Fijne behulpzame deskundige mensen!

In alle moeilijkheden die voor mij van toepassing waren stond het team voor me klaar en zocht in mogelijkheden. Erg fijn!

Uitstekend advies ontvangen.

Wij zijn heel erg tevreden over de service van De Hypotheker Zwijndrecht. Hun advies en hulp bij het regelen van onze hypotheek is het meer dan waard geweest! Ze hebben overal erg in, regelen alles wat ze kunnen regelen, geven eerlijk advies en je kunt er altijd met al je vragen terecht. Wij zijn geholpen door adviseur IJsbrand. Hij is kundig en heeft veel ervaring. Terugkijkend zijn we blij dat we voor De Hypotheker hebben gekozen!

Beste Laurina, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Team De Hypotheker Zwijndrecht.

Adequaat, vriendelijk en voor ons voordelig

Tevreden

Beste meneer Weeda, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Team De Hypotheker Zwijndrecht.

Vriendelijk, goed en professioneel geholpen

Wij zijn vriendelijk geholpen, hebben goede uitleg gekregen over de voor en nadelen van bepaalde keuzes die we moesten maken.

Beste Remco, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Team De Hypotheker Zwijndrecht.

Geen contact mee te krijgen

Ben al weken bezig om contact te krijgen, na een tijdje neemt de centrale receptie op. Dan wordt gezegd ik neemt contact op met de locatie en dan wordt u z.s.m teruggebeld. Dit heb ik in twee weken 4x gehad en geen nooit is er teruggebeld. Ook heb ik diversen mail gestuurd daar wordt ook niet op gereageerd. Mijn eerste hypotheek behandeld door Jaqueline was in 1 week geregeld. Nu voor een simpele verhoging ben ik al een maand bezig en nog weet ik niets. In mijnaccount staat er zijn nog enige documenten nodig, ik wilde weten welke dan?

Inhoudelijk een goed advies maar de weg er naar toe als zeer vervelend ervaren

Na een goed begin en telefonisch advies in de eerste golf van corona een traject waarbij wij niet hebben ervaren dat wij ontzorgd zijn maar alles diende na te kijken en dubbel te controleren. Er ontstaat een situatie waarbij beide partijen het geen vertrouwen hebben in de verdere goede samenwerking.

Goed advies, altijd bereid om vragen te besntwoorden of mee te denken

Veel gesprekken gehad om een juiste beslissing te nemen die op maat is gemaakt voor ons. Hadden we gaande het proces van kopen nog vragen dan was men altijd bereid om ze te beantwoorden. Vriendelijke medewerkers en op het moment van overdracht een hele leuke attentie gekregen

Complimenten

Het was voor mij voor het eerst om een huis te gaan kopen.. alles was nieuw voor mij ik moet eerlijk zeggen het meeste dingen begreep ik ook niet. Dus was wel erg spannend voor mij ik zocht dus ook namelijk vertrouwheid en zeker duidelijkheid. Punt voor punt is het uitgelegd wat ik moest doen wat ik als bijlagen moest voegen waar ik ze vandaan zou kan vinden.... En dat maaktte het makkelijker en duidelijkker voor mij ... Zeker dikke complimenten voor iedereen die daar werken ik heb mijn sleutels bedankt voor al jullie hulp

Super goede service

Wij zijn super goed geholpen bij dr hypotheker. Alles werd goed uitgelegd het was geen probleem als je het niet gelijk snapte. De online omgeving was ook duidelijk. Zeer klant vriendelijk allemaal

Super geholpen door Raoul

Super geholpen door Raoul en veel uitleg gehad over de mogelijkheden.

Alles goed en accuraat geregeld!

Wij hebben het contact als zeer positief ervaren. Alle afspraken zijn keurig binnen de tijd nagekomen. Vriendelijke medewerkers en goed geadviseerd.

Geweldig geholpen

We werden geholpen door Raoel, hij heeft alles heel duidelijk uitgelegd en nam alle tijd voor ons, we hadden direct een heel prettig gesprek, en voelde ons op ons gemak bij hem, uiteindelijk heeft hij alles perfect geregeld zoals wij het wilde we waren dan ook heel blij .

Te veel mail

Aardige mensen kennis van zaken

Zeer aan te raden!

Het is allemaal super verlopen en ook vooral snel. Het is zeker aan te raden. Zeer aardige mensen ook. Al met al een 10! U hoeft niet meer verder te zoeken en dat menen we oprecht!

Zeer vriendelijke en efficiënte begeleiding. Ik raad het echt een ieder aan, maar dan echt.

We zijn vakkundig en snel geholpen

Het advies was goed, vervolgstappen werden snel gezet en uiteindelijk hebben we binnen een half jaar besloten ons huis te verkopen, de woning ook daadwerkelijk verkocht, een nieuwe woning gevonden, een passende hypotheek afgesloten en uiteindelijk 3 weken geleden de nieuwe woning betrokken

Super geholpen

We zijn super goed geholpen voor het afsluiten van onze hypotheek. De adviseur heeft zijn tijd genomen om alles rustig aan ons uit te leggen en ons te informeren over de vormen van hypotheek. Hij reageerde snel op onze vragen waardoor wij succesvol een ander huis hebben kunnen kopen.

zeer slechte communicatie

De communicatie is zeer slecht te noemen. Wij zijn in bij 2,5 maand bezig geweest om onze hypotheek rond te krijgen. 3 weken voordat de financieringstermijn van onze nieuwe woning verliep ben ik maar eens gaan bellen. 1 werkdag voordat de termijn verliep moesten er nog stukken worden opgevraagd. Uiteindelijk heeft door ziekte van mijn contactpersoon en zijn vervanger (ook ziek) een ander kantoor mijn dossier overgenomen. Dank hiervoor, alles was toen in een dag geregeld. Een stress situatie die nergens voor nodig was geweest. Hulde aan kantoor Hendrik Ido Ambacht.

Vervelend dat je onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij nemen dit mee als leerpunt en willen je bedanken voor deze feedback. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, horen wij dit graag. De Hypotheker Zwijndrecht

hebben complexe hypotheekaanvraag tot goed einde gebracht

verwevenheid van zakelijke en privé belangen plus leeftijd maakte aanvraag complex. Het tussentijds uitvallen van adviseur is goed opgevangen.

Vriendelijk en altijd bereid om mee te denken

Fijn dat jullie snel met ons konden meedenken, en de papieren in orde konden maken. Een aanrader!

Wederom zeer goede ervaring met zeer kundige adviseur

In 1 woord: TOP!!

Prettige ervaring

Altijd behulpzaam en prettig geholpen

Super goed

Super goed, vlot, persoonlijk, vriendelijk en professioneel advies. Bedankt Ben!

Uitstekende, vriendelijke service!

Uitstekende, vriendelijke service!

Niets dan lof voor de begeleiding

Goede service, hartelijk en vriendelijk ook al snap je niet direct hoe alles werkt. Prima kantoor.

Laan van Walburg 6 3332GJ Zwijndrecht

Over de Hypotheker