, bij Raoel Loeve, hij was ook heel vriendelijk en heeft me heel goed geholpen, ben heel tevreden

geen minpunten kunnen ontdekken, vandaar een 10. helemaal tevreden

Vriendelijk personeel Alles werd heel duidelijk uitgelegd en met vragen kon ik altijd contact opnemen. Ik had geen betere hulp kunnen wensen. Ook de dames achter de receptie zaten overal goed achteraan. Ik heb geen verbeter punten Mijn complimenten

Over de Hypotheker